! WYNIKI ROZDANIA ! Sprawdź, czy udało Ci się wygrać zestaw do pielęgnacji ciała |

Tak, dobrze czytacie :-) Dziś mam dla Was wyniki, na które sporo z Was czekało, dostawałam nawet e-maile z zapytaniem kiedy one się pojawią. Było to pierwsze rozdanie organizowane przeze mnie i na pewno nie ostatnie. Bardzo się cieszę, że sporo osób wzięło udział, jednak mam też kilka zastrzeżeń..



Było wiele przypadków, że nick nie zgadzał się z nazwą, przez którą obserwujecie mnie na bloggerze, więc to sprawia naprawdę trochę kłopotów. Musiałam sprawdzać konto każdego obserwatora i weryfikować, czy to aby na pewno Ty. Było też kilka przypadków, gdzie ktoś odpowiedział na pytanie, dodał baner, ale... nie zaobserwował. Rozumiem, że to mogło być przeoczenie, dlatego odpisywałam w komentarzach, żeby to skorygować. Niektórzy to zrobili, niektórzy nie. I kolejna rzecz - już ostatnia... Zmiana nicków na Instagramie. Chyba nie muszę tłumaczyć? :-)



Mimo jakichś tam nerwów, jestem naprawdę zadowolona z tego, że ten zestaw skusił aż tyle osób! Najchętniej chciałabym nagrodzić każdego z Was, niestety tak się nie da. Dlatego miło jest mi ogłosić, że zestaw do pielęgnacji ciała zgarnia numer:


Czyli...



Gratuluję! :) Już piszę do Ciebie e-maila i czekam 3 dni na odpowiedź.


Pozostałym uczestnikom serdecznie dziękuję i zapraszam na przyszłe rozdania. Mam nadzieję, że osoby, które przyciągnęło tu rozdanie - zostaną ze mną na stałe.


32 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie! :)
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam problem z tym obserwowaniem po co ktoś sie zgłasza jak nie obserwuje a ja potem szukam i szukam w tych moich 800 obs i mnie szlak trafia bo sprawdzam kilka razy i nima:) no ale cóż takie uroki konkursów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ja prawie 200 obserwatorów i szaleję, a co dopiero 800! Ale naprawdę nerwy biorą:(

      Usuń
    2. dlatego nawet nie pisąłam o Tym przy wynikach podejrzewam ze i tak takie osoby nie przeczytają:) najgorsze jest to że w bloggerze nie idą po kolei Ci obserwatorzy tylko bez zdjęć wpadaja na "koniec" troche to utrudnia poszukiwania :)

      Usuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Jeśli zaś chodzi o obserwowanie to mi się kilka razy niestety zdarzyło, że zaobserwowałam blog a później sprawdzam, i znowu muszę zaobserwować bo jakimś cudem zniknęło. Nie wiem czemu tak się dzieje, ale może niektóre osoby mają podobnie jak ja i nie zrobiły tego nieuczciwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, paczuszka już dawno jest u właścicielki.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger