Wieczorowe szaleństwo | Eyeshadow Flash Collection, Quiz Cosmetics |

Cześć, cześć :-) Przypominam o trwającym rozdaniu. Dziś przychodzę do Was z recenzją ostatniego produktu, który dostałam do testowania od firmy Quiz, mianowicie jest to cień do powiek Flash Collection w kolorze nr 320. Jest to piękna, morska zieleń. Jestem słaba w opisywaniu kolorów, więc po prostu same zobaczcie, jak prezentuje się na powiece :-)

Nie mogłam znaleźć ceny cienia, ale pewnie jest to kwestia około 5 zł. Cień ma przepiękną strukturę, która nie ulega zmianie podczas nabierania go na pędzel. Jego pigmentacja jest cudowna! Jestem w strasznym szoku.



Jeśli chodzi o trwałość, z bazą utrzymuje się on na powiece naprawdę długo. Jest to idealny kolor do zrobienia kreski, która zwraca uwagę innych ludzi. Można z tym odcieniem wyczarować również makijaż wieczorowy. Ja postarałam się coś z nim wykombinować na moich oczach i oto, co mi wyszło. Oczywiście proszę o wyrozumiałość! :-)


Jestem bardzo zadowolona i jest duże prawdopodobieństwo, że skuszę się na inny odcień! :-)  Mam ochotę na kolor brzoskwiniowy. Naprawdę uważam, że jak za taką cenę, ten cień robi ogromny szał.


A Wam jak się podoba taki odcień? 



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!

>>> SKLEP <<<
>>> FANPAGE <<<




27 komentarzy:

  1. Świetny kolor!
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje ten kolor na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie przepadam za kolorem zielonym ale ten wygląda pięknie na oku :) makijaż oka pierwsza klasa :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja też nie lubię zieleni, a co dopiero na oczach, ale ten cień podbił moje serce :) Dziękuję, ale pierwszej klasy tutaj raczej nie ma :) :*

      Usuń
  5. Wow, ale świetna pigmentacja! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci ten makijaż wyszedł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor zarówno jak i makijaż! :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie bardzo umiem się malować takimi kolorami, ale Twój makijaż jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolory. ;] Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda, nawet nie wiedziałam, że ich cienie mają taką pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek jest świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka cieni z tej firmy i rzeczywiście mają świetną pigmentację.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam kolor ładny, ale jeśli chodzi o cienie to nie moja bajka ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda ja używam innych kolorów ale ten mi się niesamowicie podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger