Mariza // Bardzo dobra baza wygładzająca baza pod makijaż //

Cześć :) Co u Was słychać? Czy Wam też takie dni, które sugerują początki wiosny, dają kopa energii? Mam nadzieję, że już niedługo wiosna zawita u Nas na stałe! Mam dziś dla Was recenzję bardzo fajnej bazy do twarzy, która trafiła do mnie przypadkiem, ponieważ wygrałam ją w którymś rozdaniu. 


Jest to baza wygładzająca, do cery suchej i normalnej. 15 ml produktu kosztuje około 26 zł.

Opis produktu:

"Lekka baza o konsystencji kremu perfekcyjnie wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry. Ułatwia nakładanie podkładu oraz przedłuża jego trwałość. Dzięki zawartości wyciągu z białej herbaty i witaminy E baza skutecznie eliminuje szkodliwe działanie wolnych rodników, a także przywraca odpowiedni stopień nawilżenia nawet bardzo suchej cerze."



Przede wszystkim chciałam wspomnieć o buteleczce, w której baza jest umieszczona. Jest to mały, szklany pojemniczek, z bardzo wygodną pompką, która dozuje idealną ilość produktu.  Posiadam ją od około pół roku. W tym czasie sięgałam po nią bardzo często. Używałam jej na sobie oraz na dziewczynach, które malowałam.

Baza bardzo ładnie pachnie. Nie jest silikonowa. Ma konsystencję lekkiego kremu, który bardzo szybko się wchłania. Po nałożeniu twarz jest miękka w dotyku, a jej struktura jest bardzo wyrównana. Kosmetyk ten zdecydowanie przedłuża trwałość całego makijażu, nie tylko podkładu, przy tym nie zmieniając jego odcienia czy właściwości. Zapobiega błyszczeniu się cery. Jedyne z czym się nie zgadzam, to z tym, że "przywróci odpowiedni stopień nawilżenia nawet bardzo suchej cerze". Niestety, na to akurat nie ma ona wpływu. Oczywiście, po nałożeniu skóra wygląda na nawilżoną i taka też jest w dotyku, jednak w ciągu dnia suche skórki mogą się pojawić znowu, więc nie ma tutaj działania kremu :-) Nie używam jej jednak codziennie ze względu na moją cerę, ale od czasu do czasu, gdy wiem, że będę na nogach przez co najmniej 12h. Wtedy nie muszę się martwić o mój makijaż :-) Moim zdaniem idealnie nada się do każdej cery, nie tylko do suchej lub normalnej.


W Internecie nie trafiłam chyba jeszcze na złą opinię tego produktu! W ostatnim czasie nazbierało mi się sporo produktów Marizy i nie ukrywam, że ten produkt skradł moje serce :) 


Jaka jest Wasza ulubiona baza pod makijaż?



12 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z Mariza, szczególnie z kolorówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę firmę, mają całkiem fajne kosmetyki, w dodatku tanie :) Lubię ich bardzo. Tej bazy nie testowałam nigdy, w ogóle raczej na co dzień nie używam baz. Jednak może dzięki temu produktowi w końcu zacznę ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo bardzo bardzo chętnie poznałabym ten produkt ! O samej firmie niewiele wiem...hmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej bazy ;) ja osobiście lubię baze z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją kiedyś i potwierdzam- była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją w katalogu, intryguje mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ich zieloną bazę i była ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze szukam produktów zapobiegających błyszczeniu się cery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z Marizy i jestem ciekawa, jak ten produkt by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty tej marki, więc muszę bliżej przyjrzeć się tej bazie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam baz pod makijaż, ale rzeczywiście dużo dobrego o tej z mariza czytałam i tu kolejna dobra opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie myśle o tym, żeby sobie jakąś baze sprawić. Chętnie ją przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger