WYNIKI URODZINOWEGO ROZDANIA!

Cześć! :) Dziś na szybko, chciałam tylko ogłosić wyniki urodzinowego rozdania. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział. Życzę Wam, żeby Wasze postanowienia noworoczne zostały w stu procentach zrealizowane w 2016 roku :) Zdarzyły się oczywiście takie osoby, które nie polubiły Fanpage, bądź z przyczyn niezależnych ode mnie (błędy Facebooka) nie było to dla mnie widoczne i ich losy nie były w ogóle liczone. Prosiłam w poście z rozdaniem, żeby od czasu do czasu sprawdzić czy niczego nie dopisałam pod Waszym komentarzem, trudno :) Nie przedłużając, maszyna wylosowała numer... 




.....



pod którym kryje się los dla:


Karmelowego Biszkopcika! :)
Serdecznie gratuluję! Już piszę do Ciebie maila, masz 3 dni na odpowiedź, inaczej będę losowała kolejną zwyciężczynię, ale mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby :)


A całej reszcie jeszcze raz dziękuję, i mam nadzieję, że nie pouciekacie od razu z bloga i Fanpage :)


18 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger