ZIMOWE DENKO // styczeń i luty


Cześć! :) Co u Was? Ja znowu na szybko.. Przychodzę do Was z denkiem, bo trochę się tego nazbierało. Z góry przepraszam za zdjęcia, ale nie mogłam znaleźć miejsca w domu ani dobrego światła, a dziś mam chwilkę wolnego, więc chciałam z tego skorzystać :)


Pamiętajcie, żeby dać znać czy znacie któryś z poniższych produktów. No i koniecznie napiszcie, co Wy zużyłyście w ciągu ostatnich miesięcy!


- Garnier 3w1 do skóry wrażliwej - chyba dziesiąta z kolei buteleczka. Uwielbiam, na toaletce już dawno stoi kolejny.


- Ziaja Nuno, peeling enzymatyczny - pisałam o nim kiedyś już w ulubieńcach i mojej pielęgnacji. Bardzo przyjemny peeling. Nie wiem czy wrócę, bo ostatnio przerzucam się na naturalną pielęgnację.
- Pharmaceris 5% kwasu migdałowegorecenzja


- Antyperspirant Isae - kupiłam kiedyś z braku laku. Naprawdę fajny, tylko gdy użyje się go z bliskiej odległości "oblepia" skórę
- Garnier 5w1 antyperspirant - uwielbiam, najlepszy!


- Żele pod prysznic Isana - nie wyobrażam sobie denka bez nich :) Oba były fajne, jednak ten witaminowo&jogurtowy pachniał obłędnie
- Żel pod prysznic peelingujący Adidas - tych drobinek peelingujących prawie nie było czuć, ale oprócz tego był fajny. Kremowy, ładnie pachniał, średnio wydajny


- Perfumy Celine Dion Sensational Luxe Blossom - piękny, owocowo-kwiatowy zapach. Bardzo kobiecy.
- Woda toaletowa Playboy Play It Rock - też trafiła kiedyś do ulubieńców. Zapach baaardzo mi się podobał, podejrzewam, że wrócę :)
- Woda toaletowa Bies Lady in Black - piękna buteleczka, zapach też. Lubię zapachy Bies, tanie i bardzo porządne.



- Puder wykończeniowy Wibo Fixing Powderrecenzja
- Wibo, korektor rozświetlający w płynie - szybko się skończył, chyba po miesiącu, więc wydajność na minus, ale oprócz tego - bardzo wygodne opakowanie, super rozświetlał i nawilżał okolice pod oczami.


- Płatki kosmetyczne Carea - zużywam w mig.


- Zmywacz do paznokci Isana - zmywa wszystko!
-  Bell, lakier do paznokci - wykończony do cna. Delikatny, podbijający kolor płytki paznokcia.
- Lovely, Like Gel - również wykończony, mam już kolejną buteleczkę! Jest super! Jedna warstwa, 100% krycia, mega trwałość.
- Chiński, biały lakier - szybko zgęstniał, używałam kiedyś jak miałam fazę na biało&złoty manicure
- Safari, Quiz - lubię te lakiery :)

- CHI, jedwab do włosów - przyjemniaczek.


- Dermedic, Linum Emolient for baby - jedyny krem, który łagodzi moje AZS w okolicach nosa. Wykańczam wszystkie próbki jakie mam i muszę w końcu kupić pełnowymiarową wersję.
- Zmywacz do paznokci w chusteczce, Laura Conti - kiedyś użyłam pierwszy raz i pisałam, że bubel, a teraz - jedna chusteczka zmyła wszystkie paznokcie, i to co do kropelki. Super sprawa!
- Dermaveel, krem na AZS - ulubiony, jedyny! Bez sterydów, może być używany przez dzieci. Niweluje rany po jednej nocy.



I to by było na tyle :) Znacie coś?


21 komentarzy:

  1. Korektor pod oczy Wibo mam i jestem z niego jak narazie bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię różowego Garnierka, no i muszę się wziąć za próbki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko :) Lubiłam żele Isana, ale potem jakoś miałam czerwone plamy na nogach po ich użyciu i musiałam z nich zrezygnować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tu różności. No, ale w końcu dwa miesiące robią swoje ;) Muszę Ci powiedzieć, że też absolutnie kocham tego Garniera do demakijażu. To absolutny hit. Ekstra zmywa wszystko i nie podrażnia w ogóle, nawet oczu. Uwielbiam :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. plyn micelarny z garniera ja też bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam oczywiście micelka z Garniera, zaciekawiły mnie antyperspiranty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię antyperspiranty Garnier mineral ale zazwyczaj wybieram te w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn micelarny mam i go uwielbia, również szybko zużywam te płatki kosmetyczne, jak dla mnie jedne z najlepszych :)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Antyperspiranty Isae bardzo lubię, a szczególnie te w kulce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie testuję płyn micelarny z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego ;) Zaciekawił mnie ten korektor z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas kupuję płatki kosmetyczne z Biedronki i póki co nie zamierzam rezygnować z nich:).
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego się uzbierało ;) Gratuluję tylu zużyć :)
    Kremik z Pharmaceris miałam i również byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię płyn z Garniera oraz jedwab CHI, a z serii T z Pharmaceris bardzo chwalę sobie Płyn bakteroistatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z Ziaji też lubię :)

    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedwab do włosów to podstawa : )

    OdpowiedzUsuń
  17. O dziwo nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Garnier u mnie zaraz sięgnie dna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego, Garnier to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger