Eveline New Hyaluron krem do twarzy i pod oczy +40 // Zestaw dla dojrzałych kobiet

Ostatnimi produktami z paczki od Eveline jest zestaw - krem pod oczy i do twarzy New Hyaluron +40. Jak możecie się domyślić, oba te produkty oddałam mamie i to ona je testowała. Sprawdźcie jakie są jej wrażenia.

Zaczniemy od kremu pod oczy, który mieści się w małej, bardzo wygodnej tubce, a jego cena to 18,99zł.



Opis producenta:

"Krem zapewnia spektakularny efekt wygładzenia zmarszczek i linii mimicznych. Formuła bogata w mikronizowany kwas hialuronowy tworzy na skórze ujędrniającą mikrosiateczkę zwiększającą sprężystość i napięcie skóry. Wykazuje silne działanie redukujące nawet głębokie zmarszczki, silnie liftinguje oraz długotrwale nawilża delikatną skórę wokół oczu. Błyskawicznie po aplikacji zwalcza oznaki zmęczenia, redukuje obrzęki i cienie pod oczami oraz przywraca spojrzeniu młodzieńczy blask."

+ wygodna tubka
+ cena
+ zapach
+ idealna konsystencja (nie jest ani za rzadka, ani za gęsta)
+ daje zastrzyk nawilżenia
+ skóra pod oczami staje się miękka
+ posiada SPF 15
+ zostawia przyjemną powłokę na skórze
+ delikatny dla skóry wrażliwej
- nie redukuje zmarszczek ani cieni
- nie usuwa oznak zmęczenia


Dodam jeszcze od siebie, że sama sięgałam po ten krem pod oczy od czasu do czasu i również go polubiłam. Fajna konsystencja, od razu po nałożeniu krem nawilża okolicę oczu i delikatnie rozjaśnia.

Przechodząc do kremu do twarzy...


Kosztuje on 19,99zł, więc cena w sam raz jak na kremik :-)  

Opis producenta:

"Ujędrniający krem-wypełniacz zmarszczek 40+ wypełnia ubytki budulcowe w strukturze skóry oraz przywraca właściwe napięcie i widocznie modeluje owal twarzy. Innowacyjna formuła spłyca zmarszczki i kurze łapki oraz sprawia, że cera odzyskuje promienność, i widocznie młodszy wygląd."

+ zapach
+ konsystencja, jest lekki
+ wydajność
+ dobrze nawilża
+ szybko się wchłania (moja mama uważa, że to jedna z jego największych zalet - zależy jej na czasie)
+ napina skórę
+ delikatnie rozjaśnia
-/+ SPF 8, dobrze, że w ogóle jest, jednak jest bardzo niski
- nie redukuje zmarszczek


Jak widać, moja mama najbardziej zadowolona jest z kremu do twarzy i wciąż używa go z ogromną przyjemnością :-) Myślę, że taki zestawik to dobry pomysł dla naszych mam.



Kojarzycie te kremy?



FAKT, ŻE PRODUKTY DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.


17 komentarzy:

  1. No rzeczywiście może byc na prezent ...tyle ze ja już podpadam pod te specjały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być jako prezent dla samej siebie! :)

      Usuń
  2. Mam ten krem i bardzo lubię;) kremu nie znam al aktualnie używam z AA;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tego kremu, u mnie świetnie sprawdzają się kremy z Clareny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mojej mamy duecik sprawdził się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw dla mojej mamy :-) . Ja na szczęście nie muszę jeszcze używać takich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to troche za wcześnie a dla mojej mamy to już trochę za słabe:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveline lubię i to pewnie dobry kosmetyk. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama bardzo lubi kosmetyki z kwasem hialuronowym, więc może jej kupię taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mógłby być to fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy miałam trochę kosmetyków i niektóre były super, a inne to absolutne buble :P Kremów jakoś nie miałam, chyba wolę ich produkty do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremy z Eveline zawsze mi się sprawdzały :)

    Zapraszam na nowy blog, który zaczynam pisać wraz z koleżanką! Będzie nam miło jeśli nas zaobserwujesz i nas zmotywujesz do pracy!
    Oczywiście odwdzięczamy się tym samym! Na pewno nie pożałujesz :)
    http://fashion-style-and-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jeszcze ciut za wcześnie choć zdarza mi się nawet sięgać po produkty dla wyższej kategorii wiekowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nad kremem pod oczy będę się zastanawiać, jak skończę mój obecny :)
    Bohater Twojego psotu prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger