| Paleta cieni JOKO | Cienie TRIO | SWATCHE

Hej :) Dziś przychodzę do Was, żeby pogadać trochę o cieniach firmy JOKO. Wygrałam tą paletę jakiś czas temu w rozdaniu u jednej z Was i od tamtego czasu często po nią sięgam. 


Paleta ta zawiera pięć wkładów Trio firmy Joko. Każdy zestaw potrójnych cieni możecie kupić osobno w eleganckiej, małej paletce z lusterkiem w cenie ok. 25 zł.


Jeśli chodzi ogólnie o cienie - ta duża paleta jest zdecydowanie beznadziejna. Pusta, czarna część zajmuje jej połowę i jest niepotrzebna, dlatego też chciałam się spytać czy wiecie, czy te cienie będą pasowały do palety magnetycznej? 


Kolory są przepiękne - niżej będą wszystkie zeswatchowane. To, co je łączy to na pewno fakt, że troszkę się sypią, ale tylko w palecie (jak sami możecie zauważyć). Na oczach broń Boże to nie występuje. Pigmentacja jest porządna, cienie mają wyraziste kolory i utrzymują się sporo czasu. Są to cienie prasowane, bardzo miękkie i przyjemne w nakładaniu. Kolory pięknie ze sobą współgrają.

Opis producenta:
"Nowa, ulepszona, bezparabenowa formuła sprawia, że cienie mają właściwości pielęgnacyjne i kolory dłużej trzymają się na powiekach. Cienie są wzbogacone o aktywny olej winogronowy, który ma działanie nawilżające, łagodzi podrażnienia i jest skutecznym antyoksydantem, dzięki czemu zapobiega procesom starzenia się skóry."

Przejdźmy do poszczególnych paletek.

J 350:


1: Głęboki, czekoladowy brąz.
2: Odcień szarości.
3: Kawa z mlekiem.

J 351:


1: Ciemny brąz z domieszką czarnego koloru.
2: Pastelowa żółć.
3: Pastelowy róż.

J 352:


1: Jasny róż z domieszką beżu.
 2: Ciemny fiolet.
3: Butelkowa zieleń.

J 353:


1: Jaśniutki błękit, kolor nieba.
2: Piękny błękit.
3: Ciemny granat.

J 354:


1: Głęboka czerń.
2: Jasny, rozbielony róż.
3: Lekki, zabrudzony fiolet.


Uff, jestem naprawdę beznadziejna w opisywaniu kolorów, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :-) Bardzo polubiłam się z tymi cieniami i moim zdaniem są one bardzo dobrej jakości. Często sięgam po cień numer 3 z paletki J 354, ale inne również wykorzystuję. Tymi cieniami można uzyskać różne makijaże - od letnich i dziewczęcych, po wieczorowe, kobiece. Polecam przyjrzeć się im bliżej :-)


Znacie cienie JOKO? Chcecie zobaczyć jakiś makijaż w moim wykonaniu?



25 komentarzy:

  1. Znam te cienie u mnie nie za bardzo się sprawdziły. Pokaż, pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego się nie sprawdziły? Oki, postaram się coś namalować - ja i moje dwie lewe rączki :)

      Usuń
    2. Strasznie piekły mnie oczy. :)

      Usuń
  2. zesłoczowane całkiem przyjemnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe cienie zwłaszcza dla mnie, bo kocham brązy na powiece. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory podobają mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki podobają mi się bardzo, ale miałam kilka kosmetyków z tej firmy i nie polubiłam ich ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam cieni Joko, ale kolorystyka bardzo interesująca, można wyczarować nią wiele rodzajów makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jakieś cienie z Joko, ale średnio się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki, chcemy makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic tej firmy, ale wygląda bardzo zachęcająco. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na fotkach pigmentacja wygląda naprawdę nieźle, nie wiedziałam że są takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używam na co dzień cieni , jak twierdzę - nie umiem się nimi malować ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory faktycznie mają bardzo ładne, nie miałam chyba jeszcze cieni tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cieni nie znam ale z chęcią zobaczę makeup z ich wykorzystaniem ;) !

    zapraszam do siebie na nowy - nicoleeyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe kolorki :) Ciekawa jestem makijażu z ich użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę paletkę, ale chyba jest taka tylko dlatego, że to egzemplarz przeznaczony na tester - przynajmniej tak mi się wydaje :P i też się zastanawiam nad przełożeniem cieni do palety magnetycznej, ale ciągle się nie mogę do tego zabrać :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger