Eveline miniMAX bigBRUSH // lakiery do paznokci

Cześć robaczki :) Mam ostatnio tyle na głowie, że nie wiem gdzie ręce wsadzić, ale o blogowaniu nie zapominam! Dzisiaj szybko i konkretnie - kolejne produkty z paczki od Eveline. Będą to dwa lakiery z serii miniMAX bigBRUSH.




Do testów dostałam dwa kolorki - piękny błękit nr 915 i kolor nude (mój pierwszy taki lakier!) numer 048. Lakiery mają po 5ml i kosztują 5,99zł. Teraz wyszła także kolekcja tych lakierów w kolorach metalicznych :-)

Nie jestem maniaczką lakierów i zazwyczaj kupowałam te z firmy Quiz, które są baaaardzo tanie, i super się sprawdzają. 

Jeśli chodzi o plusy i minusy tych lakierów to:

+ intensywne kolory
+ mała pojemność (możemy zużyć cały produkt)
+ konsystencja - nie za bardzo wodnista, ani nie za gęsta
+ trwałość - z Seche Vite wytrzymują ponad 7 dni, bez około 4-5 dni
+ dostępność
+ nie barwią płytki (raz zapomniałam nałożyć bazy i po zmyciu płytka nie była zabarwiona)
+ same w sobie szybko schną, chociaż sprawdzałam to tylko raz, bo zawsze używam Seche Vite
- trochę za duży pędzelek jak dla mnie, mam bardzo wąskie paznokcie i zdarzyło mi się, że lakier wylał się na skórki


A tak wyglądają pazurki. Ostatnio zaczęłam je skracać i podobają mi się kiedy mają taką długość :-) Przede wszystkim jest to niesamowicie wygodne!



Nie będę ukrywała, że ten nudziak zdobył moje serce i ostatnio często gości na moich paznokciach :D Niebieski kolorek na pewno będę nakładała na pazurki wiosną i latem.


Znacie lakiery Eveline?


FAKT, ŻE DOSTAŁAM PRODUKT ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.





P.S. Będzie mi niesamowicie miło, jeśli polubicie mój fanpage -> KLIK :)

35 komentarzy:

  1. Kolory jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline posiada dość dobre lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz jakieś konkretne? To moje pierwsze lakiery od nich ;)

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają i z tego co piszesz mogłyby mi się spodobać, a trwałość to już mnie po prostu powaliła :) A FP już lubię od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej wpadł mi w oko ten miętowy kolor, nie miałam jeszcze lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę serię lakierów ;) śliczne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki, zwłaszcza miętowy przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja ich nie lubię zbytnio! te z którymi mam do czynienia co prawda mają ładne kolory, ale bąbelkują a ich wytrzymałość wcale taka super nie jest. ale moje paznokcie mało co lubią więc może to ich wina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, faktycznie to musi zależeć od paznokci :( U mnie nawet takie najzwyklejsze za 2zł trzymają się po kilka dni :D

      Usuń
  8. Miałam dwa lakiery do paznokci tej marki i kiepsko się u mnie sprawdzały. Dałam córce, bo potrzebowała do szkoły na jakieś zajęcia plastyczne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż do tego się przydały! :)

      Usuń
  9. Zawsze się zastanawiam jak można tak ładnie pomalować sobie paznokcie zwykłym lakierem :) Mi nigdy to nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, dzięki Kochana :) Mi też w sumie nigdy nie wychodziło, sama nie wiem kiedy zaczęło to jako tako wyglądać :)

      Usuń
    2. O kurde, dzięki Kochana :) Mi też w sumie nigdy nie wychodziło, sama nie wiem kiedy zaczęło to jako tako wyglądać :)

      Usuń
  10. Jeszcze gdyby doszedł do tego kolor waniliowy to byłyby trzy moje ulubione na paznokciach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecasz jakiś dobrze kryjący lakier w kolorze waniliowym? :)

      Usuń
  11. Są świetne bardzo fajnie kryją <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie dobrane lakiery! uwielbiam z szerokim pędzlekiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory są świetne,takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne są te kolory :) Masz bardzo ladny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie lakiery z tej serii, mam kilka kolorów i często są na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypominiałaś mi, że lubię lakiery mini max:) a kolory oba bardzo moje!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka lakierów z tej serii i lubię je, są całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne odcienie, ja kompletnie odeszłam od używania zwykłych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kolory szkoda, że nigdzie u nas ich nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger