Perfumy Paris Pantera Avenue // zapach dla kobiet

Cześć szkraby :) Dzisiaj przychodzę na szybko z recenzją zapachu, który dostałam ostatnio do testowania dzięki Trusted Cosmetics. Dodatkowo, producent dorzucił mi nawilżające chusteczki do higieny intymnej i płyn micelarny firmy AA. Nie proszono mnie o recenzję tych dwóch produktów, ale tak czy siak o płynie na pewno Wam kiedyś napiszę, bo fajnie się sprawdza :-) Póki co, do rzeczy. Perfumy Paris Pantera Avenue dla kobiet...


Za 50ml produktu musimy zapłacić 50zł, ale teraz jest on w promocji za 29zł. Jeśli chodzi o buteleczkę, wyglądem ona nie grzeszy.. Powiedziałabym, że wygląda nawet tandetnie. No i ta nazwa.. Pantera. Na pewno kojarzy się od razu z Pumą :-) No, ale nic. Sama buteleczka jednak zdobyła moje serce. Jest bardzo lekka i wąska, przez co wygodnie trzyma się ją w dłoni, a i w torebce nie zajmuje dużo miejsca, mimo swojej pojemności.




Opis producenta: 

"Perfumy damskie. 23% naperfumowania. Cytrusowa kompozycja oparta na nutach czerwonego grejpfruta, kwiatu jabłoni liściach zielonej herbaty połączonej z bukietem białych kwiatów: fiołka, konwalii i jaśminu, tłem zapachu są cedr, sandałowiec i mech dębowy. "

Na pewno wiecie już, że uwielbiam słodkie zapachy. Nigdy nie zamawiam ich przez Internet, bo wolę sama powąchać w jakiejś drogerii czy sklepie. Te perfumy pachną bardzo cytrusowo, ale lekko. Nie jest to duszący zapach, ani kojarzący się z odświeżaczem do toalety. Po godzinie cytrus zaczyna mieszać się lekko z zapachem zielonej herbaty, czego w sumie nie lubię. Trwałość jest bardzo słaba, u mnie utrzymują się maksymalnie do 2h. Mimo wszystko, na pewno ich nie wyrzucę, a na lato będą jak znalazł. Cytrusowy zapach w upalne dni, w dodatku buteleczka, która nie zajmuje dużo miejsca w torebce - z pewnością zobaczycie je w letnim denku :-) Cena jednak moim zdaniem jest zbyt wygórowana. Zarówno standardowa (50zł, Matko i Córko!), jak i ta po przecenie 28 zł.. Dałabym za nie góra 20 zł.

Jeśli chciałybyście skusić się na nie zimą i brać w ciemno - nie radzę. Zapach nie jest na chłodne miesiące, ale powtarzam - na lato będzie w sam raz, chociaż sama bym ich nie wybrała.

A Wy znacie te perfumy?




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisane:)))). Nie znam tego specjału i specjalnie mnie nie kusi. Mam już swoich zapachowych faworytów wiec nie będę kombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nich już recenzje i coraz bardziej mam ochotę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testowałam ale zapachy cytrusowe to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystkie perfumy, które mają w sobie zieloną herbatę. :-) Cytrusowe to moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie piszą o tych perfumach :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy cytrusowe świetnie się sprawdzają w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je mam. Mi zapach nawet odpowiada, ale własnie na lato, nie na zimę. Sama jednak pewnie bym się na nie nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie wybierać perfum w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger