| NOWOŚCI - MOJE WYGRANE |

Hej robaczki! Obiecałam Wam ten post już dawno, ale ciągle coś wygrywałam i czekałam na paczki :-D Dziś również wygrałam kasetkę Artdeco by Mariusz Przybylski i dalej nie mogę w to uwierzyć! Ale do rzeczy. W tamtym miesiącu naprawdę mi się poszczęściło i dostałam kilka paczek.



Już jakiś czas temu poszczęściło mi się na blogu u Ani i wygrałam zestaw od Marizy.



-> Szminka Selective w odcieniu nr 3. Jest to piękny róż
-> Baza wygładzająca pod makijaż
-> Paletka fioletowych cieni Glamour Line
-> Podkład nawilżający do cery suchej/normalnej

Później była paczuszka z serum z witaminą C, o którym możecie przeczytać już osobną recenzję oraz produkty od Eveline.


Następnie u Agaty wygrałam te dwa cudeńka:


-> Paletka cieni My Secret Paradise Island
-> Lakier do paznokci z serii The Nudes


Dostałam też olbrzymią pakę od Doroty.


-> 10 próbek żelu pod prysznic LPM
-> Żel do golenia Joanna
-> Cień No.7
-> Błyszczyk No.7

-> MIYO Brązowa maskara
-> Wysuszacz do lakieru Pierre Rene

-> Krem do depilacji Velvetic
-> Jajeczko do makijażu

-> Brushegg
-> Perfumy Lili

Dziś odebrałam jeszcze paczuszkę od Trusted Cosmetics - udało mi się dostać do testowania Mineral Eye&Brow Liner z Vipery. Chciałam go kupić już jakiś czas temu, zastanawiało mnie to, czy będzie tańszym zamiennikiem dla Inglota i Anastasii Beverly Hills. Niedługo recenzja!




I to na tyle :-)! Bardzo cieszy mnie każda wygrana, nawet najmniejsza, no i oczywiście nowe produkty do testowania. Moja toaletka już coraz bardziej się zapełnia, a ja znajduję perełki kosmetyczne.




Wpadło Wam coś w oko? O czym chcielibyście przeczytać?




36 komentarzy:

  1. Ooo wow ale duzo cudownosci :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś szczęście i oby nadal Tobie dopisywało. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluje ;) i zapraszam, może u nas Ci się również poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, życzę przyjemnego i owocnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tego jest;) najbardziej ciekawią mnie lakiery z eveline, bardzo ładne kolorki dostałaś;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz szczęście. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile wspaniałości :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ile wygranych ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zazdroszczę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!;) Ten żel do golenia Joanny to jeden z moich ulubieńców ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. same wspaniałości, życzę miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs? Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką ty jesteś szczęściarą! :D gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę aż tylu wygranych i życze miłego testowania :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz niesamowite szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany :) Też bym chciała mieć takie szczęście :) Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam w takich konkursach :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego :). Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger