MOC SPOJRZENIA... | wieczorowy makijaż oczu KROK PO KROKU

Hej skarby :-) Jak widzicie już po samym tytule, dziś przychodzę do Was z jednym z moich makijaży. Wiecie, że w każdym takim poście zaznaczam (i zrobię to po raz n-ty), że ciągle się uczę i szkolę, nie mam żadnego doświadczenia w malowaniu, więc bądźcie wyrozumiali! :-) Dzisiejszym makijażem chciałam przełamać trochę niektóre zasady. Uważam, że niebieskie cienie w towarzystwie innych, mogą ładnie prezentować się przy błękitnych oczach.



Na początek na powiekę nakładam bazę BellNastępnie nakładam cień bazowy, w cielistym kolorze od The Color Workshop.


Kolejnym krokiem jest nałożenie niebieskiego cienia perłowego Classics na środek powieki.


Później, nakładam czarny matowy cień z Pierre Rene w zewnętrzny kącik oka i blenduję.



Czarny cień przeciągam na dolną powiekę i rozcieram cieniem numer 89 z Vipery, pięknym granatem z drobinami.


Później czas na rozświetlenie lekko wewnętrznego kącika i przyciemnienie linii rzęs czarnym cieniem.


Jednym z ostatnich kroków jest nałożenie w wewnętrzny kącik oczu niebieskiego eyelinera z Lovely.


Na koniec tuszuję rzęsy tuszem z La Luxe Paris 200%, a brwi podkreślam paletką z Pierre Rene.




No i efekt końcowy! :-) Wyszło, co wyszło. Ja jestem zadowolona! Lecę myć pędzle!


Jak Wam się podoba? 





>>> FANPAGE <<<

Brakuje mi 3 polubień do pierwszej 1001 :)


28 komentarzy:

  1. Nigdy nie używam niebieskich cieni ale wygląda pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używam! :) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Rewelacja! A jakie rzęsy wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, jakie Ty masz piękne rzęsy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyszło, uwielbiam niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie Kasiu! Do moich brązowych oczy jakoś zawsze unikam błękitów:) U Ciebie wygladają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny makijaż. :) Zazdroszczę rzęs. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne oczy i rzęsy, a makijaż jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) i te długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale długie rzęsy :) A makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo subtelnie wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dobrałaś kolorki, jeden z makijaży gdzie niebieski nie wygląda tandetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać! :*

      Usuń
    2. Bardzo miło mi to czytać! :*

      Usuń
  12. Jakie masz długie rzęsy! Zazdroszczę :) I kolor tęczówki też cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny :D Lubię nosić takie kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger