Początek mojej przygody z pędzlami Hakuro | H77 |

Hejka :-) Dziś przychodzę do Was ze wstępną recenzją mojego pierwszego pędzla Hakuro, H77, którego używam od jakichś 3-ch tygodni. Zanim jednak do tego przejdę, chciałam ogłosić dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest fakt, że macie ostatnie 4 dni na zgłoszenia do mojego rozdania, a drugą - pewnie już większość z Was słyszała o tym, że ktoś podszywa się pod blogerki i wysyła wiadomości o wygranej. Ja dostałam taką wiadomość m.in. od Mineralnej Kasi, na całe szczęście dobrze, że w porę zrozumiałam, że coś jest nie tak z tym e-mailem. Jeśli ktoś z Was dostanie taką wiadomość rzekomo ode mnie - broń Boże nie klikajcie w załączniki! Osoba, która wygra moje rozdanie, owszem, zostanie przeze mnie powiadomiona przez e-mail, ale również wyniki będą na blogu. Jedyny mój aktywny e-mail to xaisak@gmail.com! Uf, a teraz po tej przemowie przejdźmy do mojej opinii o sławnym już pędzlu Hakuro :-)


Od samego początku pędzle te bardzo mnie interesowały, każdy zawsze je chwalił. Postanowiłam zacząć zbierać swoją małą kolekcję i jako pierwszy zdecydowałam się zamówić pędzel H77 na www.ezebra.pl  przeznaczony do blendowania cieni. Jego cena waha się od 17zł do 20zł, więc jest w miarę tani. Trzonek jest solidnie wykonany, włosie jest wystarczająco zbite i miękkie, ma kształt owalny. Mam go dopiero kilka tygodni, ale póki co nie widzę, żeby ścierał się napis.



A teraz trochę więcej... Pędzel od samego początku zgubił jakieś 5-6 włosków, co bardzo mnie dziwiło i szczerze mówiąc zniechęciło. Później jednak po praniu to się zmieniło. Właśnie, jeśli chodzi o pranie... Pędzel gdy jest mokry strasznie się odkształca i zmienia swój kształt, rozczapierza się, natomiast gdy wyschnie -wszystko wraca do normy.


Jak radzi sobie z blendowaniem? Jest naprawdę super. Kilkoma ruchami tworzy nam piękną chmurkę i gładkie przejścia między kolorami. Mimo wypadającego włosia, raczej nie zniechęcił mnie na tyle, żeby nie wypróbować innych pędzli Hakuro. 


Polecacie jakieś konkretne pędzle Hakuro do makijażu oczu?



26 komentarzy:

  1. Mam p0ędzel o podobnym ułożeniu włosia z Maestro i świetnie się sprawdza, używam go od kilku lat i nadal trzyma fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię pędzle Maestro ;)

      Usuń
  2. Mam parę pędzli Hakuro i bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uwielbiam.. w sumie mogłabym używać tylko jego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten pędzelek i często używam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hakuro były moimi pierwszymi pedzlami i do tej pory wyglądają jak nówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Ci do niego używać osłonki, od razu go bardziej polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę się w nie zaopatrzyć ;)

      Usuń
  7. Również go posiadam, jest świetny. Używam go już od 3 lat i nic się z nim nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zainwestować w dobre pędzle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatanawiam się nad jakimś pędzlem z Hakuro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do makijażu twarzy czy oczu? :)

      Usuń
  10. bardzo lubie pędzelki z hakuro szczególnie te do oczu fajnie się sprawdzają ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go u siebie, ale rzadko używam, bo mimo tego, że świetnie się sprawdza, boję się, że zgubi wszystkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rozumiem Twój ból :/ Mój całe szczęście przestał gubić włosie po 1szym umyciu.

      Usuń
  12. Ja szukam właśnie dobrego zestawu pędzli :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię, mój na szczęście włosków nie gubi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesli chodzi o pedzle hakuro to mam 5, a zadowolona tak w 100% jestem z 2. Z pozostalych albo wypada wlosie jak np z h21, albo sa niemiłe przy aplikacji kosmetyku..

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda. Nie mam jeszcze żadnego pędzla Hakuro. Ale mam wiele innych. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam chyba jakiś wadliwy model, bo mój drapie okropnie i blenduje beznadziejnie. Wszystkie inne pędzle Hakuro sobie chwalę, a ten jedyny nadaje się do kosza...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten pedelek i ardzoo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie szykuje się do zakupu podstawowych pędzli do makijażu z Hakuro i szczerze powiedziawszy nie mogę się doczekać chwili kiedy już będę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger