Dresslink #wishlist | Ciuchy, kosmetyki, gadżety | Co zamówiłam?

Cześć :-) Jak już możecie zauważyć po tytule - podjęłam współpracę z Dresslink. Nie byłam pewna do samego końca, ale w końcu się zdecydowałam i pomyślałam, że to fajna sprawa. Ostatnio dużo z Was również dostało paczki od tego sklepu, więc to musi coś znaczyć! Dresslink jest to takie "chińskie allegro". Znajdziecie tam wszystko, od kosmetyków, przez ciuchy, po gadżety kosmetyczne. Sprawdźcie, co mi wpadło w oko i co zamówiłam :-)



Do wykorzystania dostałam 20$. Przejrzałam chyba cały asortyment sklepu, zanim wybrałam rzeczy :-) Ale to na samym końcu! Jeśli jesteście ciekawe cen produktów, kliknijcie w link. Od razu mówię, że nie mam zamiaru czytać komentarzy "poklikane, poklikasz też?". Chcę przedstawić Wam moje zdanie na temat współpracy z tym sklepem i na temat jakości produktów, nie mam zamiaru żebrać o kliknięcia. Jeśli będziecie chciały - zrobicie to.



Na Dresslink mamy ciuchy, jakie nam się tylko zamarzą! Spodenki, kardigany, bluzki, kombinezony..
elegancka koszula

letni kardigan

oryginalna koszula
koszula z serduszkami

Jeśli natomiast nie interesują Was ciuchy, możecie rozejrzeć się za pędzlami:

zestaw pędzli

pędzle Real Techniques
Oprócz tego możecie znaleźć naprawdę różne rzeczy, np.:

modny portfel

elegancka torebka
sztuczne rzęsy

Warto naprawdę przyjrzeć się tym rzeczom :-) A teraz przejdźmy do mojego zamówienia. Chyba nikogo to nie zdziwi, że skusiłam się na... pędzle. Tak. W dodatku różowe (!). Jestem ich ciekawa, baaardzo ciekawa.

zestaw 8-iu pędzli

pastelowy portfel
dwukomorowa kosmetyczka


Jestem strasznie ciekawa tego jakiej jakości będą te produkty :-) Uważam, że kosmetyczek nigdy za wiele, a jeśli chodzi o portfel, to zawsze szkoda mi na niego pieniędzy, dlatego skorzystałam z okazji.


A Wy macie coś z Dresslink?



Polubcie mój fanpage, teraz wszystko będę publikowała tam na bieżąco:
>> LIKE <<

28 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam pędzle, stojak do suszenia pędzli i spiralkę do depilacji :) I z wszystkiego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówię kiedyś pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam u nich pędzle rt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kosmetyczka ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają na prawdę świetne rzeczy w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie podoba letni kardigan cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic o nich nie mam :P. Ciekawią mnie te pędzle, jak będą wyglądać po praniu itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno je porządnie przetestuję i będzie post:D

      Usuń
  8. Pędzle są świetne! I wiele osób chwali je mimo niskiej ceny. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie te sklepy jakoś tak nie zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zamówię u nich pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś fajne rzeczy, choć ten róż mnie przeraża. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy :)
    Fajne rzeczy zamówiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie paczuszka z Dresslink już jest i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chętnie skusiłabym się na zakupy. Maja świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo podoba mi sie twój styl, widać po rzeczach, leczy ciekawe ile przyjdzie podobnych jak na zdjeciach, bo czasami małe oszustwa robią, podobno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No sama jestem ciekawa co do mnie przyjdzie, czekam!

      Usuń
  16. Kosmetyczka mocno przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger