| Zadbane usta za 3,99zł |

Cześć robaczki :-) Jak pogoda? Chciałam się pochwalić, że wygrałam konkurs organizowany na stronie Joy.pl, gdzie nagrodą był zestaw kosmetyków firmy Be Organic - krem do twarzy i serum pod oczy. Odesłałam dziś dane do wysyłki i z niecierpliwością czekam na moją paczuszkę, mam nadzieję, że taki naturalny zestaw dobrze sprawdzi się na mojej problematycznej skórze. Jeśli chodzi o dzisiejszy post, mam Wam do pokazania pomadkę ochronną Multi Frutti firmy Quiz.

Pomadka ta kosztuje 3,99 zł. Za zadanie ma zabezpieczenie naszych ust przed czynnikami zewnętrznymi oraz nawilżenie ich. Możemy dostać ją w pięciu różnych zapachach: wiśni, winogrona, brzoskwini, ananasa, truskawki. Ja mam wersję zieloną, czyli o zapachu winogrona.



Po pierwsze, pomadka ma przepiękny, słodki zapach i solidne opakowanie, takie, które nie otwiera nam się samo w torebce. Ma ona dzióbek, który umożliwia równomierne nałożenie produktu na usta.


Pomadka odżywia nasze usta w stu procentach. Po dwóch tygodniach widzę różnicę i to ogromną! Nigdy nie miałam problemów z suchymi ustami itp., mimo to wolałam nałożyć na nie jakiś kolor, bo wydawały mi się takie byle jakie. Odkąd używam tę pomadkę, często wychodzę na miasto mając na ustach tylko ją. Jeśli posmaruję usta na noc, rano są one miękkie i nawilżone



Jestem pod wrażeniem jej działania! Szczerze żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia moich ust przed używaniem tej pomadki i po dwóch tygodniach. Naprawdę, różnica jest kolosalna - a nie spodziewałam się tego.


Jedynym, małym minusem tej pomadki może być fakt, że nie jest za bardzo wydajna. Jak już powiedziałam, używam jej od dwóch tygodni i pewnie na kolejne dwa tylko mi starczy, ale to też dlatego, że smaruję nią usta po 3-4 razy dziennie, poważnie. Wpadłam w nałóg.


Już niedawno pisałam, że zawsze lubiłam firmę Quiz, ale ta pomadka przerosła moje oczekiwania. Jestem pewna, że będę do niej powracała i kupię wszystkie pozostałe smaki.

Serdecznie Wam polecam!


A Wy znacie tę pomadkę?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!


>>> SKLEP <<<


P.S. Przypominam o rozdaniu gdzie możecie wygrać zestaw do pielęgnacji ciała, klik.

45 komentarzy:

  1. O gratuluje wygranej:)))
    Ciekawe czy u mnie by sie sprawdziła, mam wymagające usta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Naprawdę polecam przetestować, ja nie spodziewałam się cudów, a tym bardziej tego, że efekty będą widoczne, a tu proszę!

      Usuń
  2. Nie znam tej firmy, a produkt mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kompletnie nie przekonuje opakowanie, pomadka wygląda na tanią i skłonną do topienia się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Co do topienia się, może i tak wygląda, ale tak nie jest. Noszę ją ciągle w torebce teraz, a przypominam, że są upały po 36* i nic się nie z nią nie dzieje :)

      Usuń
  4. jak za 3,99 są takie efekty to na prawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej, a pomadka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak gdzieś ją spotkam, to chętnie kupię na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej ♡
    Mi rzadko zdarza się coś wygrać.

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aż zapachniało mi tym balsamem! Bardzo przyjemny blog, obserwuję :) http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale warto sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi pomadeczkami ale może by się sprawdził, nie mówię nie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe gdzie mozna je dostac stacjonarnie bo jeszcze sie z nimi nie spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki marki Quiz można spotkać w takich sklepach jak np. "Cenowy raj" :)

      Usuń
  12. świetny produkt! :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) Firmy kompletnie nie znam, ale jako maniaczka balsamów chętnie kiedys się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maniaczka, koniecznie musisz ;)

      Usuń
  14. Gratuluję wygranej. Fajny produkt. ;D Rzeczywiście, szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć, ale wierzę na słowo, że świetnie działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje:) ja rzadko uzywam takich balsamów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :)
    Wygląda bardzo fajnie sama chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :)
    Fajnie że można mieć coś dobrego, za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ja preferuję tanie a dobre kosmetyki :)

      Usuń
  18. Jestem w obserwatorach :) 2 ikonka Kamila B
    czasem sie zmienia nie wiem czemu, zawsze bylo hair world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, dlatego ja szukałam "Hair world". Pilnuj tego podczas zgłoszeń do rozdań :D Już uznaję Twoje zgłoszenie! :*

      Usuń
  19. Musze spróbować ! Fajna recenzja :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej. Również cenię sobie kosmetyki z firmy Quuiz.
    Koniecznie muszę wypróbować to cudo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie ślicznie pachnące pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam pomadki ani firmy zupełnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wygranej :) pamiętam że dawniej używałam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś też takich używałam, opakowanie kojarzy mi się z dzieciństwem! :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej, mam to serum z Be Organic pod oczy i jest świetne, mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super! Teraz jeszcze bardziej się niecierpliwię:D

      Usuń
  28. no prosze i to za taką cenę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. taki nałóg jest akurat bardzo zdrowy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje wygranej :* a co do pomadki to ja bym wybrała brzoskwinie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :), ja jakoś nie lubię się z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiła mnie ta pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger