| Polub mnie na Facebooku! |

Dzisiaj przychodzę tylko z szybką wiadomością, że... kilka dni temu założyłam swoją stronę na Facebooku :-) Będzie to ogromnym ułatwieniem, ponieważ będę mogła dzielić się z Wami na bieżąco różnymi informacjami, a już niedługo odbędzie się małe rozdanie na powitanie, dlatego też zapraszam Was do polubienia :-)




Jeśli obserwuję Waszego bloga, to na pewno też polubię Wasz fanpage. Muszę ponadrabiać, ponieważ większość lubiłam z konta prywatnego. Dlatego też jeśli zauważę, że mnie polubiliście, na pewno do Was zajrzę :-)


Jak możecie zobaczyć powyżej, poszczęściło mi się w dwóch rozdaniach i czekam na masę kosmetyków! Kto wyczekuje ze mną?




12 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger