| Czy potrójne cienie za 11 zł mogą być dobre? | Virtual

Cześć! Recenzję tych cieni miałam napisać już dawno, ale jakoś zawsze ciężko było mi się zebrać, w końcu postanowiłam, że to zrobię. Cienie te trafiły do mnie całkiem przez przypadek, ponieważ były dodatkiem do gazety Face&Look. Jest to trio cieni z Virtual. Ciekawe, czy się sprawdzają?



Cena tego trio to około 12 zł. Są to kolorki bardzo uniwersalne, na co dzień. Numerek to Satin 072. Producent opisuje je jako jedwabiste w dotyku satynowe cienie z dodatkiem szafiru. Cienie mają naprawdę przyjemną konsystencję, nie są suche, lecz lekko kremowe mogłabym nawet powiedzieć. Opakowanie jest małe, jednak bardzo solidne. W środku mamy ukrytą małą pacynkę, jednak moim zdaniem jest to całkowicie niepotrzebne. Ja już pierwszego dnia, gdy chciałam ją wyjąć, włożyłam paznokieć w cienie..


Te trio jest w moim przypadku idealnym rozwiązaniem na podróże czy nocowanie u kogoś. Nie ukrywam, że odkąd trafiły w moje łapki, to sięgałam po nie naprawdę często. Na moich dość tłustych powiekach zaczynają się lekko rolować po około 7-8h, co moim zdaniem jest genialnym wynikiem. Nigdy nie znikają całkowicie z powiek i nawet wieczorem makijaż wygląda dobrze. Kompletnie się nie osypują, ale to sprawka ich genialnej konsystencji. Zazwyczaj używam wszystkich trzech kolorów razem - najjaśniejszy w kącik, brąz na całą powiekę, a najciemniejszy w załamanie i genialnie one ze sobą współgrają oraz super się blendują. Jeden z kolorów na całej powiece tworzy nam już praktycznie cały makijaż oczu. 


Nie mogłam zapomnieć o najważniejszym... o ich pigmentacji, która powala! Poważnie! Na dowód mam dla Was zdjęcie. Kolory te uzyskałam po jednorazowym przejechaniu paluszkiem po cieniach! Są naprawdę piękne, intensywne. 


Czy te kolorki nie są piękne? Naprawdę, ja jestem w nich zakochana od pierwszego wejrzenia :-) Jeśli kiedykolwiek będziecie miały możliwość skusić się na te cienie, nie zastanawiajcie się ani chwili! 


A Wy znacie cienie Virtual?



32 komentarze:

  1. Też już parę razy się przekonałam, że niedrogie cienie z mniej znanej firmy mogą być zaskakująco dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zdania że można dostać świetne cienie za niewielkie pieniądze. Ten zestawik jest super, kolory bardzo "moje" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslę, że byłabym bardzo zadowolona z tej kolorystyki...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kolorki chociaż szkoda że wszystkie to perły. osobiście wolę paletki, które sama komponuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pigmentacja! Muszę ich poszukać :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak gdzieś je upolujesz :) Dziękuję, bardzo mi miło!

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki fajne, jakość dobra - nic tylko brać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory, ale super, że tak dobra jakość za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kolory! Jeśli spotkam, na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paletka! Idealna na wyjazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki. U mnie co dziwne czasem lepiej sprawdzaja sie tanie cienie niz takie drozsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie moja tonacja ale czuję się zainteresowana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki mają bardzo ładne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie odcienie, fajnie że jesteś zadowolona z tego trio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaskoczyłaś mnie ich pigmentacją :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pigmentacja bardzo dobra, jak widać nie trzeba przepłacać. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory i świetna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądają! A ich pigmentacja wydaje się być fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś cienie Virtuala w tonacji różu i fioletu. Fajne były ale mało trwałe :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na tanie cienie to pigmentacja jest dobra. Podoba mi się ten jasny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki fantastyczne, w sam raz na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory fajne :)
    Ja mam paletę cieni z MUA i Sleeka, aczkolwiek z cieni korzystam bardzo rzadko, więc na takie malutkie zestawy nie zwracam nawet uwagi ;) PS. Pigmentacja wow! ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger