Mariza | PUDER W KULKACH ROZŚWIETLAJĄCO-KORYGUJĄCY

Cześć! :-) Ostatnio mało mnie tutaj i mam ogromne braki, jeśli chodzi o posty, ale miałam na studiach bardzo ważną prezentację, i całe dnie poświęcałam na naukę. Za to już teraz mogę odetchnąć, ponieważ mam -1 egzamin mniej podczas sesji zimowej! :-) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu, który testuję razem z firmą Mariza oraz z portalem Trusted Cosmetics. Jest to puder rozświetlająco-korygujący Soft&Color. Po dwóch tygodniach używania produktu, wciąż nie mogę wyrobić sobie o nim zdania... Sprawdźcie dlaczego.


Puder kosztuje około 20 zł. Jego pojemność to aż 17g. Składa się on z kolorowych kuleczek. Opakowanie jest poręczne i ma plastikową zatyczkę, która powstrzymuje kulki przed wypadaniem :-) Produkt pachnie pięknie, zauważyłam, że większość kosmetyków od Marizy ma taki zapach! Dostępny jest w czterech wariantach: rozświetlający jasny, rozświetlający ciemny, rozświetlająco - korygujący oraz brązujący. 



Kiedy puder do mnie doszedł, niektóre kulki były już pokruszone.

Opis producenta:

"Lekki puder w postaci różnokolorowych, świetlistych perełek wyrównuje koloryt cery i dodaje jej blasku. Może być stosowany na twarz, dekolt i ciało. Zielone kuleczki korygują zaczerwienione miejsca. "


No i teraz moja opinia, która jest... sama nie wiem jaka. Ani pozytywna, ani negatywna. 

+ nie zapycha cery
+ wygląda BARDZO naturalnie
+ zapach
+ przyjemna aplikacja
+ może być używany na całą twarz dla kogoś z cerą suchą

- prawie niewidoczny na twarzy
- nie utrzymuje się długo
- nie wyrównuje kolorytu cery
- nie zakrywa zaczerwień


Jak widać, nie mogę powiedzieć samych złych rzeczy na jego temat, ale samych pozytywnych również nie :-) Mojego serca nie podbił, ale wiem, że ma wiele zwolenniczek. Pewnie pójdzie gdzieś dalej w świat :-)


Znacie ten produkt?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.


Strona producenta:


Portal Trusted Cosmetics:

18 komentarzy:

  1. Czyli taki przeciętniaczek.. :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    ► http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują chociaż szkoda, że działanie nie jakieś szczególnie rewelacyjne. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego typu kosmetyków i przyznam, że jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam, z kuleczek uzywam sobie teraz rozswietlajacych z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za tą formą kosmetyków, wolę tradycyjne prasowańce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam puder brązujący i wypada nawet nawet :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie mialam nic z tej marki, ale bardzo pomocna opinia!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro nie jest widoczny na twarzy a do tego krótko się utrzymuje, to mówię mu- nie :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie :)

    Zapraszam na rozdanie!
    ROZDANIE-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze chyba niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt nie dla mnie, wolę standardowy rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem przekonana do kosmetyków do makijażu w kulkach, zawsze mi się kruszyły lub za dużo nabierało się ich na pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kulek,kruszą się i wysypują.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Kulkowe" rozświetlacze to trudny temat - bez całej otoczki, jaką trzeba wokół nich wytworzyć zrobienie perfekcyjnego makijażu jest naprawdę ciężkie. Tak, jak pisały dziewczyny - albo pędzel niedobry, albo kulki się kruszą i później niewielkie kawałki trzeba rozcierać na twarzy, albo jak na złość jedna doza rozświetlacza to za mało, a poprawienie kolejną, to już katastrofa...
    Osobiście nie znalazłam jeszcze dealnego rozświetlacza :-(. Masz może jakiegoś swojego pewniaka? :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger