Diabeł perfumuje się u Prady... | Candy L'Eau | Perfumy Nicole

Pewnie już każda z Was słyszała o perfumach Nicole, które są odpowiednikami drogich i znanych zapachów. Wszystkie produkty przechodzą testy dermatologiczne, więc są całkowicie bezpieczne. W ofercie mają ponad 140 zapachów, większość damskich, jednak Panowie również znajdą coś dla siebie. Ja w ramach testowania dzięki firmie Nicole i portalowi Trusted Cosmetics, wybrałam zapach numer 155, który powinien być odpowiednikiem Prady, Candy L'eau. Jak sprawdził się u mnie?


Perfumy Nicole dzielą się na trzy kategorie: kwiatowe, świeże i zmysłowe. Znajdziemy tutaj odpowiedniki takich zapachów jak np. Angel Thierry Mugler, Play For Her Givenchy, Coco Noir Coco Chanel i inne bardzo luksusowe. Ja bardzo lubię słodkie zapachy, dlatego też skusiła mnie nazwa. Moje perfumy powinny być mieszanką: cytrusów, białego piżma, pachnącego groszku i karmelu.



Flakonik mieści 30 ml produktu, jest wykonany z grubego, porządnego szkła. Jest to idealna opcja do torebki. Możemy je zakupić w cenie 24, 99 zł


Obawiałam się tego zapachu od momentu jak tylko go wybrałam. Bardzo nie lubię kupować takich produktów przez Internet, ponieważ to nie lada wyzwanie, żeby jakiś zapach mi podpasował. Gdy tylko dostałam paczuszkę, popsikałam się i... od razu się polubiliśmy :-) Zapach jest bardzo zmysłowy i kobiecy. Czuć w nim cytrusy przełamane białym piżmem, jednak nie czuję karmelu. Są one również jakby lekko kwiatowe. Gdy je czuję, mam wrażenie, jakbym siedziała wieczorem w eleganckiej restauracji na kolacji z moim mężczyzną. Naprawdę piękny zapach. 

Niestety gorzej jest z trwałością... Perfumy nie utrzymują się za długo. Do 2/3h wyczuwalne są przez nas samych, przez innych do 4, maksymalnie 5h. Rozumiem jednak, że wpływ na utrzymywanie się zapachów ma wiele czynników i na każdym będzie to inny czas. Mimo to codziennie z przyjemnością perfumuję się tym zapachem i bardzo możliwe, że skuszę się na jakiś inny, dla porównania może z kategorii kwiatowej.

Serdecznie polecam takie zamienniki osobom, które pochłaniają perfumy w tempie natychmiastowym i zawsze znikają one po szybkim czasie. Cena nie jest wygórowana, a w zamian dostajemy zapachy, na które być może nie będzie nas nigdy stać.



A Wy lubicie perfumy Nicole?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.

Za możliwość przetestowania dziękuję:




P.S. Jest to mój 100 post! :-) Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mnie czytają. Zapraszam do polubienia mojego Facebooka:

15 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze perfum tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie, mimo że dużo na ich temat czytałam. :)

      Usuń
  2. Nie zmam ich, ale jestem wierna fm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zapachy z FM`u też strasznie lubię :)

      Usuń
  3. Nigdy ich nie miałam, ale t super rozwiązanie moim zdaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich zapach 110 i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie lubię zapachów inspirowanych, ale wiem, że wiele osób chętnie korzysta

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie się sprawdzają te podróbeczki i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czekam na przesyłkę od nich :Jak jesteś zadowolona to jestem spokojniejsze bo też nie bardzo lubię zamawiać zapachy przez int.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ich perfum, ale ciekawią mnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widzę bardzo dużo ich recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  11. U wielu dziewczyn je widuję, jednak patrzac na fotki i opis nie umiem rozszyfrować zapachu, akurat w tej sferze musze zobaczyć, powąchać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger