Arganowa odżywka do włosów Eveline / EFEKT JAK Z SALONU

Cześć miśki :) Jak u Was? Ja ostatnio trochę choruję. Nic wielkiego, ale straszna chrypa daje o sobie znać. Do tego katar, kaszel i beznadziejna pogoda, a to równa się niezbyt fajny humor. Mam jednak nadzieję, że jeszcze kilka dni i będziemy mieli wiosnę pełną gębą! Oby... Dziś chciałam Wam przedstawić produkt, który jest w mojej łazience od kilku dobrych miesięcy i pomaga mi zadbać o moje włoski. Jest to arganowa odżywka 8w1 do włosów od Eveline. Tak, wiem 8w1 nie brzmi zachęcająco, ale dajcie się przekonać ;-)

Cena odżywki to około 25 zł za 200 ml. Osobiście uważam, że to za dużo, tym bardziej jak na firmę Eveline. Jej zapach jest prześliczny - lekko waniliowy, bardzo słodki. Utrzymuje się na włosach.

Producent obiecuje nam..


Na sam początek muszę przyznać, że odżywka jest bardzo wydajna! Jej konsystencja nie jest zbyt gęsta, ale dosłownie mała ilość wystarcza na pokrycie włosów. Opakowanie bez zarzutu - dzięki miękkiej tubce nie będzie problemu z wydobyciem resztek produktu. A co z ośmioma efektami?

1. Odbudowa struktury włosa - odbudowy samej w sobie nie zauważyłam, jednak po jej użyciu widać, że z włosami dzieje się coś lepszego.
2. Ultra-nawilżenie - zgadzam się. Moje włosy są skłonne do przesuszania, a ta odżywka daje im kopniaka.
3. Wygładzenie włosów - prawda! Aż chce się po nich przejeżdżać palcami.
4. Elastyczność i sprężystość - moje włosy są proste, więc efektu sprężystości nie zauważyłam.
5. Jedwabista miękkość - tak, tak, tak!
6. Intensywny połysk - też prawda. Włoski pięknie się błyszczą, szczególnie pod słońcem.
7. Maksymalna objętość - używałam ją tylko na długości, nie nakładałam jej na skalp, więc co do tego punktu nie mogę się odnieść.
8. Ochrona koloru i pasemek - mam sombre, a przy nim włosy muszą być dobrze chronione, żeby nie żółkły aż za bardzo. Ta odżywka naprawdę chroniła kolor przed wypłukaniem.



Jak widzicie, ja jestem na tak! Produkt sprawdza się u mnie bardzo dobrze i z przyjemnością po niego sięgam. Na pewno kupię na zapas, gdy trafię na jakąś fajną promocję, ale bez tego 25zł to jednak troszkę za dużo jak dla mnie, tym bardziej, że już za połowę ceny możemy dostać genialne odżywki do włosów, np. Timotei, Garnier itp.


A Wy, znacie ten produkt?




30 komentarzy:

  1. Nie wierze w takie cuda typu 100 w 1 , ale często mają przyzwoite działanie :) Używałam tej odżywki, kupiłam ją przez głupotę bo była na promocji i nie żałuję, całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ale lubię zapach tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapach jest piękny :) Mam jeszcze olejek do włosów.

      Usuń
  3. Jakoś dotąd nie kusiła mnie ta maska, ale skoro polecasz przyjrzę się jej w najbliższym czasie. Cena faktycznie dość wysoka jak na Eveline. Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że odżywka ma sporo zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt :) niedlugo powinien byc w promocji w Naturze :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwacje :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy coś się nie lubią z olejkiem arganowym w żadnej postaci...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, bo mam mieszane uczucia do tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi kusząco, ale moje włosy kosmetykami arganowymi się nie lubią ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, ale widzę, że jest godny uwagi :)
    Również choroba chciała mnie dopaść, ale ciepła herbatka z cytrynką rozwiązała problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! U mnie herbatka się nie sprawdziła :( Byłam dziś u lekarza i skończyło się na antybiotykach.

      Usuń
  10. Moja mama ją obecnie ma i sobie chwali. Muszę jej z raz podkraść, aby się przekonać czy jest grzechu warta. Ale coś mi się wydaje, że z całą pewnością to hit. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem fanką odżywek, ale kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej maski, ale po Twojej recenzji z chęcią bym wypróbowała ten produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i mnie przydałoby się coś co nie wypłukuje koloru, sprawdzę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt muszę przyznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tej odżywki, nigdy jej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Eveline! :) Zwłaszcza za tusze do rzęs. Choć faktycznie cena dość wygórowana jak za odżywkę z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam produkty o waniliowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eveline do włosów? Średnio mnie to przekonuje. Za to bardzo lubię ich pielęgnację ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger