Odżywka bez spłukiwania Marion | Czy naprawdę dostajemy obiecane 7 efektów?

Pewnie wiele z Was słyszało o tej odżywce, większość pewnie ją testowała, więc ja też dorzucę coś od siebie. Mowa tutaj o ultralekkiej odżywce firmy Marion, 7 efektów. Wygrałam ją jakiś czas temu w rozdaniu i od tamtego czasu stale używam. Czy warto? 



Kosztuje około 8 zł za 120 ml, przy czym jest strasznie wydajna. Opakowanie jest ładne, zgrabne z dobrze działającą pompką. Odżywka pięknie pachnie, jednak zapach nie utrzymuje się długo na włosach, tylko przez pierwsze kilka minut.

Moje włosy nie są zbytnio wymagające, jeśli chodzi o odżywki. Końcówki też nie są w złym stanie. Odżywkę używam na dwa sposoby - albo spryskuję nią włosy, albo spryskuję sobie trochę nią dłonie i wcieram w końcówki. Przeważnie robię to przy wilgotnych włosach.

Obietnice producenta i efekty u mnie:

- przywraca piękny połysk  - u mnie zadziałało, włosy po jej użyciu pięknie błyszczały

- regeneruje włosy od wewnątrz i je wygładza  - czy regeneruje to nie wiem, ale na pewno wygładza
- wzmacnia i nawilża  - prawda, włosy są takie "mocniejsze"

- nadaje miękkość i elastyczność  - ciężko tu mówić o elastyczności włosów, ale na pewno nadaje miękkość, włosy są przyjemne w dotyku

- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych - nie prostuję włosów, ale czasami zdarza mi się suszyć je ciepłym powietrzem i mimo tego są one nawilżone
- zapobiega puszeniu się włosów  - tak, tak, tak! często gdy po nocy mam busz na głowie, a końcówki się puszą gdy rozpuszczam koka, psikam na nie trochę odżywki i od razu jest różnica

Od siebie dodałabym jeszcze fakt, że odżywka pomaga przy rozczesywaniu włosów, dzięki niej się one nie plączą oraz ich nie przetłuszcza! Jak widać u mnie się sprawdziła i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nie wiem, czy do niej wrócę, bo zdaję sobie sprawę z tego jak wiele odżywek jeszcze czeka na przetestowanie przeze mnie :-D W każdym razie na pewno będę ją mile wspominać. Polecam przetestowanie jej, szczególnie za taką cenę.

Znacie ją? Lubicie?


39 komentarzy:

  1. Znam tylko olejek i fluid z tej serii a odżywki nie miałam. Chętnie ją zakupię. Lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam olejek z tej serii i był świetny! :) Muszę teraz skusić się na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, ale obecnie mam olejek Matrix jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem do końca przekonana do produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam jej i byłam średnio zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ciekawią mnie kosmetyki Marion, jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się takich odżywek bez spłukiwania, bo zazwyczaj obciążają mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie znam, ale mam maskę odmładzającą do włosów z Marionu i również Ci polecam, bo to jak włosy po niej wyglądają to szok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, nie słyszałam o niej, na pewno się skuszę:D

      Usuń
  9. Nie przepadam za kosmetykami Marion...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna! nie uzywalam jej i niczego innego z tej firmy!
    ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam ale raczej nie kupie bo pewnie obciazylaby moje wlosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego produktu nie miałam, ale bardzo lubię tę firmę, a szczególnie ich olejki do końcówek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie niestety tylko ułatwia rozczesywanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go ale w formie fluidu i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię jeden olej od Marion. :-) Fajnie się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaje się na nią od jakiegoś czasu :). Czytałam kilka pozytywnych opinii i chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywki bez spłukiwania mi nie służą, bo strasznie obciążają i przetłuszczają moje włosy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie mam zaufania do Marion. Miałam kilka ich kosmetyków i były co najwyżej średnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam szczęście, że trafiłam na Twoją recenzję. sama zastanawiałam się nad zakupem, jednak nie wiedziałam czy warto - teraz już wiem :)

    ggabik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam ale zaciekawiłaś mnie działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam, ale lubię tą firmę więc na pewnno wypróbuję :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam i u mnie efektów po niej niestety brak :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam coś takiego w kapsułkach, było przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, w ogóle w moim mieście słabo z dostępnością do produktów Marion:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Olejek do włosów miałam ale odżywki nie i jeśli jest tak jak piszesz zapisuję ją na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to się stało, że jeszcze nie wpadła w moje łapki ? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger