Wymarzone usta od Golden Rose || Seksowna czerwień

Pewnie większość z Was lubi produkty do ust Golden Rose. Szminki, konturówki, błyszczyki... a oprócz tego cała reszta różnych kosmetyków. Chciałam przedstawić Wam dziś konturówkę, która podbiła moje serce kilka miesięcy temu.

Konturówka z serii Dream Lips kosztuje całe 6 zł, a kolorów do wyboru jest wiele! Ja wybrałam numer 513 - seksowną, lekko strażacką czerwień. 


Jakie zalety ma ten kosmetyk? Na pewno cenę - wiemy już, że firma Golden Rose funduje nam niezłe kosmetyki za praktycznie żadne pieniądze! No i jakość, czyli sam kolor i jego nasycenie - naprawdę jest niesamowicie mocny. Konsystencje i aplikacje - nie jest ani za miękka, ani za twarda, jest po prostu idealna, a samo obrysowanie ust, i wypełnianie ich trwa sekundę; trwałość - miałam ją na weselu, wcześniej na nie jednej imprezie i za każdym razem wytrzymała całą noc mimo picia, i jedzenia - cud! Jest też niesamowicie wydajna a podczas temperowania nie tracimy dużej części kredki.


Na sto procent każda z Was znajdzie swój wymarzony odcień - polecam, warto wypróbować ;-)



Znacie te konturówki?



14 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski kolor ;) ja mam bardziej wiśniowe ich kredki i pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam konturówki GR :) Zwłaszcza z tej serii. Mam wrażenie, że przyjemniej się je nosi od pozostałych. Ostatnio zrezygnowałam z tak intensywnej czerwieni, jednak kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko kochana, ten kolor jest niesamowity! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny odcień, ciekawe czy mi by pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, uwielbiam czerwone usta!
    Ps. Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się ich konturówki, piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat tej serii konturówek GR nie znam, ale pozostałe, które mam, to bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam! :) Jakość super, ale niestety mam kolor okropny, bardzo ciemny. :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger