-49% Rossmann | Moje małe zakupy

Cześć! :-) Jak się trzymacie w te wietrzne i deszczowe dni? Dla mnie taka pogoda jest straszna. Mam jakieś 30 minut drogi na autobus i codziennie rano muszę zmagać się z tym wietrzyskiem.. Porażka! Dziś mam dla Was krótki post o tym, co kupiłam na promocji w Rossmannie -49%. Nie obkupiłam się, ponieważ nie potrzebowałam wielu rzeczy, a i pieniążków za dużo nie miałam :-) Mimo to jestem bardzo zadowolona z zakupów i zapowiada się na to, że wyhaczyłam same hity!


Pierwsze dni promocji były na produkty do paznokci oraz do ust. Nie planowałam nic kupować w tych dniach, ale skusiłam się ostatniego dnia na przepiękny lakier Wibo, numerek 14. Jest to taki typowo jesienny kolor i ciągle mam go na paznokciach.



II część obejmowała produkty do makijażu oczu. Już od samego początku wiedziałam, że na pewno wrzucę do koszyka swój ulubiony tusz Maybelline Lash Sensational (recenzja tutaj). Skusiłam się także na jeden cień Color Tattoo. Zastanawiałam się pomiędzy odcieniem Vintage Plum i On and on bronze. Wybrałam ten drugi, teraz żałuję, że nie kupiłam też pierwszego.


Ostatnie dni promocji to część, na którą najbardziej czekałam. Planowałam kupić jakiś podkład, przeszukałam cały Internet w poszukiwaniu jakichś fajnych typów i wybrałam się do Rossmanna. Na ręce zrobiłam z 15 swatchy. Jak już wiecie, jestem bardzo bladą osobą i zazwyczaj najjaśniejsze odcienie podkładów są dla mnie zdecydowanie za ciemne. W sklepie wszystkie swatche wyglądały na bardzo jasne i wręcz idealne. Jednak jak wiadomo lampy robią swoje. Po wyjściu na dwór okazało się, że 14/15 kolorów są pomarańczowe, ale.. jeden podkład jest prawie, że biały. Poleciałam do domu i od razu wystukałam w Google "podkład Manhattan Easy Match". Okazało się, że ma on niesamowicie dobre recenzje i wróciłam po niego do sklepu. Zakupu nie żałuję, bo już mogę powiedzieć, że jest super! Kolejny produkt, który wylądował w moim koszyku to korektor pod oczy Wibo Deluxe. Oprócz tego wrzuciłam też paletę korektorów Wibo Perfect Look. Chciałam też wypróbować puder Rimmel Stay Matte, ale jakoś szkoda było mi wydawać na niego ponad 20 zł, więc ta promocja była dobrym czasem na testowanie.



I to tyle! Jestem zadowolona, że nie wydałam pieniędzy na większe zakupy :-) Kupiłam to, czego aktualnie potrzebowałam.


A jak Wasze portfele po promocji w Rossmannie?



POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tusz do rzęs! :) Widzę, że nawet kupiłyśmy ten sam korektor z Wibo Deluxe - jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszych użyciach jestem zadowolona :) Super nawilża.

      Usuń
  2. ja skorzystałam tylko z pierwszej części promocji i zakupiłam kilka lakierów, też z Wibo oraz szminki w kredce od Astor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde! Też miałam zapolować na te szminki w kredce Astora. Głównie na czerwony kolorek...

      Usuń
  3. Ciekawe zakupy, pamiętam jak kilka lat temu używałąm Rimmel Stay Matte i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie o nim osobny post!

      Usuń
  5. Zaszalałaś :D
    Ale jak taka okazja to trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor lakieru wybrałaś. Ja jakoś nie mogłam się skupić na zakupach przez tą "dzicz" i kupiłam kompletnie coś innego niż chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lash Sensational i ja zakupiłam, już trzecie moje opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten puder i jest moim ulubiencem :) lakier do paznokci mega jesienny kolor na topie ale kusi mnie i ciekawi bardzo korektor z wibo to jakas nowosc chyba bo go nie znam;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój portfel bardzo wyszczuplał :D Mam ten Color Tattoo ze zdjęcia i byłam z niego taka zadowolona, że kupiłam jeszcze Creme De Rose 91, świetnie nadaje się jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Color Tattoo są świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez kupilam ten cien odcien nr.40, by wyprobowac go na brwi :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz z Maybelline także zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten korektor z Wibo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy kupiłaś, a o tym podkładzie nie słyszałam jeszcze :). Mi się udało omijać i nic nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie poszalałam, kupiłam tylko dwa tusze, puder i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w ostatnim tygodniu promocji też kupiłam to, czego potrzebowałam, ale w poprzednich dwóch dałam ponieść się szaleństwu, szczególnie, gdy w promocji były kosmetyki do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kupić tylko jeden rozświetlacz, a ostatecznie dokupiłam jeszcze trochę innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Filowałam nad colour tatoo nad kremowymi matami :D I co? Poszłam nie było żadnego w pierwszy dzień rano =.=
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam ten tusz, ale w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  20. puder z Rimmela kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy :) ja żałuję że nie poszłam na to szaleństwo, jakoś wypadło w dniach w których było mi nie po drodze i jestem zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy, planuję zakup Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem chyba jedyną osobą, która nic nie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy. Tym razem zdecydowałam się na wyprzedaże z szafy Astor i Rimmel.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger