La Luxe Paris Volume Expert 200% - tusz do rzęs

Hej dziobaki :-) Jakiś czas temu obiecałam Wam osobny post na temat tuszu z La Luxe Paris 200%, który wygrałam w jednym z rozdań. Byłam go bardzo ciekawa od samego początku, a jako, że mój Lash Sensational już ledwo zipie, to postanowiłam zacząć go używać. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził? :-)



Tusz ma bardzo ładne opakowanie, w takich samych kolorach jak pozostałe produkty La Luxe Paris. Ma on 9 ml i kosztuje około 12 zł. Produkty te możemy dostać w Biedronce lub Lidlu, jednak nie są w stałej ofercie. Posiada on silikonową szczoteczkę i takie właśnie lubię najbardziej. Pozwala ona na dotarcie do każdej z rzęs i rozłożenie tuszu równomiernie.


Producent obiecuje nam intensywne wydłużenie, pogrubienie, rozdzielenie oraz głęboką czerń. 


Ja jestem nim oczarowana :-) Naprawdę! Mało który tusz sprawia, że jestem z niego zadowolona w 100%. Tusz daje nam mega wydłużenie oraz rozdzielenie, jednak trzeba dojść do wprawy przy jego nakładaniu, by uniknąć sklejania rzęs (ja ciągle się uczę, hihi). Jeśli chodzi o pogrubienie, to tego niestety nie zauważyłam, ale efekt końcowy pozwala mi to wybaczyć. Rzęsy są kruczo-czarne i z daleka zwracają na siebie uwagę. Tusz nie osypuje się, nie kruszy ani nie odbija. Miałam go również na rzęsach podczas tych największych upałów i nic się z nim nie działo :-) No tak, teraz po tych zachwałach na pewno chcecie zobaczyć efekt, więc tadaaam!


No, ja jestem naprawdę zadowolona i z radością codziennie po niego sięgam, a po drugi egzemplarz Lash Sensational sięgnę, gdy skończy mi się owy cudak :-) Ostatnio produkty La Luxe Paris były dostępne w Lidlu, jednak ja wtedy leżałam z zapaleniem oskrzeli i nie miałam możliwości zrobić zakupów, jednak na pewno kupię sobie jeszcze jedno opakowanie, gdy tylko gdzieś go spotkam.



A Wy znacie ten tusz? Podoba Wam się efekt?



24 komentarze:

  1. Ten tusz produkuje eveline :) mam go i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że Eveline :) Fajnie, że też jesteś zadowolona.

      Usuń
  2. Masz bardzo ładne rzęsy. Tuszu nie znam. Teraz używam MF i jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nigdy nie miałam jeszcze żadnego tuszu MF.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widziałam kochana, ale ja nie korzystam z google + :(

      Usuń
  4. Efekt na Twoich rzesach cudowny, ciekawy tusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie używam Lash Sensational i jestem nim oczarowana, ale ten nie prezentuje się o wiele gorzej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, mimo wszystko LS jest najlepszy ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny, naturalny efekt. Nie wiedziałam, że Luxy to tak naprawdę Eveline, oni mają sporo maskar, które u mnie się sprawdziły :)

    Ma bardzo ładny czarny kolor i daje rewelacyjne rozdzielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak masz swoje naturalnie piękne i długie rzęsy, to ja się nie dziwie że jest tak piękny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jestem w trakcie testowania odżywki Bodetko :D

      Usuń
  9. Zachęciłaś mnie do zakupu tej maskary :)
    P.s piękne oczko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny daje efekt :) I jak pisałam na fb śliczne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale na Twoich rzęsach daje dobry efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go ale efekt bardzo ładny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z dwiema warstwami efekt jest genialny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny efekt, gdy na rzęsach są 2 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny efekt, szczególnie przy 2 warstwach ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger