Krem pod oczy za 7zł? Rival de Loop, Regeneration


Ta majowa pogoda jest naprawdę nie do zniesienia. Raz piękna, wręcz letnia, a raz zimowo-jesienna. Słoneczko, wróć do nas i zostań już do sierpnia! Jak już widzicie, mam dziś dla Was post o kremie pod oczy, który bardzo lubię. Nie raz trafiał on do moich ulubieńców, więc tym razem postanowiłam napisać jego osobną recenzję po pół roku używania. Jeśli szukacie czegoś taniego i dobrego, to czytajcie dalej.


Tak, to prawda, krem ten kosztuje 7zł za 15ml i dla mnie jest to idealna ilość kremu pod oczy! Do dziś męczę ten z Be Organic, który ma aż 50ml. Mimo 15ml, jest on niesamowicie wydajny i służy mi już kilka miesięcy. Możecie go dostać w Rossmannie.

A co mówi o nim producent?

"Rival de Loop Regeneration krem pod oczy ze świeżymi komórkami z dyni i kompleksem lipidowym to bogata, nawilżająca, intensywna pielęgnacja, dostosowana do potrzeb bardzo suchej skóry. Intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed utratą wilgoci. Świeże komórki z dyni koją skórę i zapobiegają powstawaniu małych zmarszczek. Są bogate w beta - karoten oraz minerały i pierwiastki śladowe. Dzięki ich zdolności do wyłapywania wolnych rodników, skóra jest chroniona przed przedwczesnym, uwarunkowanym wpływem światła starzeniem. Aloes dostarcza dobroczynnego nawilżenia.

Efekt: przy regularnym stosowaniu wygląd zmarszczek może ulec złagodzeniu. Skóra sprawia wrażenie odczuwalnie odprężonej i wyraźnie bardziej witalnej, świeższej i gładszej."*

* opis pochodzi ze strony Wizaż.pl
Jak dobrać idealny krem pod oczy? Na samym początku musicie uświadomić sobie w jakim stanie jest skóra pod Waszymi oczami, która jest niesamowicie delikatna i wymaga odpowiedniej pielęgnacji. W moim przypadku jest ona mocno napięta, nie mam zmarszczek oprócz kilku mimicznych podczas uśmiechania się, nie posiadam również cieni czy zasinień, dlatego też szukałam kremu, który będzie mocno nawilżał, który będzie miał konsystencję lekko gęstawą, ponieważ jeśli są one lekkie, mam wrażenie, że nic nie robią.

I tak oto trafiłam na krem z Rival de Loop za 7zł. Co mogę o nim powiedzieć?

-> Jego konsystencja jest idealna - ani za gęsta, ani za lekka
-> Niesamowicie szybko się wchłania
-> Nie roluje się pod korektorem
-> Wystarczająco nawilża, chociaż skóra sucha nie będzie do końca zadowolona
-> Przynosi ulgę i przyjemnie chłodzi, jeśli wcześniej potrzymamy go trochę w lodówce
-> Jest bardzo wydajny
-> Nie ma prawie żadnego zapachu, przez co nie drażni okolic oczu
-> Skóra po jego użyciu jest miękka w dotyku
-> Wygodny aplikator
-> Ma nawet fajny skład

Jak widzicie, same plusy! Zero minusów :) A jeśli chodzi o ostatni punkt, podrzucam Wam jego skład. Nie jest on idealny, ale można w nim znaleźć takie składniki jak olej sojowy, glicerynę, olej jojoba i inne.

Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Polyglyceryl-6-Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Sorbitol, Decyl Oleate, Simmondsia Cinensis Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Vitis Viniferea Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Oenothera Biennis Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Carbomer, Cucurbita Pepo Fruit Extract, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Sodium Hydroxide, Arachis Hypogaea Oil, Disodium EDTA, Daucus Carota Sativa roqt Extract, Biosaccharide Gum-1, Isopropyl Myristate, Pantolactone, Sorbic Acid, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Beta-Carotene, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.


Rival de Loop wypuściło także krem pod oczy z serii Hydro, który jest ponoć lepszy od tego. Jak tylko wykończę wszystkie zapasy, na pewno sięgnę po drugą wersję i dam znać, która jest lepsza ;)


A Wy jaką macie skórę pod oczami? Czego używacie, by polepszyć jej stan?



17 komentarzy:

  1. Taka tubka również i mi by się przydała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy nie okazałby się dla mnie zbyt lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wydaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam bardzo sucha skórę :/ także mógłby nie dać rady :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisuję go do chciejlisty! :) Moja skóra pod oczami jest raczej normalna więc pewnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To, że jest tani wcale nie musi oznaczać niską jakość. O wielu kosmetykach się przekonałam, że cena i jakość nie muszą iść w parze. Kończy mi się krem pod oczy i nie ukrywam, że tani następca by mi się przydał :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przydałby mi się własnie taki pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kremik, za tą cenę chętnie się w niego zaopatrzę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może wypróbuję, ale najpierw muszę zużyć te kremy, które mam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kupię absolutnie nic z tej firmy, bo kiedyś ich maseczka podrażniła mi całą twarz w studniówkę.. wyglądałam jak poparzona :x

    OdpowiedzUsuń
  11. nie stosowałam tego kremu, w sumie nie używam żadnych specyfików pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A na ten krem jeszcze chyba nie zwróciłam uwagi, a chętnie spróbuję :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy. Prezentuje się dość ciekawie i dodatkowo kosztuje grosze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, dziękuję, że pytasz :) Ostatnio dużo się u mnie dzieje, na uczelni zaczęły się już egzaminy :(

      Usuń
  16. Miałam go kiedyś, ale szału nie zrobił. Z tego co wiem to już go wycofali.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger