| Lipcowe i sierpniowe MINI denko | Produkty, które wykończyłam

Hej! Tak, jak obiecałam wczoraj, przychodzę do Was z denkiem :-) Nie udało mi się wykończyć za wiele produktów, ale chcę się już pozbyć opakowań. Będzie to sama pielęgnacja, z kolorówki nic nie dotknęło jeszcze dna. Ciekawe? :-)


Jak zawsze u mnie nie będzie żadnej specjalnej kolejności, lecę produktami tak, jak je ułożyłam.


1. Cztery Pory Roku, krem do rąk i paznokci, skóra wrażliwa. Podkradłam mojej mamie i bardzo polubiłam :-) Pięknie nawilżał i ładnie pachniał.

2. Żel pod prysznic Dusch Das, Magnolia. Ładny, kwiatowy zapach, ale z czasem zaczął mnie mdlić. Był bardzo wydajny.

3. Żel pod prysznic Oceania. Lubię te żele i często kupuję :-) 


4. Szampon wzmacniający 2 w 1 Garnier Fructis. Jeśli czytacie mojego bloga od jakiegoś czasu, to wiecie, że to jedyny szampon, którego mogę używać. Jestem na niego skazana od kilku lat. Dobrze się pieni, oczyszcza, pachnie i nie plącze włosów.

5. Balsam do ciała 7 dni, Garnier. Lubiłam, może kiedyś wrócę :-)

6. Żel pod prysznic Isana, perłowy. Piękny zapach, elegancki, chwilami jakby męski, ale bardzo przyjemny! 


7. Antyperspirant Garnier 48h. Ostatnio stał się moim ulubionym, mam w zapasie jeszcze dwa :-)

8. Woda toaletowa, C-Thru Black Beauty. Super zapach! Taki elegancki, wieczorowy. Może wrócę.

9. Zmywacz do paznokci z witaminą E i F, Editt. Kupiłam w jakimś małym sklepiku, bo potrzebowałam od zaraz. Bardzo dobrze zmywał, mam nawet drugą buteleczkę w domu.

10. Alantan Dermoline, lekki krem do twarzy. Skończył się i sama nie wiem, czy się u mnie sprawdził, czy nie. Ciężko mi zawsze ocenić czy produkty do twarzy się u mnie sprawdzają, czy wręcz przeciwnie... Chyba mnie zapychał, powodował lekki wysyp, lekko nawilżał.


11. Skrzyp Optima, tabletki wzmacniające. Brałam przez miesiąc, paznokcie się wzmocniły, niczego więcej nie zauważyłam.

12. Płatki Carea. Bardzo lubię.


13. Pharmaceris T, 5% kwasu migdałowego. Zużyłam próbki i kupiłam pełnowymiarowy produkt. Używam od 1,5 tygodnia, ciągle wyskakują mi jakieś wypryski bolące. Mam nadzieję, że to przez to, że skóra się oczyszcza i produkt w końcu zacznie działać.

14. Iwostin Purritin, aktywny krem eliminujący niedoskonałości. Używam od kilku dni i nie wiem, czy to nie przez niego powstają też wypryski. Naprawdę nie potrafię ocenić tego, czy jakiś produkt spisuje się na twarzy... Macie jakieś rady? Chciałabym, żeby ten krem mi przypasował - słyszałam o nim dużo dobrego. Może któraś z Was go miała?

15. Dermedic Linum Emolient, ochronny krem. Używam na miejsca z atopowym zapaleniem skóry wokół nosa. Bardzo przyjemnie nawilża.

16. Bielenda, hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca, efekt mezoterapii. Bardzo przyjemna, na pewno często będę do niej wracała. Twarz jest po niej nawilżona, uspokojona i mięciutka.

17. Soraya, Care&Control, maseczka drożdżowa do skóry trądzikowej. Była super! Pachnie jak prawdziwe drożdże. Zostawia twarz matową na długi czas.

18. Płyn micelarny 3w1 Garnier, skóra wrażliwa. Nie mam zdjęcia, bo zapomniałam i wyrzuciłam opakowanie, ale przepadłam. Jutro lecę kupić kolejne opakowanie :-)

19. Isana, żel pod prysznic letnia edycja. Zapach mango... Prze-prze-przepiękny! Opakowanie również wyrzuciłam.


I to tyle z mojego denka :-)


A Wam jak poszło w tym miesiącu?


26 komentarzy:

  1. żel ocenia mnie zaciekawił, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam C-Thru Black Beauty :) Nawet fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam identyczny C-Thru dezodorant i perfumy. Dla mnie zapach byl lekko przytłaczający - dostałam na prezent. Wolę bardziej delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiele z Twojego denka miałam :). Jedynie balsam garniera kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego, lubię ten zapach z C-Thru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe denko :) Kremy do twarzy trzeba dłużej testować, żeby móc coś o nich powiedzieć ;) Jedna próbka wiosny nie czyni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie chcę oceniać działania kremu po jednej próbce :) Mam z tym problem nawet w przypadku pełnowymiarowych produktów.

      Usuń
  7. Znam tylko żel z biedronki i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zele i platki kosmetyczne z Biedronki bardzo lubie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnier i Isana bardzo fajne! :-) Ciekawią mnie strasznie te perfumy C-Thru, bo pamiętam, że mają bardzo ładne zapachy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach z C-Thru używa moja mama i czasem jej podkradam bo jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś żel pod prysznic oceania, ale pamiętam, że był strasznie niewydajny. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, to bardzo dziwne, u mnie stoją po kilka miesięcy :) Ale to może dlatego, że nie używam tylko jego, ale też inne na przemian.

      Usuń
  12. Isanki uwielbiam :) a jeśli chodzi o Purritin, to moja koleżanka miała to samo - wysyp na twarzy po użyciu tego kremu, a kupiła cały w ciemno, więc możliwe, że u Ciebie jest tak samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, a przeszedł jej ten wysyp i twarz się podleczyła?

      Usuń
  13. Uwielbiam żele Isany, są tanie i naprawdę świetne :) A zapachy C-Thru zawsze mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niewiele z tych produktów znam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore denko ja ostatnio jakoś nie mogę denkować kosmetyków pielęgnacyjnych ;)
    Za to mam ogromną siatkę z kolorówką i dzisiaj zabieram się za robienie zdjęć. Może do września uda mi się przygotować o nich post na moim blogu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba nic nie zużyłam poza żelem pod prysznic :D +proszę poklikaj linki w poście :*

    OdpowiedzUsuń
  17. od kilku dni łykam Skrzyp Optima, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne denko, wykasuj z tytułu słowo "mini", bo wcale takie mini nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Antyperspirant Garnier przez jakiś czas też bardzo lubiłam :)
    Płatki Carea ciągle się u mnie pojawiają ;)
    A krem z Iwostinu kupiłam w tamtym tygodniu i zaczęłam już używać, ale jeszcze nie mogę za wiele o nim powiedzieć....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger