ULUBIEŃCY WRZEŚNIA! | kolorówka |

Hej kochani :) Co u Was? Ja mam dziś ostatni dzień wakacji i naprawdę nie chce mi się wracać na uczelnię. Ten rok akademicki zacznie duże zmiany w moim życiu, mimo to mam nadzieję, że ze wszystkim sobie poradzę. Póki co dzisiaj mam dla Was ulubieńców września. Nie planowałam robić ich w tym miesiącu, ale dzisiaj przy wykonywaniu makijażu doszłam do wniosku, że niektóre produkty są naprawdę moim odkryciem. Zdjęcia znowu będą z telefonu, ale obiecuję, że je zaktualizuję jak tylko dostanę znowu aparat. W takim razie zapraszam :-)




Pierwszy rzeczą jest pędzel chiński, typu Round Top. Pochodzi on z kompletu pędzli z Dresslink, o którym będę niebawem pisała. Ale dziś chciałam powiedzieć kilka zdań o tym cudaku! Zanim nie kupiłam sobie gąbki do podkładu, z radością używałam pędzla z Maestro typu Flat Top, potem przerzuciłam się na gąbeczkę, a teraz znowu na pędzel - na TEN pędzel! Jestem w nim po prostu zakochana. Jest zbity, bardzo miękki, nie smuży, szybko da się rozprowadzić nim podkład czy krem BB. Bardzo łatwo się domywa. Naprawdę jest przegenialny :-)


Drugim ulubieńcem jest zestaw do modelowania brwi z Pierre Rene. Mamy w nim wosk do utrwalenia oraz trzy cienie - każda z nas znajdzie swój odcień. O tym produkcie na pewno zrobię osobny post i pokażę, jak ja stylizuję nim swoje brwi :-) Używam tego cały miesiąc i jestem okropnie zadowolona. 


Kolejną moją miłością są cienie w kredce Rimmel Scandaleyes. Mam dwa kolorki - jasny, rozświetlający 002 Bulletproof Beige i 003 Bad Girl Bronze. Jasnego używam do rozświetlania wewnętrznego kącika już od dawna, a ten piękny brąz nabieram pędzelkiem i zaznaczam dolną powiekę lub górną linię rzęs. Muszę wykorzystać go w końcu na cała powiekę, bo jest przepiękny - brąz z drobinami. Naprawdę bardzo mi się podoba! :-)


Następny ulubieniec to taki trochę ulubieniec-oszukaniec, ponieważ używam go od jakiegoś 1,5 tygodnia. Dosłała mi go GlamDiva razem z kilkoma innymi rzeczami :-) Jest to matujący puder w kamieniu od Ingrid. Mój kolorek to 01. Opakowanie jest poręczne, mocne, z puszkiem i lusterkiem, produkt mocno pachnie, ale na twarzy zapach się ulatnia. Bardzo ładnie scala makijaż i nawet jeśli mamy delikatnie za ciemny podkład, wystarczy przejechać pędzlem po linii żuchwy, i już - po kłopocie :-) Krycie jest średnie, ale mi ono pasuje. Matuje na kilka godzin. Naprawdę jest godny polecenia, tym bardziej, że jego cena to 7 zł.


Ostatni ulubieniec to taki prawdziwy ulubieniec i kochanek - dla tego produktu odstawiłam swój rozświetlacz z Make Up Revolution. Jest to trójkolorowy puder z Marizy. Nie spodziewałam się, że zakocham się w tym produkcie. W środku mamy rozświetlacz, jasny róż, który również można używać jako rozświetlacz oraz puder brązujący. Produkt ma jedwabistą konsystencję. Ja chciałam pozachwycać się nad rozświetlaczem, który jest boski... Jest bardzo drobno zmielony, nie ma tam żadnych drobinek i tak jak na przykład w przypadku rozświetlacza z Make Up Revolution łatwo jest przesadzić, ponieważ widać miejsce, w którym został nałożony - tutaj mamy na twarzy piękną taflę, która odbija światło. Naprawdę, wpadłam po uszy! Zero drobinek czy sztucznego efektu. Używam go codziennie i zaczynam się bać, że szybko się skończy. Wtedy na pewno będę szukała go ponownie lub czegoś jako zamiennika.

zdjęcie po prawej: bronzer, róż, rozświetlcz


I to tyle z moich ulubieńców :-) Dzisiaj przedstawiłam Wam tylko kolorówkę i są to produkty, które naprawdę polubiłam. Od tygodnia pomieszkuję sobie u siostry, która wyjechała i to właśnie te cudeńka zabrałam ze sobą :-)



Wpadł Wam w oko któryś produkt?




P.S. Zapraszam Was na mój Fanpage, gdzie ostatnio po raz pierwszy pokazałam makijaż, który wykonałam siostrze :-) Już w sobotę będę malowała znajomą na wesele, więc zdjęcia również będą! Poza tym, tam informuję o każdym poście na bieżąco :-)

>>> FACEBOOK <<<

30 komentarzy:

  1. Ostatni zestaw bardzo mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kredki naprawdę fajne. Ja też mam taki okrągły pędzel , ale używam go do aplikacji pudru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne te kredki, chcę inne kolory :)

      Usuń
  3. Mam ten chiński pędzel i również lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie zestaw do modelowania brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mu się przyjrzeć bliżej :)

      Usuń
  5. Szukalam wszędzie takiego trojkaciaka!!! Roz brazer rozswietlacz ;)
    świetne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam! Rozświetlacz będziesz katowała :D

      Usuń
  6. Spodobały mi się te kredki Rimmel, zwłaszcza ta jasna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten trójkolorowy puder z Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie także zainteresowały te kredki, nigdy nie stosowałam cieni w tej formie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny się wydaje ten pędzel ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nic z Twoich ulubieńców. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba w końcu zamówię pędzle (też różowe!) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio przyszły mi takie same pędzle z chińskiej strony ale szczerze mówiąc to trochę mnie rozczarowały ;/ Zobaczymy jak się będą dalej spisywać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa tych chińskich pędzli....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo polubiłam te chińskie pędzle ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder mnie zaciekawił, bo nigdzie go dokąd nie widziałam (lub nie zwracałam uwagi). :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam włąsnie czegos do modelowania brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka ma niesamowite kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorówka Ingrid wchodzi na rynek niezłym krokiem i jak tak dalej będzie - odkryjemy dobrą, tanią markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak sprawdzają Ci się pozostałe pędzle z tego chińskiego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również bardzo lubię cienie w kredce :) Cenie sobie wygodę używania kredek :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger