Wow, AllePaznokcie! | Krótko i zwięźle o odżywce z jedwabiem |

Hej :) Jak wiecie jedną z firm, która podjęła ze mną współpracę jest firma AllePaznokcie. Do testów wybrałam lakier Flip Flop, oliwkę do skórek oraz bohaterkę dzisiejszego dnia - odżywkę do paznokci z jedwabiem. Z jej recenzją czekałam bardzo długo, ponieważ jest to produkt, który trzeba porządnie przetestować, żeby móc wyrobić sobie zdanie. Jesteście ciekawi, jak się sprawdza?



Odżywka przychodzi do nas w opakowaniu, które posiada 15 ml za cenę 9,50 zł. Jest to solidna, szklana buteleczka,z prostą etykietką. Jej zapach jest taki jak w przypadku lakierów.


Co nam obiecuje producent?

"Odżywka wzbogacona jedwabiem, przeznaczona do wysuszonych, kruchych i łamliwych paznokci jako ochrona, i zapobieganie dalszemu osłabieniu płytki."


Na początek opowiem krótko historię moich paznokci - nigdy nie miałam z nimi problemu, do czasu, gdy zachciało mi się hybryd i żelowych paznokci. Po ich ściągnięciu, moje paznokcie łamały się nawet w połowie (ała), rozdwajały, odpadały warstwami i nie chciały rosnąć. Uratowała odżywka La Luxe Paris 9 w 1.. Zrobiły się mocne, rosły jak szalone i nie rozdwajały się. Ostatnio jednak zauważyłam, że przestały rosnąć i zrobiły się troszkę słabsze, lekko się wyginały, dlatego postanowiłam wybrać odżywkę firmy AllePaznokcie.

Używam jej od ponad miesiąca jako bazę pod lakier. Paznokcie znów rosną w ekspresowym tempie, koloryt płytki jest bardzo wyrównany, co najważniejsze - moje paznokcie są twarde jak skała! Gdy je przyciskam, dotykam, stukam o szafkę - nic się z nimi nie dzieje, nie uginają się nawet na milimetr.


Odżywka nie miała żadnego negatywnego wpływu na moje paznokcie - nie bolały mnie one, ani nie piekły (co często mi się wcześniej zdarzało po zdjęciu paznokci hybrydowych). Myślę, że jak najbardziej mogę ją polecić, szczególnie, że cena jest typowa dla takich odżywek - nawet troszkę tańsza :-)


A Wy znacie produkty od AllePaznokcie? Jakiej odżywki do paznokci używacie?


FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO, NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!

Za możliwość testowania dziękuję firmie AllePaznokcie.


16 komentarzy:

  1. Rozważę jej zakup :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam najczęściej odżywek z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, troche mnie wystraszyłaś z tymi hybrydami ;)
    Moja znajoma chciała się zająć ich profesjonalnym robieniem, ale najpierw musi poćwiczyć i miałam być jej królikiem doświadczalnym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic od nich nie miałam :). Ciekawa odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie, bo od zawsze miałam krótkie i miękkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje paznokcie są ostatnio w kiepskim stanie, przydałaby mi się taka odzywka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd stosuje manicure japoński nie używam żadnych odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie znam kompletnie allepaznokcie jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej jeszcze nigdy ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja teraz używam odżywek benete nails :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu. Ostatnio paznokcie pielęgnuję olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt, ja póki co używam olejków i biogel'u :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja aktualnie używam czarnej z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger