Naturalnie.. ✦ Be Organic, serum pod oczy ✦

Hey, hi, hello :-) Jak mija Wam praktycznie ostatni miesiąc lata? U mnie trochę niefajnie - wzięłam się za naukę, a za tydzień mam egzamin. Dostałam się do testów nowej linii żeli Palmolive na Wizażu i czekam na moją paczuszkę! A może którejś z Was również się udało? Hm? Nie planowałam dziś dodawać żadnego postu, ale gdy usiadłam przy toaletce i zaczęłam nakładać na twarz różne kremy po kąpieli, nałożyłam serum pod oczy z olejem makadamia oraz centellą, i pomyślałam, że muszę o nim napisać. Tak, teraz. O godzinie 23:00 :-) W takim razie zapraszam!



Serum te kosztuje 45 zł za pojemność aż 50 ml. Mówię AŻ (!), ponieważ standardowy krem pod oczy ma zazwyczaj 15 ml, więc tutaj mamy tego ponad 3 razy więcej. Czy to mało, czy dużo? Musicie same odpowiedzieć sobie na te pytanie. Ja swoje egzemplarz wygrałam w konkursie na stronie Joy'a, razem z kremem do twarzy, ale o nim kiedy indziej. 



Co mówi o nim producent?

"Silnie regeneruje, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Dzięki zawartości ekstraktu z wąkroty azjatyckiej pobudza produkcję kolagenu, wzmacnia naczynia krwionośne i poprawia mikrokrążenie, pozwalając uzyskać efekt liftingu już w ciągu 1 godziny od zastosowania."


Zacznę od opakowania, które naprawdę zdobyło moje serce. Buteleczka jest wykonana z przyjemnego tworzywa, dosyć solidnego. Szata graficzna również przyciąga wzrok. Mamy tutaj również pompeczkę, która niestety, ale wymaga delikatnej obsługi, ponieważ gdy naciśniemy za mocno, produktu wydobywa się zdecydowanie za dużo i ląduje on na podłodze. Pół pompki wystarcza u mnie na pokrycie skóry pod oczami. A konsystencja? Jest bardzo wodnista i rzadka. Ma się wrażenie, jakbyśmy nakładały pod oczy chłodną wodę, ale jest to bardzo przyjemne. 


Produkt szybko się wchłania, a po nim skóra pod oczami jest miękka i przyjemna w dotyku. Moim zdaniem jednak te serum nie nadaje się do używania w dzień, ponieważ zaczyna się wówczas rolować pod oczami i to nawet bez korektora. Po prostu, samo z siebie. Jeśli chodzi więc o efekt liftingu, ciężko mi powiedzieć, ponieważ w dzień użyłam go tylko dwa razy, a w nocy nie mam kiedy tego zauważyć, jednak przyznam, że skóra wyglądała po nim na bardzie napiętą i mocniejszą.


Przypominam, że ja dopiero zaczynam wprowadzać do swojej pielęgnacji kremy pod oczy, ponieważ mam dopiero 20 lat, więc zależy mi na tym, żeby produkt nawilżał i odświeżał skórę, bo problemów z cieniami jako tako nie mam, dlatego też jestem zadowolona z tego serum. W moim przypadku sprawdza się bardzo dobrze, dodatkowo ta pojemność... nie wiem na ile mi starczy, ale na pewno na długo :-) Sama raczej go nie kupię, bo pisałam już kiedyś, że ciągle mam krem Rival de Loop i zdecydowanie on mi wystarczy :-)



A Wy znacie ten produkt?


12 komentarzy:

  1. Fajny krem i cena jak za taką pojemność. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę się zarejesteować na stronę wizaż bo coraz cześciej widżę, że robią tam fajne akcje i testy i mam ogromna ochotę spróbować :) Hmmm
    Ja mam 21 i kremów pod oczy nie używam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się pierwszy raz udało do czegoś tam załapać:D Ja uważam, że od 20 lat już wypadałoby zacząć używać chociaż nawilżające, żeby zapobiegać, niż potem leczyć :)

      Usuń
  3. serum pod oczy jeszcze nie miałam, teraz używam kremu który ma zniwelować cienie, bo niestety mam z nimi problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale bardzo chętnie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować takie serum-przydałoby się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też na razie używam lekkich kremów nawilżających pod oczy... Dopiero koło trzydziestki rozejrzę się za czymś mocniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena trochę wysoka, ale pojemność jest bardzo duża.
    Mam 18 lat i w tym roku zaczęłam używać kremu pod oczy.
    Obecnie nakładam zwykłą maść z witaminą a i sprawdza mi się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam en produkt tylko z opinii, sama obecnie używam kremu z organic therapy i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, nie używam kremu pod oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger