Rozświetlający balsam do ciała na lato - Avon

Lato to najpiękniejsza pora roku, zwłaszcza dla osób, które szybko łapią opaleniznę i mogą zachwycać innych swoim ciałem. Niestety, dla bladziochów takich jak ja nie ma ratunku. Jedynie od czasu do czasu czerwona opalenizna leciutko ściemnieje na kolor brązowy. Balsam rozświetlający sprawdzi się w obu rodzajach skóry i w obu będzie wyglądał tak samo pięknie! Często sięgam po rozświetlacz, nakładając go na dekolt i kości obojczykowe, ale odkąd w końcu mam ten balsam - wystarczy mi on sam ;-) 

Po kosmetyki z Avonu sięgam od niedawna po raz kolejny. Zazwyczaj są to żele do kąpieli, mgiełki lub balsamy. Na tego cudaka polowałam od dawna, bo kiedyś użyłam raz od Teściowej i bardzo się z nim polubiłam ;-)

W promocji można go dostać za 9,99 zł za 400 ml. Balsam ma piękny, kwiatowy, lekko słodki zapach, który utrzymuje się stosunkowo długo na skórze. Jego zadaniem jest rozświetlenie naszej skóry dzięki małym drobinkom znajdującym się w środku i nawilżenie, czyli jak widać producent nie obiecuje złotych gór takich jak dodatkowe ujędrnienie, usunięcie rozstępów, cellulitu, i innych...

Jak się sprawdza? U mnie bardzo dobrze! Pięknie rozświetla, dając bardzo naturalny wygląd skóry. Ciało jest po jego użyciu miękkie i jedwabiste w dotyku, czasami przyłapuję się nawet na tym, że sama siedzę, i gładzę się po ręce ;-) Jest też ogromnie wydajny, ponieważ jedna wielka kropla starczy na rozsmarowanie na jedną rękę.  Drobinki nie są chamsko widoczne, chociaż gdzieniegdzie znajdzie się taka zbitka kilku kropeczek brokatu i trzeba to dobrze rozsmarować ;-) W każdym razie serdecznie polecam Wam tego gagatka na sezon letni!


Lubicie balsamy rozświetlające?


7 komentarzy:

  1. Lubię,szczególnie przy opaleniźnie,ładnie podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki już nie robiłam zakupów w Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy balsam, ale jego zapach niestety mi się nie podoba :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Avon to już dawno u mnie nie gościł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj z Avonem mi jakoś nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to w ogóle nie lubię balsamów a co dopiero rozświetlających haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam balsam rozświetlający z innej firmy i na lato to świetna sprawa, zwłaszcza przed większym wyjściem :) Pozdrowionka ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger