Jesienno-zimowe usta z Eveline Cosmetics // Lip Laquer

Cześć! :) Jak nastroje przed świętami? Przez tę pogodę ja ciągle mam wrażenie, że wciąż mamy jesień - nie zimę.. Już grudzień, a śniegu ani widu, ani słychu. Dlatego dziś pokażę Wam kolejną rzecz z paczuszki od Eveline Cosmetics, mianowicie lakier do ust.


Kolorek to piękna, głęboka marsala, ale w zależności od tego, ile warstw nałożymy, możemy stopniować efekt. Numerek to 401. Cena - 15,99zł. 


Opis producenta:

"Błyszczące usta przez 6 godzin w jednym  z sześciu supermodnych kolorów, bez konieczności poprawek!
Innowacyjna formuła produktu sprawia, że usta pozostają nawilżone i gładkie przez cały dzień. Ultralekka, nieklejąca się konsystencja nada ustom koloru i intensywnego blasku, zaś wysokiej jakości aplikator gwarantuje precyzyjne rozprowadzanie kosmetyku.
  • Intensywność koloru szminki
  • Prostota stosowania błyszczyk"


Nie wiem dlaczego producent mówi o błyszczących ustach. Moim zdaniem wcale tak nie jest. Przez pierwsze 30 minut owszem, usta wydają się błyszczące, ale bez drobinek! Po tym czasie lakier zastyga i są pół-matowe. Faktycznie, produkt nie wymaga żadnych poprawek w ciągu dnia, gdy nakładam go rano, wieczorem wciąż jest jego odcień na ustach, chociaż już mniej intensywny. Usta są gładkie, lakier nie podkreśla żadnych suchych skórek! Forma błyszczyka też jest bardzo wygodna. Jeśli chodzi o opakowanie, wszystko bardzo szybko mi się pościerało... 


A tutaj zdjęcie jednej warstwy, baaardzo cieniutkiej i drugiej.




Jak Wam się podoba? Ja bardzo lubię ten produkt i często po niego sięgam. 


P.S. Znacie to uczucie, jak malujecie się ciemniejszą pomadką do zdjęcia i nagle Wam się wszystko wylewa poza kontury?! Wrrr.. Ja tak miałam właśnie dziś, co możecie zobaczyć powyżej :D




FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.





22 komentarze:

  1. Jak dla mnie tak średnio, wolę bardziej różowe odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

  2. ciekawe produkt, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ;) fajnie, że tak długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej dużo dobrego, super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne usta! Zazdroszczę ogromnie :) Z produktów do ust preferuję tylko matowe pomadki, ale na Twoich pewnie wszystko cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, a poza tym masz bardzo ładne pełne usta. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa opinia! Nie słyszałam o produkcie, ale zaciekawił mnie i zamierzam sobie go kupić. :D
    zapraszam -> http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/girl-online-w-trasie-julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam :). Czasem dam się skusić na jakiś lakier do ust, bo kusi mnie połączenie intensywnego koloru i połysku, ale generalnie zawsze jakoś wolę mat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mów, trzyma się cały dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jadę na uczelnię o godzinie 8:00 i kończę o 19:00, to jakiś kolor na ustach wciąż jest :) Mimo picia kawy, soków, jedzenie herbat czy nawet hot dogów :)

      Usuń
  10. "Lakier do ust" - fajnie to brzmi :D Testowałam już farbki do ust z Bell, to chyba działa na podobnej zasadzie, ale tamte strasznie mi się zjadały, nie wspominając o tym że po paru godzinach zostawała mi tylko obwódka dookoła ust i jakieś resztki na suchych skórkach :( Będę musiała wypróbować ten z Eveline :)

    imaginiankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda :) Ale to też kwestia, że masz ładny kształt ust :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger