Kokosowy duet do włosów - jedna z najlepszych masek i szampon // Oyster

Cześć robaczki! :) Kolejny semestr na studiach się zaczął, więc ja znów pojawiam się od czasu do czasu. Co u Was słychać? Czy też pragniecie wiosny? Oj, ile bym dała, żeby w końcu zarzucić na siebie ramoneskę, a nie długą kurtkę czy płaszcz... No, ale nieważne. Dziś mam dla Was króciutką recenzję dwóch produktów Oyster Cosmetics - kokosowej maski i szamponu do włosów farbowanych. A dlaczego krótką? Dlatego, że produkty są tak fajne, że zbędne gadanie o nich nie ma sensu - wystarczy tylko wymienić ich zalety i gotowe :)




Produkty Oyster są przeznaczone dla fryzjerów, do profesjonalnej pielęgnacji włosów. Zapewniają maksymalne odżywienie włosom po wszelkich zabiegach chemicznych. Testowana przeze mnie seria Sublime Fruit przeznaczona jest do włosów farbowanych.


Maska do włosów Color Prottetiva 


Opis:

"Ochronna i odżywcza maska zawiera ekstrakt kokosa, dzięki czemu głęboko penetruje strukturę farbowanych włosów odżywiając je i chroniąc. Przeznaczona jest również do włosów rozjaśnianych i z pasemkami. Podtrzymuje i na długo wzmacnia efekt koloryzacji oraz nadaje włosom lśniący połysk."

+ pojemność - 1L+ wydajność

+ piękny, kokosowy zapach utrzymujący się na włosach do kolejnego mycia
+ sprawia, że włosy farbowane wyglądają na bardzo świeże, naturalne
+ pozostawia włosy sypie, miękkie w dotyku
+ cena (około 30zł)+ włosy są gładkie i błyszczące

+ efekt jest długotrwały, naprawdę odżywia

Podsumowując, maseczka skradła moje serce od pierwszego użycia! Naprawdę jest przegenialna. Muszę przyznać, że jak tylko ją wykończę, bardzo prawdopodobne jest to, że będę do niej wracała w przyszłości. Cena, pojemność i efekt naprawdę zadowala. Polecam kobietom do każdego rodzaju włosów - jest ona przeznaczona tylko do farbowanych/rozjaśnianych, jednak testowana była również na włosach naturalnych i sprawdziła się identycznie jak u mnie :)

Szampon ochronny do włosów farbowanych

Opis:

"Szampon ochronny został specjanie opracowany do farbowanych i rozjaśnianych włosów. Oczyszcza i głęboko nawilża. Podkreśla naturalne odcienie oraz wzmacnia kolor włosów po farbowaniu i przedłuża jego trwałość. Dzięki zawartości ekstraktu kokosa nadaje włosom miękkości i przyjemnego zapachu oraz blasku. pH 5.5"

+ cena (20zł/1L)
+ pojemność
+ wydajność
+ nie powoduje łupieżu
+ delikatnie oczyszcza
+ włosy są sypie, pachnące
+ podkreśla kolor
+ sprawia, że odrosty "zlewają się" z resztą włosów


Szampon testowała moja mama, ponieważ jak wiecie ja nie mogę tego robić. Jej zdaniem sprawdził się on bardzo dobrze, jednak jak umyła nim włosy 3 dni pod rząd miała wrażenie, że skóra nie jest wystarczająco oczyszczona. Chwaliła sobie zapach i wygląd włosów po jego zastosowaniu.



Jak widzicie - duet bardzo dobrze się u mnie sprawdził, jednak uważam, że szampon można zastąpić innym, ale maseczkę koniecznie trzeba wypróbować! Jestem w niej po prostu zakochana :) 


Znacie produkty Oyster?




FAKT, ŻE DOSTAŁAM PRODUKTY ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ!
TESTUJĘ DZIĘKI:






17 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie. Może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez dołączenia pompki do tych ogromnych butelek wydobycie z nich szamponu jest bardzo utrudnio. Mam jeden taki szamopn i za każym razem jak mam go użyć to szlak mnie trafia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, miałam napisać to przy szamponie, ale zapomniałam. Racja, to udręka;(

      Usuń
  3. Kokosowe kosmetyki niekoniecznie podobają się mojemu nosowi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, każdy lubi inne zapachy :)

      Usuń
  4. Nie znam marki, ale bardzo lubię kokos :) Sądzę, że zapach na pewno przypadł by mi do gustu. Zwłaszcza polecaną przez Ciebie szczególnie maseczkę bym wypróbowała. Dobrze działających i pięknie pachnących masek nigdy dosyć :D Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wykończę moją czekoladową maskę z Kallosa to kupię to kokosowe cudoo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdzi, jestem bardzo ciekawa, bo mało o niej opinii w Internecie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Uuu, szkoda :( U mnie spisuje się bardzo dobrze, a to pierwsze kosmetyki kokosowe do moich włosów.

      Usuń
  7. Tyle plusów to aż tylko kupować i wypróbować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki chętnie wypróbuje, nie słyszałam jeszcze o tym duecie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Profesjonalne kosmetyki są najlepsze w pielęgnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię zapach kokosowy w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger