| Flip Flop dla lakieromaniaczek | Lakier opalizujący od AllePaznokcie

Cześć robaczki :-) Dziś mam dla Was recenzję jednego z trzech produktów, które dostałam do testów od AllePaznokcie. Lakier opalizujący Flip Flop interesował mnie już jakiś czas temu, dlatego też postanowiłam się skusić. Sprawdźcie czy warto.

Ja dostałam lakier, który opalizuje na fioletowo - ale tak naprawdę, tych odcieni jest sporo :-) Jego cena to 19,90zł. Moim zdaniem dość dużo jak na lakier.



Jeśli chodzi o pędzelek, jest on bardzo precyzyjny a konsystencja lakieru jest w sam raz. Nie jest on za bardzo wodnisty, więc nie mamy się co bać, że pozalewa nam skórki. Ja zawsze daję dwie warstwy lakieru, tak samo było w tym wypadku. Jeśli chodzi o wysychanie samego produktu bez utwardzacza, nie jest ono jakieś przesadnie długie. Myślę, że po około 10 minutach paznokcie mamy całkowicie suche. 


Koloru nie da się opisać, jak widzicie wyżej, w słońcu paznokcie mienią się jakby lakier był brokatowy, tutaj możecie zobaczyć, jak wygląda w sztucznym oświetleniu:


Musicie mi uwierzyć, że ciężko było to wszystko uchwycić :-D Raz widać więcej czerwieni, raz zieleni, a innym razem granatu. Moim zdaniem lakier jest idealny na imprezę oraz eleganckie spotkanie. Również na wakacje, ponieważ dzięki promieniom słońca efekt będzie niesamowity.


Stan lakieru jaki widzicie na paznokciach jest po jednym dniu i jak można zauważyć lakier trochę zszedł z końcówek, jednak wydaje mi się, że jeśli dobrze zabezpieczymy paznokcie jakimś top coat'em, uda nam się tego uniknąć. Lakier trzyma się około 5 dni.


Ja jestem bardzo zadowolona, że mogłam go przetestować i na pewno nie raz wyląduje na moich pazurkach. Wydaje mi się, że każda lakieromaniaczka powinna go mieć.


A Wy znacie te lakiery? Podoba Wam się taki efekt?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO, NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.


>> SKLEP <<

22 komentarze:

  1. Podoba mi się taki efekt, ale nie na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten lakier :) jest moim ulubieńcem :D prezentuje się rewelacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odcień 04, bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz odeszłam od zwykłych lakierów, jak narazie u mnie hybryda niezastapiona :) Kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś nie ciągnie do hybryd :)

      Usuń
  6. bardzo lubie ciemne kolory na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie lakiery kameleony !
    Dziękuję za komentarz u mnie
    Obserwuje Cię.
    Jeżeli mój blog przypadnie Ci do gustu - będzie mi miło!
    Buziaczki
    Sara :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek piękny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu lakiery :) A kolor istna bajka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger