NOWOŚCI |Paczka niespodzianka wygrana w rozdaniu + perfumy Nicole |

Cześć robaczki :-) Ja już w domu, wróciłam od chłopaka, rozpakowałam się i od razu przychodzę do Was z postem. Szykuję jeszcze denko z lipca i sierpnia, ale dziś chciałam Wam pokazać kosmetyki, które znalazłam w paczce niespodziance w wygranym przeze mnie rozdaniu oraz perfumy, które wybrałam do testów dzięki Trusted Cosmetics.


Od samego początku nie wiedziałam co będzie w paczce i bardzo mnie to ciekawiło :-) Gdy byłam u mojego M., mama poinformowała mnie, że paczuszka doszła, a wtedy to już dostawałam szału z ciekawości! Po powrocie przejrzałam jej zawartość wzdłuż i wszerz, i jestem naprawdę zadowolona. 


1. Trzy lakiery Aden. Od lewej: numerek 46, 16 i 7. Ostatni dziś wyląduje na moich paznokciach!


2. Szminka Bell, kolorek 13. Mam już jedną szminkę z tej serii i bardzo ją lubię. Kolorek jest trafiony, bo uwielbiam róż! 


3. Błyszczyk Virutal. Piękny, soczysty kolorek, ciekawe jak będzie się prezentował na ustach.


4. Ultra trwała pomadka w płynie La Luxe. Kolorek to 118 Sweet Candy. Piękny zapach!


5. Turkusowy eyeliner, Lovely. Chciałam go kupić sama nie raz, ale nie umiem robić kresek, więc chyba czas się nauczyć :-D Strasznie jednak rozmazują się napisy, dotknęłam z dwa razy i miałam całe paluszki brudne.


6. Cień w kredce Scandaleyes, Rimmel. Numerek 003 Bad Girl Bronze. Kolejny do kolekcji! :)


7. Tusz do rzęs Volume Expres 200%, La Luxe Paris. Bardzo lubię odżywkę do paznokci tej firmy, więc tuszu też jestem ciekawa. Moja przyjaciółka miała i bardzo go sobie chwaliła.


8. Hypoalergiczy cień do powiek, Bell. Odcień to 30. Piękny, srebrno-szary. Na pewno będę używała!


9. Ochronna pomadka do ust, Balea. Candy Queen. Bardzo, ale to bardzo cieszę się z tego produktu! W końcu mogę przetestować coś firmy Balea :-) Pomadka pięknie pachnie i ciągle mam ją na ustach.


10. Krem do rąk, Fruity Harmony, Balea. Zapach to po prostu mistrzostwo!


I to tyle z mojej paczki :-) Naprawdę bardzo dziękuję Kasi i jestem zadowolona! Z przyjemnością będę testowała! A może Was coś zaciekawiło i chcielibyście zobaczyć recenzję?

+

Dostałam się do testowania perfum Nicole na portalu Trusted Cosmetics. Wybrałam zapach nr 155, który ma być wzorowany na zapach Prady, Candy L'Eau. Sam zapach mi się bardzo podoba, zobaczymy, jak spisze się na dłuższą metę.



Mam nadzieję, że post się Wam podobał. Ja idę się trochę ogarnąć i pewnie zabiorę się za szykowanie denka :-) 


27 komentarzy:

  1. Super kosmetyki mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kosmetyki!
    jednak nie mialam nic z wymienionych

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana-niespodzianka jeszcze bardziej fascynuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! W następnym rozdaniu u mnie też będzie taka do wygrania, bo to super sprawa:)

      Usuń
  4. O, pomadka Balea - trafiła dziś na moją listę zakupów z DM (będę w połowie września) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ten cień w kredce taki piękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka, gdzie ją zdobyłaś? ! :) te Nicole są na wielu blogach, szkoda, że nie ma jak ich wypróbować :) lubię takie zamienniki:) w ogóle kocham perfumy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że paczkę wygrałam w rozdaniu na blogu Juststayclassy. Perfumy Nicole można zamawiać Internetowo.

      Usuń
    2. przeoczyłam tą nazwę jakoś:)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe nowości, kolory lakierów bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;-) świetne paczuszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych perfum. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam już do testów perfumy Nicole i byłam bardzo zadowolona. Ciekawe czy Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger