Na pomoc skórkom... | Oliwka od AllePaznokcie

Cześć! Jak znosicie te upały? U mnie było dobrze, dopóki nie musiałam wynurzać się z domu.. Uff. Ale lepsze to, niż deszcze i temperatura na minusie. Cóż, do sedna. Dziś przychodzę do Was z recenzją brzoskwiniowej oliwki do paznokci od AllePaznokcie, którą mam przyjemność testować. Nigdy wcześniej nie używałam żadnych specyfików do skórek, dlatego sprawdźcie, jak wypadła u mnie ta oliwka.



Oliwkę możecie dostać o zapachu: brzoskwini, cytryny, frezji, ananasa i migdał. Ja wybrałam brzoskwiniową. Jej cena to 7zł za 15 ml, gdzie te 15 ml będzie nam starczyć na lata!


Opis producenta:
"Dzięki nowoczesnej formule zawierającej proteiny i witaminy A, i E, wzmacnia oraz nabłyszcza paznokcie oraz zapewnia optymalną pielęgnację suchym, zniszczonym skórkom i słabym, łamliwym paznokciom. Oliwka nawilża skórki, zapobiega ich  zdzieraniu i nadmiernemu narastaniu na płytkę paznokcia. Sprawia, że dłonie stają się zadbane."

Ja przedstawię Wam dziś moje spostrzeżenia na temat tego, jak oliwka spisała się na skórkach - ponieważ do tego celu ją wybrałam, a na paznokciach testuję odżywkę z jedwabiem. 

Po pierwsze - wygląd. Niby zwykła, szklana buteleczka, ale... w środku pływają kwiatki, które sprawiają, że odżywka wygląda naprawdę uroczo. Próbowałam uchwycić je na zdjęciu, mam nadzieję, że coś zobaczycie :-)


Po drugie - zapach. Mi nie przypomina on brzoskwini, ale jest słodki i na pewno nie drażniący. Długo utrzymuje się na skórkach, mimo mycia rąk. 

Po trzecie - pędzelek. Bałam się, że będzie on się bardzo rozczapierzał podczas nakładania oliwki na skórki i, że będzie wjeżdżał na paznokcie. Nic bardziej mylnego. Owszem, mamy pędzelek taki jak przy normalnym lakierze, ale jest on zbity, nie rozkłada się, cały czas jest w takiej samej formie, co pozwala nam na szybkie pokrycie skórek.

Ja osobiście nigdy nie miałam problemu ze skórkami, okej, czasem się zadzierały, ale nigdy ich nie wycinałam, nie odsuwałam, nie wchodziły mi na paznokcie. Odkąd używam tej oliwki, paznokcie wyglądają jeszcze ładniej. Skórki są ciągle nawilżone, odżywione i miękkie. Dodatkowo, bardzo przyjemne było jej używanie, ponieważ raz smarowałam skórki i pozostawiałam oliwkę do wchłonięcia, a raz nakładałam jej sporą ilość, i delikatnie wmasowywałam

Nie wiem jak sprawdziłaby się ona u kogoś z problematycznymi skórkami, ale u mnie zdała test i używam jej praktycznie codziennie :-)


Znacie tą oliwkę? Używacie czegoś do pielęgnacji skórek wokół paznokci?


FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO, NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.

>> SKLEP <<



15 komentarzy:

  1. zazdroszczę upałów !
    Lubie oliwki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki olejek z kwiatkami tyle, że w dużym pękatym opakowaniu :) Cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się dobrze spisuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam oliwkę GR i u mnie sprawdza się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jakiś olejek z Silcare, jest fajny i pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. . Sama nie miałam, koleżanka która miała nie była zadowolona, ponieważ dostała ona jakiegoś dziwnego uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja muszę właśnie przestać wycinać skórki, choć nie ukrywam, że nie mogę się od tego powstrzymać, eh. nie znam tego produktu, aktualnie używam zelu do skórek z Sally Hansen.

    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze tego olejka. Nie mam problemu ze skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam większych problemów ze skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś fenomenalną odżywkę tj firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że tak ładnie pachnie, zapach zdecydowanie uprzyjemnia używanie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam problem z przesuszonymi skórkami więc chętnie wypróbuje tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ogolnie firma allepaznokcie ma bardzo dobre produkty. kupowalam u nich lampe uv i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze podobały mi się te oliwki z płatkami w środku :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger