| TRUSTEDCOSMETICS | Co to jest, na czym polega?

Cześć robaczki :-) Przychodzę do Was, żeby opowiedzieć co nie co o portalu Trusted Cosmetics. Jeśli jeszcze go nie znacie, a jesteście ciekawi, to zapraszam!

Trusted Cosmetics jest portalem o kosmetykach, nie tylko dla blogerek. Na stronie możemy znaleźć konkursy, artykuły z poradami kosmetycznymi oraz możemy załapać się do testowania różnych produktów. Na przykład ja sama dostałam się do testów perfum Nicole :-) Bardzo fajne jest również to, że na portalu możemy prowadzić ze sobą rozmowy w komentarzach, a jak wiadomo - my, kobietki, tego potrzebujemy :-)



Portal ten wyróżnia się tym, że redakcja prowadzi ranking Trusted Blogerek. Co to jest? 


Projekt ma na celu promowanie rzetelnych i szlachetnych blogerek. Tym sposobem, zyskują dwie strony. Za pisanie artykułów czy testowanie produktów i szczere recenzje, redakcja przyznaje gwiazdki. Aby otrzymać pełen tytuł Trusted Blogerki, potrzebujemy zebrać pięć odznaczeń

Zapraszam teraz na małą wycieczkę po portalu:



Portal jest bardzo przejrzysty, więc na pewno każdy bez problemu się na nim odnajdzie :-) Moim zdaniem jest na pewno wart tego, żeby go odwiedzić. To tylko jedno kliknięcie, a może strona nam się spodoba i zostaniecie tam na dłużej? :-)



Znacie ten portal? Jutro będą wyniki rozdania!



#TrustedCosmetics #OdwiedzTrustedCosmetics

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że powstają takie strony - można dowiedzieć się z nich bardzo wiele. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy okazji przetestować jakieś produkty! :)

      Usuń
  2. Kiedyś już się natknęłam na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go :) Od czasu do czasu zaglądam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o niej słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale zaraz zajrzę na tą stronę :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wiedzieć, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też będę testowała od nich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testuję perfumy od nich, rzetelna grupa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio właśnie trafiłam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnią natrafiłam na ten portal.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tam całkiem niedawno :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger