III i ostatnia część promocji w Rossmannie -49% // usta i paznokcie

Na pewno Wasze portfele i konta bankowe płaczą, ale spokojnie - to już ostatnia część szalonej promocji -49% w Rossmannie :) Tym razem mam do polecenia kilka produktów do ust i do paznokci, ale niewiele. Ja drugą i trzecią turę sobie odpuściłam, i jestem z siebie dumna!

Zacznę od paznokci, bo jak już możecie zauważyć to tylko trzy lakiery.


Lakier od Eveline nr 914 to zdecydowanie mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Daje na paznokciach piękny, weselny efekt :) Lovely z serii Gloss Like Gel nr 436 jest u mnie po raz drugi. Jedna warstwa daje stu procentowe krycie i ekstra efekt. Trzeci przyjemniaczek to lakier z serii piaskowej Lovely Trend Edition nr 3 albo 8, zmazało się :-) 


Przechodząc do produktów do ust, warto wspomnieć o pomadce ochronnej AA w wersji klasycznej. Nie bieli ust, jest niewidoczna i przyjemnie nawilża. Apropo nawilżania, szminka Rimmel Moisture Renew sprawdzi się u osób, które lubią taki efekt na swoich ustach. Mój odcień to 200 Latino. Długotrwałej matowej pomadki Lovely chyba nie muszę przedstawiać? U mnie utrzymuje się cały dzień - od 6:00 rano do 20;00. Lovely Color Wear Long Lasting też jest znana. Przyjemny kolorek na dzień. Ta ohyda na samym końcu to matowy lakier do ust od Eveline. Napisy zdarły się już po kilku użyciach, ale to nie szkodzi. Lubiliśmy się jesienią.


No i na koniec trzy błyszczyki, które wbrew pozorom są bardzo przyjemne. Pierwszy to Rimmel Oh My Gloss! (150 GLOSSAHOLIC), do którego od pierwszego użycia miałam mieszane uczucia. Krycie minimalne, ale efekt na ustach ładny. I to mnie przekonało. Jeśli nie chce mi się za specjalnie malować ust, łapię za niego i jestem gotowa ;) Drugi w kolejności to błyszczyk Eveline z serii Colour Celebrities, o ile dobrze pamiętam, ponieważ każda etykietka mi się starła. Mój odcień to nr 588. Pięknie pachnie, super kryje i ma taki brzoskwiniowy, bardzo naturalny kolorek. Muszę położyć go sobie na toaletce, wiosną na pewno będę częściej sięgała ;) No i ostatni to błyszczyk również Rimmel, który kupiłam niedawno w cenie na do widzenia, więc nie wiem czy gdzieś go dostaniecie. Seria to Vinyl Gloss a numerek 190 Pin Up. Fajna nazwa, prawda? :-) Utrzymuje się długo (prawie jak pomadka!), a i kryje nieźle.


To tyle z produktów, które mogę Wam polecić :-)
A może Wy macie coś ciekawego do polecenia?



13 komentarzy:

  1. Spore zakupy :) ja postawiłam tylko na zapas Carmexów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zakupy, ja na nic się nie skusiłam :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Proszę o uważne czytanie postów, jeśli już chcesz je komentować.

      Usuń
  3. ja się skusiłam na ten błyszczyk Rimmela z oh my gloss, bo szalenie spodobał mi się wiśniowy kolor. i na ustach też nieźle się prezentuje. ;) do tego kilka kolorowych błyszczyków z WIBO mi wpadło do koszyczka, bo niestety żadnych matów już nie było. ale może jeszcze jakiś uda mi się upolować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na błyszczyki nawet nie patrze, ze szminkami jest juz inaczej, ale jest sukces, nie przybyło mi lakieru do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tę matową pomadkę z Lovely w wysuwanej kredce. I jeszcze parę innych wspaniałości. Jestem zadowolona ze swoich zakupów :) Wczoraj rano już się wybrałam do Rossmanna ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno kupię masę balsamów do ust. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skusiłam się tylko na dwie pomadki Isany i jedną Bourjois. Jakoś skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się o dziwno na nic nie skusiłam ;) Może przez moje lenistwo, że nie chciało mi się jechać do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro odwiedzę Rossmann może coś jeszcze zostało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku bardzo spokojnie i tylko przemyślane produkty kupiłam ☺ gratuluję silnej woli ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyków do ust mam mnóstwo więc odpuszczam sobie promocje w ross :P

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w tym roku bardzo spokojnie, aż dziwne. Fajne zakupy. Mam błyszczyk z Wibo oraz pomadkę z Lovely są świetne.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger