Kilka nowości kosmetycznych z ostatnich tygodni

Ostatnio u mnie cisza na blogu, a to wszystko dlatego, że dużo rzeczy testuję. Zauważyłam jednak, że obserwatorów ubywa, więc pozdrawiam i dziękuję, głównie za to, że dzięki temu zostaną tutaj osoby, które naprawdę chcą mnie czytać ;-) Mam Wam do pokazania dosłownie garstkę nowości kosmetycznych. Kilka kosmetyków mam jeszcze u Mojego M., a tymczasem jestem w domu, więc niestety nie mam jak ich pokazać ;-) Przypominam tylko, że na Facebooku zazwyczaj pokazuję każdą nowość osobno. No, ale do rzeczy..

O produkcie z Vichy mogłyście już poczytać tutaj. Bardzo go lubię i sprawdził się u mnie w stu procentach. Ostatnio moja cera znowu się pogorszyła, a ja rozkładam ręce i płaczę! Zanim znów trafię do dermatologa postanowiłam spróbować głównie dwóch rzeczy. Kupiłam mój pierwszy produkt od Tołpy - mydło borowinowe, wersję Harmony. Ma dość przyjemny skład, no, zobaczymy. Skusiłam się też na tonik antybakteryjny Bielenda Trądzik. Początkowo jedynie na niego zerknęłam, ponieważ był w promocji za 7zł, potem jednak przeczytałam skład i rzuciłam do koszyka. Opinie ma bardzo pozytywne, więc może i u mnie się sprawdzi?



Dzięki Trusted Cosmetics w lipcu testowałam również suchy olejek do opalania od Dax. Lato się już chyba skończyło, więc prawie cały produkt (mimo częstego używania!) zostaje u mnie na przyszły rok ;-) Więcej tutaj. Jakiś czas temu skończył mi się krem do stóp, więc wybór padł na Perfectę Total Repair i jestem mile zaskoczona! Kremik ma bardzo przyjemną konsystencję, póki co użyłam tylko kilka razy, więc nie mogę powiedzieć jak spisał się na dłuższą metę. Nowością, która jest u mnie od 3h (!) jest odżywka w sprayu od Mrs. Potters. Jest to mój pierwszy produkt tej firmy, który dorwałam dziś w Biedronce. Kupiłam ze względu na to, że czasami po kilkugodzinnym noszeniu koka mam problem z rozczesaniem włosów. A nóż widelec się sprawdzi. Antyperspirant Garnier w kulce to również dla mnie nowość. Zawsze sięgałam po jego fioletowego brata w formie dezodorantu. Bardzo ładnie pachnie i równie dobrze chroni. Chyba się polubimy.


Kilka tygodni temu w Rossmannie mogłyście dostać lakiery Sally Hansen w cenie na do widzenia. Teściowa sprezentowała mi cztery, jeden jednak oddałam siostrze: 110 Cleard for Takeoff i w sumie nie wiem do czego ten gagatek służy :) Czy to odżywka, top, baza? Jeśli wiecie, to dajcie znać! Mam też śliczny kolorek 260 So Much Fawn i 660 Pat on the black - czerń z fioletem ;)


Zgarnęłam też róż Rimmel w cenie na do widzenia i niestety, ale kolor źle prezentuje się na policzkach, pięknie wygląda za to jako cień ;-) Nowości Tisane dostałam do testów - miętowy balsam do ust i peeling.


Ostatni gadżet to masażer do twarzy od Dermofuture, który przechodzi właśnie dokładne testy. Może być z tego miłość :-)



A teraz uciekam szykować wszystko przed weselem, na które idziemy za tydzień. Trzeba sprawdzić kto, co ma i co trzeba dokupić ;)


Coś Was zainteresowało? Znacie któryś kosmetyk?



41 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc moja cera ostatnimi czasy też wariuje. Daleko jej od stanu idealnego. Na to mydło z Tołpy to bym się chętnie skusiła - lubię tę firmę :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubione lakiery ! ;) trwałe są bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż Rimmel wygląda bardzo ciekawie, świetne nowości :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości :)
    W sumie to nie znam tych produktów :)
    Baw się dobrze na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ostatnie najbardziej mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie najbardziej tonik Bielendy - daj znać koniecznie jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo nowości, nie znam żadnego z tych produktów.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tutaj nie widać, ale po roztarciu pięknie się mieni jak Orgasm z NARS ;)

      Usuń
  9. Mam czerwony lakier z tej serii Sally Hansen i mega dobrze trzyma się na paznokciach :) Reszty niestety nie znam. A no może kulka Garniera nie stanowi dla mnie nowosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Tisane nowy mnie kusi ;) Bo klasyczna wersja była super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam od ponad tygodnia i bardzo mi się podoba :) Mocno mrozi usta, aż lekko szczypią ;D

      Usuń
  11. Miałam kupić tą mgiełkę do włosów z Biedronki. Odkładałam i wkładałam do koszyka, ostatecznie wyszłam tylko z peelingiem do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często tak mam, że przez godzinę walczę z kupnem jednego produktu :)

      Usuń
  12. O ten masażer to musze nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą ramkę z pepco :D A co do lakierów sh to średnio je lubię, kupiłam kiedyś miętowy i miał tragiczne krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości, jestem ciekawa tego toniku Bielendy, mógłby się u mnie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zaciekawiła mnie ta ekspresowa odżywka i masażer do twarzy. Daj znać jak się sprawdzą! :D Buziaki, czekam na kolejne posty <3 ! :* Obserwuję:)
    Byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki w tym poście. Odwdzięczę się, jeśli gdziekolwiek sama potrzebujesz pomocy:)
    paulacierpiak, klik Z góry bardzo dziękuję, to wiele dla mnie znaczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty Tisane mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości. Ja też się skusiłam na ten róż Rimmel, ale na szczęście trafiłam z kolorem i noszę go w standardowy sposób na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio stan mojej cery też się troszkę pogorszył nie wiem co na to wpłynęło, tonik od bielendy trądzik mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. coś mi się zdaje, że miałam tą odżywkę Mrs Potters i mi się nie sprawdziła.. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe nowości. Właśnie mam w planach kupić to mydło borowinowe z Tołpy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne odcienie lakieru ;)
    Pozdrawiam,,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kosmetyki, może coś podpatrzę u Ciebie :) Czekam na informacje jak Ci się sprawdzi ten tonik z Bielendy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz :)

Zawsze zaglądam na blogi, które mi podajecie!

Polub mój Fanpage na Facebooku, żeby być na bieżąco.

Copyright © 2014 Always believe in your beauty , Blogger