-49% ROSSMANN / Co warto kupić? / PRODUKTY DO TWARZY

Cześć Kochane! :) Już wszyscy wiedzą, że za 5 dni zacznie się promocja -49% w Rossmannie. Ja osobiście skuszę się jedynie na 3 rzeczy, niczego więcej póki co nie potrzebuję. Moje zapasy muszą zostać w końcu wykończone! Mam dla Was jednak serię postów o tym, co warto kupić podczas ten promocji. Dziś przychodzę do Was z moją propozycją kosmetyków do twarzy. Są to rzeczy, które mam aktualnie w domu, więc mogę je Wam przy okazji pokazać.

Nie ma tego dużo, ale ja jestem zadowolona z każdego z osobna :)

PRODUKTY PŁYNNE:


Serdecznie mogę Wam polecić dwa podkłady z Rimmela - Match Perfection i Wake Me Up. Match Perfection sprawdzi się u osób, które szukają czegoś lekkiego na wiosnę/lato. Mimo tego, że jest lekki fajnie nawilża, buzia się po nim nie błyszczy, a krycie jest bardzo przyzwoite. Wake Me Up natomiast jest podkładem rozświetlającym. Pięknie wygląda na twarzy. Tutaj osobna recenzja -> klik. Trzeci podkład, który z całego serca Wam polecam to Manhattan Easy Match, na który sama ponownie się skuszę. Więcej o nim tutaj. Jest lekki, naturalnie wygląda, daje pół-matowe wykończenie i jest kompletnie niewyczuwalny na twarzy. Jeśli chodzi o korektor, ja osobiście bardzo lubię Miss Sporty w płynie z witaminami E i C. Jest tani, bardzo jasny. Nie wchodzi w zmarszczki i ładnie odświeża okolice oczu.

PRODUKTY SUCHE:



Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju produkty suche, jak widać króluje u mnie Wibo. Jest to naprawdę bardzo tania i niedoceniana marka. Trio do konturowania to nowość od kilku miesięcy - bronzer dotyka denka, a to dlatego, że bardzo go lubię. Rozświetlacz daje piękny efekt, a róż wygląda jak Orgasm z NARSa. Osobny rozświetlacz to Lovely w odcieniu Gold. Daje cudowną taflę na policzku i trzyma się cały dzień :-) Róże z Wibo używam od samego początku mojej przygody z makijażem. Są delikatnie napigmentowane, ale nie jest to wada, ponieważ dzięki temu możemy stopniować efekt na policzkach. No i puder matujący Rimmel. Na początku nie wiedziałam co o nim myśleć i niezbyt byłam zadowolona. Miałam wrażenie, że matuje aż za bardzo. Teraz jednak nie wyobrażam sobie bez niego makijażu. Mat utrzymuje się kilka godzin, nie uwydatnia suchych skórek. Mój egzemplarz jest transparentny i taką opcję polecam każdemu, wówczas nikt nie będzie miał problemu z dobraniem koloru.

Oprócz przedstawionych przeze mnie produktów serdecznie polecam Wam Wibo Fixing Powdertutaj recenzja. Nie tylko utrwala makijaż, ale również matuje.



To tyle z produktów, które polecam kupić podczas pierwszej tury na promocji w Rossmannie. 
Co planujecie kupić?


Już za kilka dni post z produktami do oczu, a później z produktami do ust i paznokci.



20 komentarzy:

  1. Ja będę polować na paletkę ceni Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki zapas, że nie planuję żadnych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie mnie zainteresowałaś podkładem z Manhattanu

    OdpowiedzUsuń
  4. W puder Stay Matte na pewno się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już? Ale ten czas zleciał. Uwielbiam te promocje w Rossmannie :) Moje ukochane. Koniecznie zaopatrzę się w ten rozświetlacz.Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład od Rimmel jest świetny, więc na pewno skuszę się na niego :-) i jakieś lakiery do pazurek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Rimmel Wake Me Up nie nadaje sie dla bladziochow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :) Ja jestem biała jak ściana, mój kolor to ten z Manhattanu, nawet ten Rimmel Match Perfection jest za ciemny. Ale Wake Me Up jest dobry na lato, jeśli złapiemy opaleniznę :)

      Usuń
  8. puder stay matte kupuję zawsze na tej promocji - to mój must have w kosmetyczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam puder Stay Matt ;) u mnie w ogóle się nie sprawdził podkład Wake me up :( Oddałam go siostrze ;) możliwe że się skusze na Wibo i Lovely :)
    Obs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już nic nie kupuję, bo poszalałam na -50% w naturze ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie podkład od Rimmel!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tutaj produkty, których sama używam. Super że sprawdzają się większości dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubiłam ten podkład Wake me up, ale teraz jest dla mnie za ciemny i stawiam na Ingrid Ideal Face :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram się na zakupy kiedy będzie promocja na produkty do oczu i ust ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger