OGROM NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH! / HAUL, WYGRANE, PREZENTY

Cześć! Dziś wstęp krótki, bo post będzie długi... Początek roku okazał się być dla mnie ogromnie szczęśliwy. Udało mi się wygrać kilka rozdań, konkursów i upolować kilka nowości. Zapraszam serdecznie na misz-masz, czyli masę kosmetyków!

Zacznę od tego, co kupiłam sobie sama. Na początku roku skusiłam się na zachwalany podkład Pierre Rene Skin Balance. Okazał się być dla mnie o 1,5 tonu za ciemny, mimo że jest niby "idealny dla bladziochów". Przepraszam za brudną nakrętkę, ale ni cholery nie da się tego doczyścić!



W tamtym tygodniu dzięki pomocy mojej przyszłej Teściowej zaopatrzyłam się w dwa płyny micelarne Garniera za 16zł :)



Skusiłam się też na odżywkę do paznokci La Luxe Paris 9w1, o której pisałam tutaj.


Dawno nie miałam też niczego z Avonu. Z racji tego, że moja siostra ponownie została konsultantką, zamówiłam sobie szminkę Ultra Colour Bold w kolorze "Blush Brights", później trafiła do mnie kolejna "Coral Shock". Siostra sprawiła mi też bazę pod cienie i już mogę powiedzieć, że będzie ona hitem wszechczasów!



PREZENTY/WYGRANE

Któregoś razu byłam z Lubym w Rossmannie i powiedział, żebym sobie wybrała co potrzebuję. Chwyciłam podkład Rimmel Match Perfection, bo wydawał się być bardzo jaśniutki. Upolowałam też dwa lakiery Astora w promocji.



Przechodząc do wygranych.... Na Fanpage'u Nanshy udało mi się wygrać zestaw pędzli do makijażu oczu! Byłam (i dalej jestem) wniebowzięta! Razem z zestawem dostałam kartkę z życzeniami wielkanocnymi. To bardzo miłe!


Na FB Kosmetykizameryki zgarnęłam bon na 100 zł. Po kilku trudach związanych z kontaktem z drogerią oraz z wyborem kosmetyków zdecydowałam się na pierwszą paletkę Sleeka Au Naturel, którą tak czy siak od dawna chciałam kupić, czarne mydło Nacomi, puder Ecocera, szminkę Golden Rose Velvet Matte w kolorze 09 i konturówkę Golden Rose nr 15.


Karoliny zgarnęłam ogromny zestaw kosmetyków. Puder KOBO, rozświetlacz Lovely, cień Miss Sporty, róż Smart Girls Get More, tusz Eveline, Crunch Lips od W7, róż Avon, szminka Nude W7, czarny lakier. Mało tego, odświeżacz do blond włosów Syoss - oddałam mamie. Dwie maseczki do włosów Banii Agafii i peeling do stóp. Oprócz tego było jeszcze sporo próbek, ale połowę już zużyłam.



Na Pięknym Blogu wygrałam paletę cieni i rzęsy od Max&More.


A na portalu UrodaiZdrowie wygrałam zestaw kosmetyków Pierre Rene. Konturówka, pigment w przepięknym kolorze, tusz do rzęs oraz kamuflaż.




Oprócz tego kupiłam też olej lniany i kwas hialuronowy na Zrób Sobie Krem, ponieważ wprowadziłam naturalną pielęgnację - niestety ciężko było mi uchwycić na zdjęciu białe buteleczki.


Jak widzicie - strasznie tego dużo. Chyba mam za małą toaletkę na to wszystko... :-D Z każdej rzeczy niesamowicie się cieszę - najbardziej z pędzli! Są genialne! 


O którym kosmetyku chciałybyście poczytać?




15 komentarzy:

  1. To mój ulubiony płyn micelarny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham wręcz ten płyn micelarny z Garniera! :) Jeden z moich absolutnych ulubieńców! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa jestem tego sypkiego cienia z piere rene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie recenzja jak przetestuję :)

      Usuń
  4. Lubię Skin Balance i paletę Sleek.
    Jestem bardzo ciekawa pędzli Nanshy

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego Ci się uzbierało. Miłych testów i Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam Skin Balance dużo za ciemny... Zużywam go mieszając z bardzo jasnymi produktami lub do konturowania i sprawdza się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko ile tego :P. Masz szczęście z tymi wygranymi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo świetnych nowości u Ciebie widzę :) Podkład Pierre Rene Skin Balance kiedyś miałam i był dla mnie na prawdę super, szkoda że u Ciebie okazał się być za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego :D Jestem w szoku, że Skin Balance był zbyt ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zbyt pomarańczowy i zdecydowanie za ciemny :(

      Usuń
  10. Pigment z Pierre Rene jest przepiękny! *,*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger