Zestaw Hair Jazz na porost włosów | Czy naprawdę działa? | Recenzja gościnna

Cześć :) Jak mija Wam początek września? Niektórzy z Was pewnie wrócili już do szkoły, ja mam jeszcze trochę wakacji :) Niestety od tygodnia leżę z zapaleniem oskrzeli w domu i całymi dniami śpię, i walczę z gorączką, dlatego trochę przesuwałam napisanie tej recenzji, ale już jest! Wiem, że wiele z Was było ciekawe, więc zapraszam - zestaw Hair Jazz na szybszy porost włosów.

Współpracę z firmą Harmony Plus podjęłam w sumie tak w przypływie chwili, a kilka dni potem kurier zadzwonił do drzwi. W zestaw wchodzi szampon do włosów oraz odżywka. Dodatkowo, dostajemy miłą kartkę od firmy z dokładnym opisem produktów i instrukcją ich użycia. Cena takiego zestawu to 139 zł na stronie producenta, więc nie mało.



Niestety, moje włosy nie zareagowały dobrze na te produkty... Po jednym użyciu dostałam łupieżu. Jak wiecie, dotychczas mogłam używać jedynie szamponu z Garniera, a spotkanie mojej skóry głowy z każdym innym powodowało swędzenie. Od jakiegoś czasu używam szamponu ParaDerm i jestem bardzo zadowolona, w końcu uwolniłam się od Garniera! No, ale dziś nie o tym. Bardzo żałowałam, że nie będę mogła przetestować tego sama, ale postanowiłam obdarować tym siostrę i przyjaciółkę, ponieważ te produkty są bardzo wydajne. Dlatego dziś będzie recenzja gościnna mojej przyjaciółki Asi, wszystko co napiszę poniżej to będzie jej opinia, ubrana w moje słowa :-) 


Jeśli chodzi o same produkty, nie mają praktycznie żadnego wyczuwalnego zapachu. Szampon jest koloru ciemno-niebieskiego, a odżywka biała. Konsystencja tych produktów również się różni - szampon jest bardzo wodnisty, a odżywka jest dość zbita.


Sam producent informuje nas o tym, że włosy po użyciu szamponu i odżywki mogą być lekko przesuszone, i mogą się plątać, dlatego po umyciu warto użyć swoich sprawdzonych produktów do mycia włosów. Nie powinno używać się ich codziennie, jest to coś w rodzaju zabiegu, więc powinniśmy robić to dwa razy w tygodniu.


Asia stosowała ten zestaw przez lekko ponad miesiąc, systematycznie. Jeśli chodzi o efekty, to na początku kuracji jej długość włosów wynosiła 65 cm, a po miesiącu 67 cm. Na zdjęciach raczej nie da się tego zauważyć.


Jak widać - producent obiecuje nam trzykrotnie szybszy porost włosów, włosy miękkie, błyszczące i zmniejszenie wypadania. Należy pamiętać, że zazwyczaj prędkość porostu włosów to około 1,5cm/miesiąc, a tutaj obiecują nam około 4cm/miesiąc, więc jak widać... u Asi to nie zadziałało. Być może efekty są też słabo widoczne, ponieważ ma ona długie włosy. Lepszej kondycji włosów też nie zauważyła. Produktów będzie używała dalej, jeśli zauważy większe efekty po kolejnym miesiącu, na pewno edytuję post.


Bardzo dziękuję firmie Harmony Plus za możliwość przetestowania produktów, mimo że niestety nie mogłam tego zrobić na samej sobie, mam nadzieję, że będą zadowoleni z opinii Asi, która jest jak najbardziej szczera. Chciałam też podziękować Asi, że zgodziła się mi pomóc :-)


Podsumowując, w Internecie możecie spotkać sporo dobrych opinii o tym produkcie, więc jeśli jesteście bardzo zainteresowane i nie szkoda Wam takiej sumy pieniędzy, to polecam wypróbowanie, ponieważ same widzicie, że wszystko zależy od włosów :-) U Asi akurat ten zestaw nie sprawdził się za dobrze, ale u Was może.


Znacie Hair Jazz?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO, NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.



19 komentarzy:

  1. ja potrzebuję czegoś co da mi wysyp nowych włosów, żeby zagęścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci w końcu mgiełkę Jantar :) Musisz wypróbować!

      Usuń
  2. Moja koleżanka też próbowała i nie było widać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem od tego to zależy, że u niektórych się sprawdza, a u innych owszem :/

      Usuń
  3. u mnie jest fajny efekt:) niedługo recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie przyspieszył odpowiednio przyrostu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale i szczerze powiedziawszy w obietnicę 4cm nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjjj ja mam samoistnie suche włosy więc specyfiki które mogą je jeszcze bardziej wysuszyć niestety-odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale bym przetestowała jak by to było z moim porostem

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm szkoda, że nie ma zbytniego efektu. :< Może jednak warto spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co pamietam to chyba Anwen pisała, ze skład w żaden sposob nie koleruje z obietnicami producenta. Ale zawsze mozna przetestować... Kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tu stanę w obronie produktów :) Dokładnie 8 sierpni ścięłam włosy o 14 cm i zaczęłam stosować zestaw, nie miną jeszcze miesiąc, a każdy mi mówi, że nie widać, żebym ścinała włosy nawet o centymetr :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to pic na wodę trochę- jest tyle fajnych i tanich suplementów lub kosmetyków, które przyspieszą porost, że za 139zł możemy mieć full tych rzeczy i nie dostaniemy od nich łupieżu :) życzę Ci dużo zdrówka i łączę się w bólu- też się pochorowałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo się nad tym zestawem zastanawiałam (swojego czasu na facebook'u mieli wykupione multum reklam), ale bałam się właśnie łupieżu i wysuszenia skóry głowy... Jak widać dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger