Tanie, ale nikt nie powiedział, że złe | cz. 2 | PIELĘGNACJA

Hej :) Dziś przychodzę do Was z II częścią postów z serii "Tanie nie znaczy złe". Jeśli nie widziałyście pierwszej części, to serdecznie zapraszam :) Tamta była mieszana, dziś natomiast mam dla Was samą pielęgnację. Sprawdźcie, może któryś z tych produktów Was skusi.

1. Isana Oil Care - odżywka do włosów zniszczonych i suchych. /9,99zł/


W momencie gdy ta odżywka wpadła w moje łapki i ją powąchałam... wiedziałam, że się polubimy! Ma bardzo przyjemny skład i nie obciąża włosów. Zostawia je miękkie i pachnące. Włosy są nawilżone, a efekty widoczne natychmiastowo. To moje pierwsze opakowanie, ale na pewno nie ostatnie.

2. Verona Spa&Wellness, serum do modelowania biustu. /10zł/


Używam od około tygodnia, więc efektów push-up nie widzę :D Ale sama aplikacja produktu jest bardzo przyjemna. Skóra jest nawilżona i napięta. Produkt nie zapycha, ma również bardzo przyjemny zapach. Naprawdę godny wypróbowania.

3. Ziaja Blubel, owocowy balsam nawilżający. /12zł/



Również używam od tygodnia i się zakochałam! Głównie w zapachu. Jest przepiękny, bardzo słodki, ale nie mdlący, utrzymujący się długo na skórze. Ma bardzo lekką konsystencję, ale genialnie nawilża. Rano ciało jest mięciutkie i miłe w dotyku.

4. Nivelazione, krem do stóp, 10% mocznika. /8zł/


Bardzo przyjemny, treściwy kremik. Pozostawia stopy miękkie i wygładzone. Szybko się wchłania.

5. Cztery Pory Roku, krem do rąk i paznokci. /6zł/


Oj, bardzo, ale to bardzo się z nim polubiłam :-) Zaczęłam podkradać mamie, no i w końcu zabrałam na stałe. Pięknie pachnie, a dłonie są w dotyku tak przyjemne!

6. Perfecta, peeling enzymatyczny /8zł/


Przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej, ale zdecydowanie sprawdzi się u każdego. Delikatny, ale dający efekty. Skóra jest oczyszczona, nie powoduje powstawania nowych wyprysków. Bardzo go lubię.

7. Tutti Frutti, peeling do ciała. /5zł/


Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Idealny, mocny zdzierak. Występuje w kilku wersjach zapachowych, ale melon&arbuz zdecydowanie wygrywa! Pięknie usuwa martwy naskórek.

8. Rival de Loop, krem pod oczy. /7zł/


Bardzo przyjemny kremik, ja niczego więcej nie potrzebuję. Co prawda odstawiłam go teraz, ponieważ używam serum pod oczy z Be Organic, ale jeśli się skończy, do tego na pewno będę wracała. Tani, nawilżający - super!


I póki co to by było na tyle! :) Mam naprawdę sporo tanich produktów godnych polecenia, ale nie wszystko na raz. Trzecia część będzie tylko o kolorówce.


Lubicie takie posty? Znacie któryś z tych produktów?



32 komentarze:

  1. Ja nie znam tych produktów, z pewnością chętnie przyjże się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić ten peeling melon i arbuz<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Ja miałam dwie poprzednie wersje, ale ta wygrywa!

      Usuń
  3. Niestety nie miałam niczego z tych kosmetyków, bardzo zaciekawił mnie peeling Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tani i bardzo dobry, moim zdaniem lepszy, niż te Joanny :)

      Usuń
  4. Znam peeling i krem do rąk tylko inne zapachy. :)
    Czaiłam się ostatnio na tę odżywkę z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Często jest w promocji za 5 zł.

      Usuń
  5. Isana i Ziaja to jedne z moich ulubionych firm. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie krem pod oczy, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za takie pieniążki nie ma co sobie żałować!

      Usuń
  7. o odżywce z Isany ostatnio zrobiło się głośno, sprawdzę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam peelingi Tutti Frutti i również uwielbiam :) Zastanawiałam się też nad tymi odżywkami z Isany. Akurat muszę jakąś kupić więc może sięgnę po tą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety Nivelazione się u mnie nie sprawdził, lubię natomiast bardzo cztery pory roku i odżywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację - wszystkie te kosmetyki są bardzo fajne w użyciu. W przypadku peelingu tutti Frutti, kosmetyków Ziaja i Cztery pory roku dużym plusem jest ich zapach :) Uwielbiam pięknie pachące kosmetyki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego wszystkiego to zdecydowanie najbardziej lubię Ziaję, szczególnie jej linię kokosową i kakaową. :) ich krem do rąk był przez wiele lat moim ulubieńcem. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling i krem pod oczy znam i lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowało mnie serum z Verony. A krem pod oczy niedawno zdenkowałam, bardzo fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kremy "cztery pory roku" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywkę Isany mam, bo kiedyś mi ją poleciłaś i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, naprawdę? Bardzo się cieszę, że się sprawdziła!! :) Buziaki.

      Usuń
  16. Większość z tych kosmetyków znam i w 100% Cię popieram- zazwyczaj to właśnie Polskie kosmetyki są tanie i dobre. I nie testowane na zwierzętach :)
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jedynie peelingi farmony :P. Bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo jest dobrych opinii o tych kremach Cztery Pory Roku. Sama pewnie nigdy bym na nie nie zwróciła uwagi, ale po rekomendacjach na blogach i Youtubie pewnie go sobie zakupie :) Na razie mam używam takiego w buteleczce z Isany z pompką, też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię krem Nivelazione zarówno ten do rąk jak i do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę wypróbować tę odżywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te Ziaję zawsze odczytuję jako bubel :D Mam tylko Tutti Frutti w zapasach :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki z firmy Farmony, natomiast pozostałe kosmetyki są mi jeszcze obce.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowało mnie serum do biustu, oraz peeling do ciała tutti frutti mimo iż nie przepadam za mocnymi zdzierakami :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger