Dr Hauschka Eyeshadow Duo

Cześć kochani! Oj, dawno mnie tu nie było. Już tłumaczę dlaczego. Końcówka maja i czerwiec jak dobrze wiecie to zmora dla studentów ;) Egzaminy, praktyki. W dodatku w ten weekend wybieramy się z moim M. na wesele znajomych, więc wszystko musieliśmy dopiąć na ostatni guzik. Obiecuję, że od przyszłego tygodnia wrócę na stałe i będę nadrabiała wszystkie posty! Dziś natomiast mam dla Was recenzję dwóch cieni Dr Hauschka, które testowałam dzięki Trusted Cosmetics.

Niestety, nie mogłam znaleźć ceny tego produktu. Podejrzewam, że waha się ona od 50zł do 100zł.


Do testów dostałam duo z jasną zielenią i fioletem. Są one w pięknym i genialnie wykonanym małym, kwadratowym opakowaniu z dużym lusterkiem, i dołączoną pacynką. Dają wykończenie satynowe, a po dokładnym roztarciu można uzyskać nawet efekt matu.



Sama pigmentacja jest bardzo dobra. Co prawda, jaśniejszy kolor jest słabszy, ale drugi - fioletowo-bordowy, ma mocną pigmentację i skradł moje serce ;) Utrzymują się długo solo, a z bazą trwałość ta wydłuża się nawet do 9h. Ładnie trzymają się powieki i łatwo się blendują. Mało to, pachną różami!!!


Nie mogę ukrywać, że ciemniejszy kolor stał się moim ulubieńcem ;) Pięknie rozprowadzony w załamaniu powieki daje genialny efekt i optycznie podnosi oko. Takiego koloru szukałam! 

Chciałam pokazać Wam makijaż, ale mój aparat jest w naprawie, więc jak tylko dostanę go z powrotem obiecuję, że edytuję post i dodam zdjęcie ;)



Znacie produkty Dr Hauschka?



FAKT, ŻE PRODUKT DOSTAŁAM ZA DARMO NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ




7 komentarzy:

  1. Ładne kolorki, w fiolecie się nie widzę, ale ten jest taki brudnawy mógłby mi przypasować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory, nie znam tej marki- jest ona dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden kolor nie jest "mój" i raczej nie czułabym się w nim dobrze :) Nie wiedziałam, że Dr.Hauschka ma kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa kolorki, a już dzięki nim można coś fajnego wyczarować na oczach ;) Ale też się skłaniam ku ciemniejszemu kolorowi. Bardzo ładny! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolory, od dawna mam chęć wypróbować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger