Cremobaza 10% // krem półtłusty z mocznikiem

Jednym z produktów, które dostałam do testowania w grudniu od firmy Farmapol, był ten krem. Na początku podeszłam do niego bardzo sceptycznie, ponieważ mam już swoją pielęgnację cery i nie chciałam wprowadzać do niej żadnego nowego produktu. Jesteście ciekawe, jak się sprawdził? Jeśli tak, to zapraszam.


Za 30g produktu musimy zapłacić 7,49zł. Malutko, prawda?


Opis producenta:

"Krem półtłusty z mocznikiem o właściwościach natłuszczających, nawilżających, kojących i regenerujących. Polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Nie zawiera kompozycji zapachowej. Dzięki starannie dobranym składnikom: delikatnie natłuszcza skórę pozostawiając na niej film ochronny, poprawia nawilżenie skóry,nadaje skórze miękkość, wygładza skórę i zmniejsza jej szorstkość, łagodzi podrażnienia, chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, poprawia ogólny wygląd skóry."


Brzmi zachęcająco, prawda? Tym bardziej dla mnie, ponieważ mam AZS i w tym miejscu ciągle używam innego kremu, niż swojego do twarzy. Szczerze powiedziawszy, nie zauważyłam żadnego działania tego kremu. Wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że był sprawcą ostatniej gromadki niedoskonałości, która mnie odwiedziła. W miejscu z AZS nie działa, a skóra szczypie. Dziwny produkt. Jestem trochę zawiedziona, bo myślałam, że znalazłam krem, który będę mogła używać zarówno do twarzy, jak i do okolic nosa. No niestety... 

Krem znalazł jednak zastosowanie u mojego taty, który ma łojotokowe zapalenie skóry zarówno na twarzy, jak i na głowie. Ma on suche, łuszczące się place, a ten krem nawilża te miejsca, a skóra go nie szczypie, mimo że jest ona również wrażliwa. Jak widać, wszystko zależy od naszych buziek. Uważam, że za tę cenę możecie przetestować, może akurat się sprawdzi. Możecie go dostać w aptece.


Znacie ten produkt?





FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.



7 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Szkoda, ze krem sie u Cb nie sprawdzil. Moze maja inne produkty godne uwagi?
    Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się całkiem ciekawy ten kremik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale jeszcze nie mam pomysłu na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak coś wymyślisz, może też spróbuję:)

      Usuń
  4. Niestety nie mam takich problemów skóry, więc na pewno nie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger