Nowości z Dresslink | Jak jest z jakością?

Hej robaczki :) Wiem, że ostatnio trochę zaniedbałam blog, ale byłam przed kampanią wrześniową z ważnego i trudnego przedmiotu, jednak poradziłam sobie, zaliczyłam i już do Was wracam! Mam masę pomysłów na posty, m.in. mam zamiar opisać Wam w końcu jak dbam o swoje włosy oraz o cerę trądzikową, ponieważ ostatnio stan mojej cery się polepszył i to zasługa kilku produktów. Dzisiaj jednak przychodzę do Was z rzeczami, które zamówiłam w ramach współpracy z Dresslink. Pokazywałam już zdjęcie na swoim FANPAGE, ale tutaj napiszę Wam co nie co o jakości.


O tym co zamówiłam pisałam już w tym poście. Przesyłka dotarła do mnie po prawie dwóch tygodniach, więc naprawdę szybko. Po otwarciu paczki czułam tylko okropny zapach kleju, który aż dusił... ale z czasem się wywietrzył. Wszystkie rzeczy, które zamówiłam były w odcieniach różu, więc cieszyły one moje oko 100 razy bardziej :-D



Pierwszą rzeczą jest dwukomorowa kosmetyczka. Ja, co prawda, mam kilka kosmetyczek, w tym jedną naprawdę bardzo pojemną, ale nie wiedziałam na co widać te ostatnie dolary, więc zdecydowałam się na to. Ona niestety bardzo śmierdziała klejem, ale jak już pisałam wcześniej - w końcu ten odór przeszedł. Myślałam, że będzie trochę większa, ale to tylko i wyłącznie moja wina, bo nie patrzyłam na wymiary. Mimo wszystko jest bardzo pojemna - wpakowałam w nią balsam, odżywkę, niektóre rzeczy z kolorówki, więc to sprawdzona informacja :-D W pierwszej komorze mamy przegródki na pędzle czy jakieś produkty w kredkach oraz przyczepione małe lusterko. Jest przeceniona na $1,65, więc myślę, że jak za taką cenę, to świetny interes!


LINK: click here

Kolejną rzeczą, którą wyciągnęłam był portfel w pięknym pudrowym kolorze. 



Duży, mięciutki. Nie śmierdział i jest bardzo dobrze wykonany. Przegródki na karty są idealnie wymierzone, ponieważ jak wiemy, niekiedy są one za małe... Od razu przepakowałam wszystko i od kilku dni cieszę się nowym, pięknym portfelem! Naprawdę jestem z niego przeogromnie zadowolona. Jest on teraz przeceniony na $2,91, więc uwierzcie mi, że na Waszym miejscu bym się nad nim nie zastanawiała! Sama chyba będę zamawiała go kilku osobom, bo jak widać wpadł w oko nie tylko mi :-)




LINK: click here

No i to, na co najbardziej czekałam... pędzle! O nich będzie osobny post jak wszystkie przetestuję. Póki co mogę powiedzieć, że naprawdę jestem zadowolona z jakości ich wykonania, z włosia i z jednego pędzlu do podkładu, bo tego właśnie używałam! W dodatku... one też są na przecenie! $3,86 za zestaw 8-iu pędzli... Jeśli takich szukacie, to polecam się skusić :-)


LINK: click here


No i to tyle, cała moja przesyłka :-) Z portfela i kosmetyczki jestem już zadowolona, i naprawdę polecam! Co do pędzli, to tak jak mówię, na pewno będzie osobny post jak skatuję każdy z osobna, ale jeśli chodzi o moje pierwsze wrażenie - to jestem na TAK! No i są różowe... :-)


A Wam wpadło coś w oko ostatnio na Dresslink? 



FAKT, ŻE PRODUKTY DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.


27 komentarzy:

  1. Słyszałam na youtubie wiele dobrego o tych pędzlach. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel jest świetny, ciekawe jak pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny portfel, ładny kolorek. Pudrowy róż jest ostatnio niezwykle modny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Portfel jest na prawdę duży :D Śliczny kolor pędzli :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak się pędzle spiszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba :) ale najbardziej portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej serce ostatnio podbiło kilka koszulek tej firmy. Wybrałaś śliczne rzeczy! Linki kliknięte :)
    Mogę również prosić o poklikanie?
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje pędzli, świetny ten portfelik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle mam, są świetne, właściwie się nawet nie spodziewałam że będą tak dobrze się spisywały. Niedługo także będę robić osobny post na ch temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że cena przesyłki rośnie jak sie nawrzuca do koszyka pół asortymentu... Ale nad tymi pędzlami się poważnie zastanawiam, bo kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Portfel pierwsza klasa. Cudowny ma kolor ! Pędzle też się prezentują cudnie. No i masz przyjemny kolorek na paznokiach ;) wpadł mi w oko, może zdradzisz coś o nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier pochodzi z Lovely, z serii Gloss Like A Gel, numerek 8 :) Jest super i wystarczy tylko jedna warstwa.

      Usuń
  13. Ciekawe zakupy, zwłaszcza portfel wpadł mi w oko. Mam identyczne pędzle.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki zestaw pędzli super!
    I portfel ładny, elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger