Moje odkrycie jesieni | SERUM Z WITAMINA C DERMOFUTURE |

Cześć aniołki ;) Co u Was? Ja zrobiłam sobie dłuższy weekend i wypoczywam u Ukochanego, ale dzisiaj mam dla Was recenzję ciekawego produktu - serum z witaminą C od Dermofuture. Testuję je dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody ;) Jak już widzicie po tytule, serum jest moim odkryciem jesieni, sprawdźcie dlaczego!



Na rynku jest wiele takich kosmetyków, a witamina C w składach jest ostatnio bardzo popularna. Na zdjęciu powyżej widzicie, że serum od Dermofuture znalazło się w gazecie Joy! :-)


Cena tego cudeńka za 20ml to około 34 zł. Jego konsystencja jest dość rzadka, lekko żółtawa. Musimy szybko nakładać produkt na twarz, żeby nie spłynął nam przez przypadek do oczu. Buteleczka jest mała, wszędzie się zmieści, z dobrze działającą pipetą.


Opis producenta:

"Intensywnie regenerująca kuracja z witaminą C Tenex Dermo Future Precision o najwyższym, bo aż 30-proc. stężeniu. Dodatkowo znalazły się w niej arbutyna, kwas hialuronowy, wyciąg z gorzkiej pomarańczy oraz gliceryna.
Wysoko wyselekcjonowane i odpowiednio połączone składniki intensywnie regenerującej kuracji z witaminą C Tenex Dermo Future Precisiongwarantują:
- rozjaśnienie,
- regenerację zniszczonej skóry,
- zmniejszenie skłonności do przebarwień i piegów,
- zwiększenie elastyczności,
- ochronę przed wolnymi rodnikami,
- spowolnienie procesów starzenia,
- uszczelnienie naczyń krwionośnych."


Jak widzicie - cuda niewidy! Ja nigdy wcześniej nie używałam żadnego serum, więc byłam bardzo zaciekawiona tym produktem. Oto co zauważyłam po miesięcznej kuracji:

- rozjaśnienie cery
- zwężenie porów
- nawilżenie (zniknęły suche skórki!!!)
- elastyczna i miękka buzia
- podczas kuracji nie wyszły mi żadne niedoskonałości
- szybko się wchłania
- nie zapycha

Jestem zachwycona! Dzięki temu produktowi ostatnio coraz częściej wychodzę z domu bez podkładu. Buzia jest wygładzona, napięta i rozjaśniona. Myślę, że pożegnałam trądzik! :-) Jedynymi minusami może być brak wydajności i cena. Gdyby opakowanie zawierało chociażby te 30ml, wtedy cena byłaby adekwatna. Mimo wszystko, po skończeniu tej buteleczki, na pewno sięgnę po drugą. 


A Wy znacie te serum?



FAKT, ŻE PRODUKT OTRZYMAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.


14 komentarzy:

  1. Już nawet dziś o nim czytałam, chętnie kiedyś spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kręcą mnie sera z witaminą C! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam chęć na jakieś serum z witaminą c! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mam chęć na sera z witaminą c! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego specyfiku, ale skusila mnie Twoja recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kosmetyku, ale Twoja recenzja jest zachęcająca. Może zafunduje je sobie niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie bym wypróbowała to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamina C bardzo dobrze działa na moją skórę, muszę to serum kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego serum, ale wkrótce to się zmieni skoro działa tak cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w każdym rossmanie jest od dzisiaj bo się pytałam to jedyny taki dzień kiedy promocje na siebie nachodzą, bo u mnie były zawieszki na oczy ale pytałam Panią i polecam lecieć dzisiaj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojego chłopaka w mieście jest od jutra, Pani mi to mówiła :)

      Usuń
  11. Mam lekkie problemy z trądzikiem, ale ostatnio o wiele gorsze z suchym naskórkiem. Dosłownie zrzucam skórę z twarzy i mogę robić mnóstwo peelingów i nakładać kremów, a ona i tak za chwilę jest znowu sucha i spękana. Może to jest jakiś sposób? Jeśli będę miała okazję to chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger