| Podaruj bliskim zestaw do pielęgnacji ciała z masłem shea | VINTAGE BODY OIL

Cześć robaczki. Zastanawiacie się już nad prezentami świątecznymi dla rodziny? Dziś mam dla Was propozycję prezentu dla bliskich Wam kobiet. Seria SPA Vintage Body Oil powstała we Francji. Wytwarza się tam kosmetyki od XVIII wieku. Kosmetyki powstały według tradycyjnych receptur z naturalnych składników, olejów: arganowego, migdałowego, makadamia oraz masła shea. Z każdym z tych składników możecie dostać zestaw do ciała. Ja zaprezentuję Wam dziś kosmetyki z masłem shea.



Zestaw składa się z trzech kosmetyków: masła do ciała 200ml, olejku do ciała/masażu 130ml oraz żelu pod prysznic 200ml. Nie mogłam dogrzebać się do ceny zestawu, ale prawdopodobnie jest to coś około 30zł. W takim razie bardzo się opłaca, ponieważ pojedyncze produkty kosztują około 15zł :)


Olejek do ciała:
"Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera masło shea, ekstrakt z zielonej herbaty, prowitamina B5. Masło shea  mające w swoim składzie bardzo wiele cennych składników odżywczych, które działają nawilżająco na skórę. Natłuszcza i zapobiega utracie wody z organizmu, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wykazuje działanie odbudowujące i regeneracyjne, a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry. Prowitamina B5 zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność, stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco, poprawia barierę lipidową naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty działa relaksująco, tonizująco, łagodząco, nawilżająco. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów."



Masło do ciała:
"Masło do ciała SPA VINTAGE BODY OIL z masłem shea zawiera bardzo wiele cennych składników odżywczych takich jak olej migdałowy, prowitamina B5, ekstrakt z zielonej herbaty. Masło  działa nawilżająco na skórę, natłuszcza i zapobiega utracie wody, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wykazuje działanie odbudowujące i regeneracyjne, a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Prowitamina B5 zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność, stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco, poprawia barierę lipidową naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty działa relaksująco, tonizująco, łagodząco, nawilżająco. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów."


Żel pod prysznic:
"
Odżywczy, aromaterapeutyczny żel pod prysznic z masłem Shea przeznaczony do każdej skóry, a szczególnie suchej i wymagającej odżywienia. Olejek nawilża, natłuszcza i chroni przed utratą wody. Doskonale zmiękczają i uelastyczniają skórę, nadając jej aksamitną gładkość. Natłuszcza i zapobiega utracie wody z organizmu, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Odbudowuje, chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i regeneruje. Koi podraznienia, nawilża i tonizuje. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Po kąpieli skóra jest nawilżona i zrelaksowana."


Moim zdaniem taki zestaw będzie idealnym prezentem w sytuacji, kiedy nie mamy pomysłu na nic innego :) Wszystko przychodzi do nas pięknie zapakowane, więc ktoś, kto to dostanie będzie mógł nacieszyć również oko! Możemy dobrać sobie odpowiednią serię. Ja bardzo polecam tę, ponieważ zapach jest przepiękny.. Bardzo kojarzy mi się z dzieciństwem, niestety nie mogę sobie przypomnieć z czym dokładnie. Jest nieco słodki, ale nie bardzo mdlący. Najbardziej rozkochał mnie w sobie olejek do ciała/masażu, ponieważ jest to pierwszy mój taki produkt. Wchłania się niesamowicie szybko, a skóra po aplikacji wygląda jakby dostała zastrzyk nawilżenia! :-)


Znacie produkty Vintage Body Oil? Podoba Wam się taki zestaw?


FAKT, ŻE PRODUKTY DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.




22 komentarze:

  1. u mnie nie sprawdziłoby się to jako prezent mama i babcie nie używają takich rzeczy i by leżało i się kurzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy Ty mogłabyś podbierać:P

      Usuń
  2. Te opakowania są tak urocze, że w sumie zawartość staje się mniej istotna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Zwłaszcza ta torebeczka. U mnie stoi na widoku i wygląda super :)

      Usuń
  3. Piękne opakowanie :) Dobry pomysł na prezent! Ucieszyłabym się dostając taki podarunek ;)
    MIŁEGO WEEKENDU :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsuń pomysł Mikołajowi :D Dziękuję, wzajemnie! :*

      Usuń
  4. Ładny image mają te produkty :) na prezent idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero niedawno przekonałam się do olejków do twarzy, do ciała jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykami Vintage Body Oil. Cały zestaw prezentuję się naprawdę interesująco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością rewelacyjny prezent dla miłośniczek pięknych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama z chęcią przytuliłabym taki zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie produktu bardzo fajne na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne oryginalne opakowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałaś już te produkty gdzieś, ale nie mam pojęcia w jakiej drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie rzeczy, bo są zawsze dobrym pomysłem na prezent. Zawsze się przydadzą do każdej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale lubię kosmetyki z masłem shea więc i to bym chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zapach głównie mnie kusi i to baaardzo. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a nie pogardziłabym takim prezentem :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger