Listopadowo&grudniowe denko || Jakie kosmetyki zużyłam?

Cześć robakiii:) Co u Was? Pewnie te z Was, które chodzą do szkoły czekają na ferie lub nawet niektóre województwa je już mają. No niestety. Na studiach zamiast ferii mamy sesję, więc u mnie czasu brak. Mimo to zebrałam się i w końcu postanowiłam napisać Wam o moich zużyciach z listopada i grudnia. Wiem, że trochę późno i już powinnam robić też styczeń, ale w tym miesiącu nie wykończyłam prawie niczego, więc mam nadzieję, że tak czy siak z przyjemnością ten post. Zapraszam!


Denko jest praktycznie pielęgnacyjne, znajdą się tutaj tylko dwa kosmetyki kolorowe i jedna rzecz z akcesoriów.



Jeśli chodzi o płyny micelarne, wykończyłam cztery, jednak o tym ostatnim przypomniało mi się pod koniec robienia zdjęć, więc będzie pokazany niżej. Nawilżający płyn micelarny z AA dostałam jako gratis do zapachu Pantera Avenue, który testowałam dla Trusted Cosmetics. Miałam napisać o nim osobny post, ale doszłam do wniosku, że lepiej tutaj napisać o nim kilka miłych słów. Był naprawdę delikatny, nie szczypał w oczy, bardzo dobrze zmywał i nie pozostawiał tłustych powiek. Polecam się skusić. Dwa kolejne płyny to Garnier 3w1 dla skóry wrażliwej i normalnej. Zazwyczaj używam tego różowego i staram się kupować je na promocji, ale któregoś razu nie mogłam znaleźć, i skusiłam się na zieloną wersję. Najlepszy płyn i nie mam zamiaru zmieniać. Bardzo fajnie zmywa makijaż i dobrze działa na moją twarz, więc zostaje ze mną póki co.


Zużyłam też wszystkie płyny do kąpieli od Palmolive, które testowałam dla Wizaż. Wszystkie były bardzo fajne i miały piękne zapachy. Peeling-żel Farmony okazał się bardziej żelem, niż peelingiem, ale był bardzo fajny. Bez SLS w składzie. Pachniał dość naturalnie, ale przyjemnie. 


Wykończyłam też jedyny szampon, który mogę używać i jest ze mną od około 8-iu lat, czyli Garnier 2w1. Oprócz tego skończyła mi się odżywka Ziaja Intensywne Odżywianie, która była genialne i pisałam o niej w poście o produktach do włosów, które polecam. Lakiery do włosów Isany bardzo lubię. Rzadko używam i w naprawdę małych ilościach, więc mi wystarcza. Nie skleja włosów, jest bardzo tani i wydajny.


Czasami sięgam po ten zmywacz, gdy potrzebuję czegoś na szybko. Tani, fajnie zmywa, dość wydajny, tyle, że trochę może przesuszać paznokcie. Skończyłam też płyn micelarny do oczu Inveo, pisałam o nim tutaj. No i mój ulubieniec jesieni, czyli serum DermoFuture z witaminą C. Na pewno jeszcze do niego powrócę. Recenzja tutaj.


O tym eyelinerze pisałam w moich początkowych postach. Już dawno po niego nie sięgałam, ponieważ przestałam robić kreski, więc wyrzuciłam, ale wciąż uważam, że jest bardzo fajny. Pędzel do różu For Your Beauty również trafił do kosza. Gubił włoski i był strasznie nieprzyjemny w użyciu. Szybko skończył mi się też balsam do ust Tisane w sztyfcie. Był odrobinę gorszy, niż jego brat w słoiczku, ale i tak lubiłam go używać. Porównanie możecie znaleźć tu.



Zużyłam też cztery paczki płatków kosmetycznych Carea. Lubię je bardzo i najczęściej kupuję. Jeśli chodzi o różnego rodzaju próbki czy maseczki, to z maseczek używałam Ziaja Liście Zielonej Oliwki oczyszczająco ściągającą. Była spoko, ale raczej nie wrócę. Oprócz tego maseczka Perfecty nawilżająca, dorwana w Lidlu. Bardzo fajnie nawilżała i odżywiała skórę. No i serum pomarańczowe Perfecta, które używałam również jako maseczkę. Fajnie matowiło cerę, odświeżało i... pięknie pachniało pomarańczami :) Oczywiście sięgnęłam też dwa razy po Nizoral, w celu oczyszczenia trochę skóry głowy. Otworzyłam któregoś próbkę kremu BB od Garniera i chciałam użyć, jednak kolor light okazał się być ciemnym pomarańczem, i wyrzuciłam od razu... Wypsikałam też próbkę Calvin Klein Eternity Now




To całe moje denko :) Mało tego, ale cały ten mój woreczek walał się już po pokoju, więc postanowiłam napisać.


A jak Wasze zużycia? 


ZAPRASZAM DO ROZDANIA, GDZIE MOŻECIE WYGRAĆ PACZKĘ-NIESPODZIANKĘ! KLIK!

Oraz śledzenia mojego FP na Facebooku: Always believe in your beauty. Ostatnio coraz częściej maluję kobietki na studniówki czy jakieś imprezy i wszystkie makijaże możecie tam zobaczyć. Pokazuję trzy przykładowe:

Marzenka na studniówkę :)
Martynka na studniówkę :)

Oliwka na 18stkę :)

39 komentarzy:

  1. Z tych produktów miałam tylko ten płyn z Garnier i był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja znam tylko garniera no i tisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele z palmolive ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie też ten micel zielony. wydaje sie odpowiedni do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że ja mam cerę mieszaną, dlatego też chciałam wypróbować ten zielony, ale nie widzę między nimi różnicy:)

      Usuń
  6. Spore zuzycia i piekne makijaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele Palmolive bardzo lubię. Najbardziej podoba mi się makijaż Oliwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makijaże :) Kupiłam niedawno micel z Garniera do skóry tłustej, będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Testuj, testuj. Będziesz zadowolona:) Naprawdę fajny micelek.

      Usuń
  9. Parę rzeczy z denka znam, a makijaże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci poszło :)
    Znam micel Garnier, Tisane, waciki i maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam tylko Tisane i maseczkę z ziaji - sprawdziły mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe denko ;) Bardzo lubię płyn micelarny Garnier ;) planuję również zakupić to serum z witaminą C ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry, bardzo miło czytać tak pozytywną opinię na temat odżywki do włosów ZIAJA. Zachęcamy także do wypróbowania maski intensywny kolor oraz szamponu - również z serii do włosów farbowanych. Mamy nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak odżywka! Polecamy.

    Pozdrawiamy,
    E-Ziaja

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo tych żeli zużyłaś:) Fajne denko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam płyny micelarne z Garniera jak tylko mi się kończą kupuję następne i następne itd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się tego uzbierało!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne sa palmolive płyny do kąpieli :)
    super makijaże :)
    świeny blog :)
    wspólna obserwacja? ja klikam :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie bawię się we wspólne obserwacje.

      Usuń
  18. płyn garniera bede zawsze kupować hahaha chyba, że mi się znudzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam płyny micelarne z Garniera oraz płatki Carea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba i ja powinnam wypróbować te płyny micelarne z Garniera, tak są chwalone w blogosferze, że muszą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo udało Ci się zużyć, lubię ten różowy płyn micelarny z Garniera ;)
    Bardzo ładne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam tego płynu micelarnego z Garnier i jest naprawdę dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię micela z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę w końcu wypróbować micel z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromne zużycia ;] Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger