Artdeco by Mariusz Przybylski/swatche, makeup

Hej Kochani! Czy też tak macie, że mimo posiadania kilku paletek cieni i kilkunastu pojedynczych - chcecie kolejne? Bo ja tak! Kolekcja dla Artdeco by Mariusz Przybylski wyszła już kilka miesięcy temu. Poszczęściło mi się w konkursie na Wizażu, w którym były podane dwie stylizacje i trzeba było opisać i zaproponować do nich jakiś makijaż. Tym sposobem, wygrałam paletkę Artdeco razem z czterema pięknymi cieniami.
Chyba każdy widział tę kolekcję wszędzie - w gazetach, w Internecie, na blogach, na Youtube. Kolekcja pana Mariusza Przybylskiego posiada przepiękne wzory na kosmetykach. To sprawia, że produkt wygląda na bardzo ekskluzywny!


Magnetyczna kasetka ułatwia dobranie kosmetyku pod siebie, ponieważ możemy wymieniać będące w niej cienie lub róż. Zawiera ona również lusterko. W całej kolekcji powstało pięć cieni - trzy matowe i dwa perłowe. Cena samej kasetki to 39,90 zł, a pojedynczy cień wyniesie nas około 26 zł.


Cienie, które mi się trafiły to jasny, pudrowy róż nr 544, który świetnie nada się do wyrównania koloru powieki, ale także użyty sam sprawi, że powieka będzie wyglądała na świeżą. Kolejny cień to 514, czyli brąz złamany szarością, bardzo delikatny, który super sprawdza się w załamaniu powieki. Trzeci z kolei to odcień 508 - szarość, którą można stopniować. Ostatni to kolor, który ciężko opisać i uchwycić na zdjęciu/swatchu. W kasetce wyszedł taki, jaki jest naprawdę - granat z czernią i masą drobinek - przepiękny! Na swatchu jednak wyszedł na czerń. No trudno.. . Jest to numerek 80.

Poniżej swatche:


Pigmentacja jest bardzo dobra, wiadomo jednak, że jaśniejsze cienie nigdy nie będą tak samo mocne jak te ciemniejsze, jednak z bazą wyglądają genialnie. Cienie mają bardzo miękką, wręcz puszystą konsystencję. Gdybym zamknęła oczy i ktoś kazał mi je dotknąć, pomyślałabym, że to jakiś mus do jedzenia. Są bardzo przyjemne. Super się blendują i utrzymują na powiece. Najciemniejszy cień troszkę się osypuje, dlatego gdy chcemy go użyć polecałabym najpierw wykonać makijaż oczu - dopiero później twarzy. Paletka zdobyła moje serce i przez prawie całą jesień używałam jej dzień w dzień, woziłam ją też gdy jeździłam do mojego M., bo wiedziałam, że wystarczy mi ona na te kilka dni i nie miałam potrzeby sięgać po coś innego.


Tutaj przykładowe makijaże, nieco ciemniejszy, a drugi bardzo dzienny, delikatny.





Lubicie produkty Artdeco?


P.S Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?

18 komentarzy:

  1. Cena dość wysoka. Ja uwielbiam puder transparentny artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne. Takie 'moje' :) Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. nic od nich nie mialam ale jesli chodzi o cienie mam swoje ulubione :) jedynie kusi mnie jeszce mac i makeup geek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biegnę po swoje kosmetyki i wykonam taki makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paletka! Lubię takie szarości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja paletek i cieni do oczu mam bardzo dużo i ciągle ich przybywa, ale kocham je. Bardzo ciekawa paletka i dobra pigmentacja. Coś czuje, że szykuje się kolejny zakup :D
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Artdeco. Kolekcja faktycznie gdzieś mi się już mignęła przed oczami. Obecnie nie mam nic z Artdeco, szkoda. Jakoś tak wyszło. Ale kolory fajne i pigmentacja wydaje się być ekstra! Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wygląda bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie i często koło niej przechodzę, aczkolwiek jeszcze nic nie zdarzyło mi się kupić. Sama paletka nie w moim stylu - nie przepadam za takimi odcieniami, aczkolwiek czarny kolor wygląda na bardzo dobrze napigmentowany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zachwyciły mnie te kolory ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Szata paletki świetna, kolorystycznie też trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty Artdeco lubię i to bardzo, szczególnie puder; a takich cieni jeszcze nie miałam okazji testować. Kolory nadawałyby się na wieczorne wyjście w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory, zdecydowanie w moim typie, super blog :)

    mvrcelia.blogspot.com zapraszam i proszę o komentarz z opinia, gdyż dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieni nigdy za dużo:) a kolory świetne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czy lubie bo nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej :) ładne makijaże :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger