| CHIŃSKIE PĘDZLE | cena, jakość, zastosowanie

Hej robaczki :) Chciałam tylko powiedzieć, że czekam na sześć paczuszek i naprawdę będzie co Wam pokazać, i co testować. Być może znajdzie się też coś dla Was? Bądźcie cierpliwi! Dziś natomiast przyszedł czas na moją opinię na temat pędzli z Dresslink. O moim całym zamówieniu mogliście czytać tutaj. No, więc właśnie - jak sprawdzają się u mnie pędzle? Zapraszam!



Zestaw składa się z ośmiu pędzli, a jego cena regularna to 5,35$, jednak do końca miesiąca możecie dostać je za 3,85$ :) W tym mamy cztery pędzle do wykonywania makijażu twarzy i cztery przeznaczone do makijażu oczu. Do wyboru mamy kilka kolorów od czarnych przez różowe po białe! Ja skusiłam się na różowe i są naprawdę przesłodkie.


Ogólnie mówiąc - pędzle sprawdzają mi się rewelacyjnie. Używam ich codziennie i zastanawiam się nad zakupem drugiego zestawu. Włosie jest syntetyczne, rewelacyjnie miękkie! Nie zauważyłam, żeby wypadało. Mogłabym się nimi miziać bez końca. Ich jedyną wadą może być fakt, że długo schną i ciężko jest wypłukać produkt do mycia z włosia, ale można sobie z tym poradzić.


Przejdźmy teraz do poszczególnych pędzli.



PĘDZLE DO TWARZY

-> FLAT TOP:


Włosie jest wystarczająco zbite, miękkie. Pędzel ten używam do nakładania pudru i sprawdza się super.

-> PĘDZEL ŚCIĘTY


Nie używałam go ani razu do podkładu, lecz cały czas służy mi do nakładania różu. Idealnie wpasowuje się na policzki.

-> ROUND TOP


Zdecydowanie mój ulubieniec!!! Odkąd dostałam go w swoje łapki, nie używam niczego innego do nakładania podkładu. Jest mega zbity, nie smuży, nie wchłania za dużo produktu. Jest po prostu idealny!

-> PĘDZEL W KSZTAŁCIE JAJKA


Tego cudaka można używać na różne sposoby: do konturowania na sucho/mokro, korektora, utrwalenia korektora pod oczami. Ja używam go czasami do konturowania na sucho, jeśli akurat zachcę sobie trochę wyszczuplić policzki. Sprawdza się do tego rewelacyjnie, bardzo dobrze blenduje produkt.


PĘDZLE DO OCZU

-> PĘDZEL SKOŚNY


Pędzel ten jest wprost stworzony do nakładania rozświetlacza i do tego właśnie go używam. Nie tworzy takiej prostej linii na kościach policzkowych, lecz idealnie rozprowadza produkt, tworząc przyjemną dla oczu taflę.

-> BLENDING BRUSH


Mój drugi ulubieniec! Tutaj akurat jest jeszcze trochę wilgotny, więc nie widać do końca jego zalet. Moim zdaniem lepiej rozciera cienie, niż pędzel Hakuro H77. Używam go codziennie! Tworzy przepiękną mgiełkę.

-> CONCEALER BRUSH


Przyjemniaczek, który sprawi, że korektor na naszej twarzy nie będzie w ogóle widoczny. Sprawdza się znakomicie również do wyczyszczenia obszaru pod brwiami.

-> FLAT EYE BRUSH


Szczerze mówiąc, tego pędzla używam najrzadziej. Nie znalazłam jeszcze dla niego zastosowania. Czasami używam go do wyczyszczenia obszaru pod oczami, jeśli jakieś cienie się osypały i w roli takiej małej miotełki sprawdza się super.



Jak widzicie, wszystkie pędzle u mnie zdały test na 6+. Naprawdę jestem strasznie zadowolona i polecam wszystkim zainwestowanie w taki zestaw, nawet jeśli wolicie kupować drogie, i oryginalne pędzle, zafundujcie sobie osiem takich cudaków za 15zł, a nie pożałujecie :)

Przypominam, że tutaj możecie się z nimi zapoznać bliżej: BRUSHES



Jakie macie zdanie o chińskich pędzlach?




FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO, NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.

>>> DRESSLINK <<<



P.S. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA 200 OBSERWATORÓW! Dla niektórych z Was to może być malutko - dla mnie to jest sukces! Uwielbiam Was!


33 komentarze:

  1. mam te same pędzle tylko z czarnym trzonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentują się ciekawie :) no i ta cena...marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę będę polecała je wszystkim! :)

      Usuń
  3. Nawet nie podejrzewałam, ze sa dobrej jakosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na taką cenę to na prawdę super się spisują :)
    Chociaż mi aż tyle pędzli raczej by się nie przydało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają i cieszę się, że się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby mi się takie pędzle, aż żałuję, że ich nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle to chyba jedyne produkty godne uwagi na chińskich stronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio Szusz je bardzo zachwalała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi dobrych pędzli właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam sobie zestaw do twarzy, niezły jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna mam wielką chęć na te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i uwielbiam :D Zwłaszcza te przemiłe puchacze do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tych pędzlach i kolejna pozytywna recenzja kusi do zakupu!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladają super, widać, że włosie jest solidne. Bardzo spodobał mi się pędzel typu "jajeczko", szukam takiego do bronzera

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że nie są dostępne stacjonarnie, bo chętnie przeszłabym się do sklepu. A tu to czekanie, by mnie wykończyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj gdybym tylko miała więcej fachu w rękach do makijażu to na pewno bym zainwestowała w takie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w końcu muszę się zaopatrzyć w jakieś dobre pędzle do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny zestaw pędzli i tak jak Ty jestem bardzo zadowolona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba dostałam jakiś wybrakowany egzemplarz, bo moje byly beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne są świetne na co dzień :)

    Zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger