ROZDANIE Z OKAZJI PIERWSZYCH URODZIN BLOGA | wygraj paczkę niespodziankę // ZAKOŃCZONE

Hej, hej, hej! Tak, dobrze czytacie. To już rok odkąd jestem tutaj z Wami, a Wy przyjęliście mnie z otwartymi ramionami. Wiele z Was jest ze mną od dosłownie pierwszego posta i to cieszy mnie najbardziej. Chciałam Wam za to serdecznie podziękować. Gdyby ktoś powiedział mi jakiś rok i miesiąc temu, że będę aż tak zainteresowana kosmetykami, makijażem, że będę prowadziła blog kosmetyczny - nie uwierzyłabym! Przez ten rok nauczyłam się wiele, jeśli chodzi o pielęgnację, makijaż, kosmetyki. Nauczyłam się też jak ważne jest poznawanie nowych osób.

W ciągu roku mój blog został wyświetlony 63,290 razy.
Przybyło do mnie 217 obserwatorów (na Bloggerze).
Mój Fanpage, który w sumie niedawno został założony, polubiły 104 osoby.
Napisałam dla Was 142 posty.
Najwięcej czytelników mam z Polski, jednak spora część jest także z Niemiec czy Rosji.
Zostawiliście mi 3455 komentarzy.


Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie te liczby są dla mnie ogromne! A co najważniejsze - one ciągle rosną. Stale do mnie przybywacie i zostajecie ze mną. Często dostaję też od Was maile z pytaniem o jakiś szczególny post, kosmetyk lub pielęgnację. To już w ogóle przechodzi moje najśmielsze oczekiwania, ale staram się dobrze Wam doradzić.

Z okazji tego cudownego roku przygotowałam dla Was rozdanie, w którym do wygrania będzie paczka niespodzianka. Chcę Wam w jakiś sposób podziękować :-) Znajdą się tam produkty NOWE, nieużywane. W pudełeczku będzie coś z pielęgnacji, kolorówki, jakieś zapachy. Po prostu paczucha pełna cudowności! W ciągu trwania rozdania od czasu do czasu będę dorzucała coś nowego do kartonika :-)

Tym razem warunki będą inne, niż przy poprzednim rozdaniu. Mam swój Fanpage na Facebooku, dlatego też chciałabym dać szansę na wygraną osobom, które śledzą mnie tam, a nie posiadają swojego bloga, więc..


Warunkiem obowiązkowym jest POLUBIENIE MNIE NA FACEBOOKU (1 los)


Jeśli jednak jest to dla Was za mało, macie szansę na zdobycie więcej losów:
1. Obserwacja mojego bloga na Bloggerze (+1 los)

2. Obserwacja mojego konta na Instagramie (+1 los)
3. Udostępnienie banera na Facebooku/Bloggerze/Google+ (+1 los)

4. Odpowiedź na pytanie: Jakie jest Twoje najważniejsze postanowienie na Nowy Rok?



Jeśli udostępniacie baner, pamiętajcie, żeby link przekierowujący działał poprawnie! W przypadku, gdy ktoś chce udostępnić baner na Facebooku, proszę o udostępnienie posta z mojego Fanpage związanego z rozdaniem! DODATKOWO, pamiętajcie o włączeniu ustawień PUBLICZNE, inaczej tego nie zobaczę! OSOBY, KTÓRE BIORĄ UDZIAŁ Z FACEBOOKA RÓWNIEŻ MUSZĄ DODAĆ KOMENTARZ I POINFORMOWAĆ MNIE O SPEŁNIONYCH WARUNKACH!

Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptujecie poniższy regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga xkasia.blogspot.com

2. Konkurs trwa w terminie od 07.01-29.02.2016.

3. Aby konkurs się odbył, udział musi wziąć przynajmniej 30 osób.

4. Udział w konkursie bierze osoba, która spełniła wszystkie wymagane warunki i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883) koniecznych do wysyłki nagrody.
5. Produkty są nowe, nieużywane. 
6. Zwycięzca będzie wybierany losowo.
7. Wyniki pojawią się na blogu do 7 dni od zakończenia konkursu, a zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej przez e-mail.
8. Wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski paczką priorytetową, a wszelkie koszty wysyłki ponosi organizatorka konkursu.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (Dz U. z 2004 roku Nr 4. poz 27 z późn. zm. )
10. Na odpowiedź zwycięzcy czekam 3 dni, po tym czasie losuję po raz drugi.

Wzór zgłoszenia:
1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: ........................
2. Obserwuję blog XKasia jako: ........................
3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: ................
4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: .................
5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: ....................

EDIT: PROSZĘ O PODANIE ADRESU E-MAIL!!!!


UWAGA: NA BIEŻĄCO BĘDĘ DOPISYWAŁA NUMERY POD KOMENTARZAMI, WIĘC PROSZĘ O ZAJRZENIE TUTAJ OD CZASU DO CZASU CZY WSZYSTKO DOBRZE WYPEŁNILIŚCIE!

Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście, czytacie, obserwujecie i polecacie! Życzę powodzenia! Buziaki!

95 komentarzy:

  1. Obserwuję na fb jako Inga Nowicka
    Obserwuję na blogu jako Inga Nowicka
    Obserwuje na insta jako inu.n
    Udostępniam https://plus.google.com/u/0/112460836103959310856/posts/eyBRE7ropcf
    Moje postanowienie to kupować mniej i zużywać do końca !

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Natalia Szymanek
    2. Obserwuję blog XKasia jako: nattalkaxd
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: nattalkaaxd
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: https://www.facebook.com/alwaysbelieveinyourbeauty/photos/a.485760834927178.1073741828.484815208355074/532118103624784/?type=3&theater
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Nauczyć się robić zakupy z głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: sandraxblog
    2. Obserwuję blog XKasia jako: sandraxblog
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: sandraxblog
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: nie
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: przestać sobie wmawiać wszystkie choroby świata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam noworocznych postanowień :<

    OdpowiedzUsuń
  5. . Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Bernadetta Bomba
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Jasmine Vise
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: -
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1742271515993720?pnref=story
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: stać się bardziej pewną siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszego roku z Nami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Monika Harmider
    2. Obserwuję blog XKasia jako: brak
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: monikaharmider
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: brak
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: schudnac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Dominika L.
    2. Obserwuję blog XKasia jako: brak
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: brak
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: brak
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: więcej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Sylwia Jamrozik
    2. Obserwuję blog XKasia jako: xtina120
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: Nie
    4. Udostępniłam baner na Facebooku jako: Sylwia Jamrozik
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Znalezienie pracy;) Tak to jest mój priorytet;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Agness-makeup
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Agness-makeup
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: brak
    4. Udostępniłam baner na Facebooku jako: Agness-makeup
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: znaleźć pracę i uwierzyć w swoje możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Aga Brychcy
    2. Obserwuję blog xkasia jako: siiemka zioom
    3. obserwuję xaisak na Instagramie jako: aga__brychcy
    4. Udostępniam baner na facebooku jako: Aga Brychcy
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: znaleźć pracę i stać się w pełni niezależną kobietą, która doskonale sobie ze wszystkim poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako Paulina Rutkowska
    Obserwuję blog XKasia jako Paulina Rutkowska
    Obserwuję xaisak na Instagramie jako xpaulinarutkowska
    Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ na fb jako My little page- blog lifestyle
    Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest rozwijać się blogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Monetka Hair
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Monetka M
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: panna_z
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: nie
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Regularnie ćwiczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Acne skin
    2. Obserwuję blog XKasia jako: kanwuje czytam testuję
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: skinandtheacne
    4. Udostępniłam baner na Google+ jako: https://plus.google.com/u/0/106586023438394583166/posts/DjipX1S2mEt
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: na ten rok nie robiłam sobie postanowień, jednak mam pewien cel. Będę starała się o pracę w zawodzie. Na razie jestem na dobrej drodze ale ciężko jest dostać się jako pedagog w miejsce, które jest moim idealnym miejscem pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia :*

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Paulina Dominika
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Paulina Dominika
    3. Nie obserwuje Cię na Instagramie, ponieważ nie mam konta.
    4. Udostępniłam baner na Bloggerze jako: Paulina Dominika + link do miejsca w którym udostępniłam baner: http://itskosmetysia.blogspot.com/p/candy-na-blogach.html
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: walka o swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Naughty Girl
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Naughty Girl
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: giovannajoanna
    4. Udostępniłam baner na Bloggerze/http://joanna-giovanna.blogspot.com
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: zadbanie o zdrowie. Muszę odwiedzić kilku lekarzy, porobić badania.. Cóż.. w tamtym roku sobie odpuściłam, także teraz muszę nadrobić, bo zdrowie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Magda Klimek
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Karmelowy Biszkopcik
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: karmelowybiszkopcik
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: Karmelowy Biszkopcik
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Bycie bardziej systematyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60, 61, 62, 63, 64

      PROSZĘ O LINK DO BANERU, INACZEJ TEN LOS NIE BĘDZIE SIĘ LICZYŁ.

      Usuń
  19. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Monika Der
    2. Obserwuję blog XKasia jako: UpitaKubisiemx3
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: UpitaKubusiemx3
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: Monika Der ( https://web.facebook.com/kosmo.medyk/posts/1726218714280216?pnref=story )
    5. Moim najważniejszym i jedynym postanowieniem na Nowy Rok jest to, by rok 2016 był rokiem lepszym, ciekawszym niż poprzedni. Nie stawiałam sobie jakiś konkretnych planów, bo z pewnością większości z nich bym nie zrealizowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Kasia Wierzba
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Katarzyna Wierzba
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako kaja19782
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: Kasia Wierzba.https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1083821195003167
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Jedni wśród noworocznych postanowień postawili sobie za cel odchudzanie,inni budowę domu albo kupno samochodu.A ja apeluję: Zróbcie sobie w tym roku badania,nie wstydźcie się cytologii,badań piersi.Rok dopiero się zaczął,jeszcze możecie podjąć odważną decyzję.A jeśli uda się Wam wcześniej wykryć chorobę,będziecie mogły walczyć.By za rok powiedzieć sobie:Jakie to życie jest piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. . Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: ..Anna Bal......................
    2. Obserwuję blog XKasia jako: ...Anna Bal.....................
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: ...nie.............
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: ..Na fb jako Anna BAl....https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=124440707935092&id=100011074893677...........
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Odizolować się od przeszłości od wszystkiego co było i jest złe, byw końcu zyć pełnią zycia i żeby nic mnie nie ograniczało szczególnie złe mysli

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Edyta Hendzel
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Edyta H.
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: tarxjant
    4. Udostępniłam baner na Bloggerze jako: allthesnuff.blogspot.com
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: MŻ - mniej żreć <3

    OdpowiedzUsuń
  23. 79, 80, 81, 83, 83

    NIE WIDZĘ BANERU. PROSZĘ O SPRAWDZENIE TEGO I JEŚLI SIĘ MYLĘ, POINFORMOWANIE MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Paulina Sadkowska
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Paulina Sadkowska
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: paullisha
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: https://www.facebook.com/paulina.sadkowska.33/posts/931990526848325?pnref=story
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Wziąć się w garść do kupy i przede wszystkim nie przejmować sie na zapas bo to mi sie nie opłaca i bardziej dbać o swoje zdrowie .







    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Lady in Black
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Eva Pe
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: NIE
    4. Udostępniłam baner na blogu http://ladyinblack69.blogspot.com/ na pasku bocznym
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest zadbanie o siebie. I mam tu na myśli nie tylko poprawę figury czy cery. Ale całokształt mojego życia. Chcę a właściwie muszę wreszcie zacząć myśleć więcej o sobie a nie tylko i wyłącznie o innych. Mąż ciągle mi to powtarza i ma rację. Zresztą takie przejmowanie się wszystkim i wszystkimi dookoła coraz bardziej zaczyna się odbijać na moim zdrowiu. A ja jeszcze chcę tyle rzeczy zrobić i zobaczyć więc mam powód żeby zadbać o siebie, żeby być zdrową.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Rozalia Drożdżyńska
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Rozalia59
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: rozalia5959
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ tak - https://plus.google.com/118286778665819930072/posts/GJsfA6mfGtc
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: minus 20 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Świat Recenzentki
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Paulina ( Recenzentka )
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: ladypaulyn__96
    4. Udostępniłam baner na Facebooku jako: Świat Recenzentki
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest rozwijanie pasji graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Magda N
    2. Obserwuję blog XKasia jako: wiolkaa93
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: ---
    4. Udostępniłam baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: regularnie cwiczyc

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Iwona Rogala
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Iwona R
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: nonka90
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako:TAK/NIE/TAK
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Dostać dobrą prace :) i spełnić resztę marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upewnij się czy lubisz mój FP i wyślij proszę zdjęcie lub screena na mojego maila: xaisak@gmail.com, ponieważ mam problemy z listą użytkowników, i nie widzę Twojego polubienia.

      Usuń
  30. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Sabina Matusik
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Sabina eM
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: xsabina1
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: tak,
    http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1673535256255894?pnref=story
    https://plus.google.com/u/0/101135536663357312936/posts/47Yd4zjxwzu
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Nigdy nie udało mi się dotrzymać postanowień noworocznych. Dlatego w tym roku wyznaczyłam sobie cel adekwatny do mojej siły woli i zainteresowań: KUPIĘ SOBIE COŚ ŁADNEGO ! ;))
    email: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 107, 108, 109, 110 (udostępnienie gdziekolwiek to jeden punkt :) w zgłoszeniu wypisałam kilka miejsc, z których możecie wybrać, ale miło mi, że udostępniłaś wszędzie:D), 111

      Usuń
  31. FB-Magdalena Bła
    blog-Magdalena B
    Moje postanowienie? Schudnąć 10 kilo ;D Jak na razie jest o jeden kilo mniej hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 112, 113. Nie widzę obserwacji bloga, prawdopodobnie obserwujesz pod innym nickiem - sprawdź to i daj znać.

      Usuń
  32. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako Klaudia Klaudia
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Klaudia M
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: -
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/Zxb2H4t2vsV
    https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/760849220726704
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: przeczytanie więcej książek niż w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Natalia Rzepka
    2. Obserwuję blog XKasia jako: nr147
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: -----
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/eDE81ECFPDX
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: kupienie sobie wymarzonej sonicznej szczoteczki Foreo Luna.

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Kasia S
    2. Obserwuję blog XKasia jako: rudy włos
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: rudy_włos
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: bycie dobrą mamą dzidziusia, który urodzi się w lipcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 122, 123, 124, 125, 126

      Gratuluję dzidziusia! :*

      Usuń
  35. nr147 - 118, 119, 120, 121

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Anita Sad..
    2. Obserwuję blog XKasia jako: psychodelax3
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: psychodeliczny_swiat
    4. Udostępniłam baner: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: moim postanowieniem jest postanowienie, aby sobie nic nie obiecywać ;) stawiam teraz na działanie niż na to, co tylko mogę zrobić :)
    email: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie widzę polubienia strony. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że Facebook nie zawsze uzupełnia listę facebookowiczów. Proszę wyślij do jutra 00:00 screen z informacją, że lubisz moją stronę na: xaisak@gmail.com

      Usuń
  37. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Kinga Markiewicz
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Kinga eMem
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: kinkaa17
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: Kinga eMem
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: jak wielu z nas, to aby schudnąć :D
    Mail: kindziorrrrr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Świat Urody
    2. Obserwuję blog XKasia jako: swiaturody159
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: nie
    4. Udostępniłam baner na Bloggerze: baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Zacząć w końcu ćwiczyć, aby wyrzeźbić trochę szczególnie brzuch! :D Oraz spełnienie swojej kosmetycznej listy :)
    swiaturody159@gmail.com

    To zgłoszenie jest poprawne, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Zofia Alicja Tomalska
    2. Obserwuję blog XKasia jako: kwiatowa isaura
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: -
    4. Udostępniłam baner na Google+ jako: kwiatowa isaura https://plus.google.com/u/0/111642048048243963068/posts/DBRt3BaG2y8
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Moja droga, trudno wybrać i opisać tylko jedno postanowienie noworoczne, jako że mnóstwo ich kłębi się w mojej głowie. Moje myśli ciągle jednak biegają wokół zrzucenia sadełka po karnawałowych wojażach a znalezieniem księcia z bajki. Może i nadzieja matką głupich lecz ja mocno wierzę, że gdy zrzucę sadełko to książę na białym rumaku sam do mnie przybędzie i po linie zrobionej z pasków jego spodni wejdzie do mojej sypialni i powie „Bądź moją lubą” , a ja nadal będąc zaspana i w piżamach z nadrukiem Kaczora Donalda rzucę się mu w ramiona i będziemy żyć długo i szczęśliwie. No właśnie.. tylko to sadełko.. które spędza mi sen z powiek. Bez niego nie poleci na mnie nawet starszy pan Wiesiek siedzący pod sklepem z piweczkiem w ręce. W akcie desperacji jestem gotowa zadzwonić do Ewki Chodakowskiej po jakieś złote rady na efektywne treningi i przede wszystkim po motywację, której brak takiemu leniwcowi jak ja siedzącemu z gorącą czekoladą pod kocem przez wiele dłuuugich godzin dziennie… A jak Ewka nie odbierze telefonu? Czy mam targnąć się na swoje życie? Nie, nie mogę tego zrobić bo gdzieś tam na pewno czeka mój książę i już powoli wyrusza w świat by mnie szukać… Może więc sama książka Ewki załatwi sprawę? Postaram się tez wymazać z pamięci pojęcia typu „fast food” i „słodycze” oraz wychodzić z psem na spacer najczęściej jak się da (oj, bidulek..). Musi się udać! Trzymajcie za mnie kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Truskawkowy Świat Blog
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Truskawkowy Świat
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: truskaweczka.18
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: Truskawkowy Świat https://plus.google.com/111174662810664971644/posts/Fsa1dJVCk39
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest:Wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć :)
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie widzę polubienia strony. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że Facebook nie zawsze uzupełnia listę facebookowiczów. Proszę wyślij do jutra 00:00 screen z informacją, że lubisz moją stronę na: xaisak@gmail.com

      Usuń
    2. Kochana polubiłam jako Dorota Walczak,bo mi zablokowali fanpage bloga :(

      Usuń
    3. Dobrze :) W takim razie losy: 154, 155, 156, 157, 158,

      Usuń
  41. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Złota orchidea
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Złota Orchidea
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: Karmelove93
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako: www.zlota-orchidea.blogspot.com
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: Czuć się dobrze we własnym ciele i być szczęśliwą !
    pozdrawiam serdecznie
    agnieszkasteciuk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Monika Bochman
    2. Obserwuję blog XKasia jako: Serenitka B
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako: serenitka
    4. Udostępniłam baner na Bloggerze jako: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/ baner na blogu w pasku bocznym
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: zrucić troszkę tłuszczyku z ciała:) Ciężko jest bo prace mam siedząca aczkolwiek waga spada dzięki wprowadzeniu 5 posiłków dziennie co 3 godziny i ograniczeniu słodyczy:)Chciałabym na wakacje wyglądać świetnie więc dlatego robię co mogę by schudnąć.
    Email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

  43. Wzór zgłoszenia:
    1. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Ania Płonka
    2. Obserwuję blog XKasia jako: annabellespring1
    3. Obserwuję xaisak na Instagramie jako:
    4. Udostępniłam baner na Facebooku/Bloggerze/Google+ jako:
    5. Moim najważniejszym postanowieniem na Nowy Rok jest: znaleść więcej czasu dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię Always believe in your beauty na Facebooku jako: Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger